مدھیہ پردیش : خود معطل ہوکر ہزاروں خواتین دلایا حق

مدھیہ پردیش میں بھی سرکاری خواتین ملازمین کو دو سال کی چائلڈ کیئر رخصت ملے گی ۔

Aug 23, 2015 11:04 AM IST | Updated on: Aug 23, 2015 11:04 AM IST
مدھیہ پردیش : خود معطل ہوکر ہزاروں خواتین دلایا حق

اندور : مدھیہ پردیش میں بھی سرکاری خواتین ملازمین کو دو سال کی چائلڈ کیئر رخصت ملے گی ۔ ریاستی حکومت نے اس کے لئے نوٹیفکیشن جاری کر دی ۔ قابل ذکر ہے کہ ریاستی حکومت نے چائلڈ کیئر رخصت کا کل فیصلہ کیا تھا اور اس کے بابت نوٹیفکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے ۔

تاہم حکومت کے اس فیصلے کے پیچھے ایک مفاد عامہ کی عرضی ہے ۔ وياپم معاملے میں وہسل بنانے والا ڈاکٹر آنند رائے اور ان کی بیوی ڈاکٹر گوری رائے نے مدھیہ پردیش ہائی کورٹ میں ایک پٹیشن دائر کی تھی ۔ اس درخواست میں ڈاکٹر گوری رائے نے چھٹے پے کمیشن کا حوالہ دیا تھا ۔ دراصل مرکزی حکومت نے 2008 میں نوٹیفکیشن جاری کرکے چھٹے پے کمیشن میں خواتین میٹرنٹی رخصت 6 ماہ کے علاوہ دو سال کی چائلڈ کیئر رخصت کی سہولت دی تھی ۔

چائلڈ کیئر چھٹیوں کے دوران معطل

مفاد عامہ کی عرضی دائر کرنے والی ڈاکٹر گوری رائے کے لئے یہ جنگ آسان نہیں رہی ۔ ڈاکٹر گوری کے شوہر اور آر ٹی آئی کارکن ڈاکٹر آنند رائے بتاتے ہیں کہ دونوں کو کافی جدوجہد کرنی پڑی ۔ درخواست دائر کرنے کے بعد ڈاکٹر گؤری نے بچہ چھوٹا ہونے کی وجہ سے اگست 2014 میں چائلڈ کیئر رخصت ​​لی  تھی ۔ حکومت نے اسی دوران جنوری 2015 میں ان کو معطل کر دیا تھا ۔

Loading...

ڈاکٹر رائے کا دعوی ہے کہ مفاد عامہ کی عرضی پر حکومت کو اپنا جواب پیش کرنا ہے ۔ اس سے پہلے ہی حکومت نے نوٹیفکیشن جاری کر دیا ۔

بتایا جا رہا ہے کہ چیف سکریٹری انٹونی ڈسا نے بھی اس میں کافی دلچسپی دکھائی اور ان کی کوششوں کی وجہ سے حکومت نے 730 دن چائلڈ کیئر رخصت ​​دینے کا فیصلہ لیا ۔

حکومت نے جاری کیا نوٹیفکیشن

ریاست حکومت نے سرکاری خواتین ملازمین کو 730 دن (2 سال) کی چائلڈ کیئر رخصت ​​دینے کا فیصلہ کیا ہے ۔ ریاستی حکومت کی طرف سے لئے گئے فیصلے کے مطابق 18 سال کی عمر تک دو بچوں کی دیکھ بھال کے لئے سرکاری خواتین ملازمین کو اپنی مدت کار میں 2 سال کی چھٹی بچوں کی پرورش کے لئے دی جائے گی ۔

قانونی طور پر گود لئے گئے بچے کے کیس میں بھی یہ خاتون یہ چھٹی لینے کی اہل ہوگی ۔ چالیس فیصد معذور بچوں کی ماں ایسے بچوں کی عمر 22 سال ہونے تک یہ چھٹی لے سکتی ہیں ، لیکن چھٹی ​​کی مدت اتنی ہی ہوگی ۔

 اس کے ساتھ ہی مدھیہ پردیش ملک کے کچھ گنے چنے ریاستوں میں شامل ہو گیا ہے، جہاں دو سال کے بچے کی پرورش کے لئے خواتین کو چھٹی دی جائے گی۔اس قانون کا اطلاق گود لئے بچے پر بھی ہوگا۔

Loading...