مدھیہ پردیش : جادوٹونا کے شبہ میں غلاظت کھانے اور پیشاب پینے کی سزا

منڈلا : مدھیہ پردیش کے سیونی میں جادو ٹونا کے شبہ میں 5 لوگوں کو غلاظت کھانے اور پیشاب پینے کی سزا دیے جانے کا سنسنی خیز معاملہ سامنے آیا ہے

Oct 12, 2015 03:36 PM IST | Updated on: Oct 12, 2015 03:36 PM IST
مدھیہ پردیش : جادوٹونا کے شبہ میں غلاظت کھانے اور پیشاب پینے کی سزا

منڈلا : مدھیہ پردیش کے سیونی میں جادو ٹونا کے شبہ میں 5 لوگوں کو غلاظت کھانے اور پیشاب پینے کی سزا دیے جانے کا سنسنی خیز معاملہ سامنے آیا ہے۔ گاؤں میں ہوئی دو اموات کے بعد ان 5 لوگوں پر دیہاتیوں نے جادو ٹونا کرنے کا الزام لگایا تھا۔

دراصل 10 ستمبر کو چھپرہ تحصیل کے قبائلی گاؤں سالےگڑھ میں سمي لال کی سانپ کے کاٹنے کی وجہ سے موت ہو گئی تھی۔ اس کے دو دن بعد ہی اس کے بھانجے کی بھی اسی طرح موت ہو گئی، جس کے بعد دیہاتیوں کو شک ہونے لگا۔

شک ہونے کے بعد دیہاتیوں نے کمل اوئيكے (55)، اوما شنکر اوئيكے (28)، كنورلال اوئيكے (55)، هری رام مرس كولے (55)، اور رام سنگھ (40) پر جادو کر کے سانپ بنانے اور اس سے سمي لال اور اس کے بھانجے کو کٹوانے کا الزام لگایا۔

الزام کی حقیقت جانے بغیر دیہاتیوں نے ہی پانچوں کو سزا سنا دی۔ پانچوں کو پہلے تو گاؤں سے تین کلو میٹر دور چندیري گہرا نالہ لے جایا گیا، جہاں انہیں عریاں کرکے نالے میں تین مرتبہ ڈبکی لگوائی گئی۔

Loading...

اس کے بعد انہیں غلاظت کھانے اور پھر پیشاب پینے کی سزا دی گئی۔ یہی نہیں اتنا سب کچھ کرنے کے بعد دیہاتیوں نے پانچوں پر 35-35 ہزار کا جرمانہ بھی لگایا۔

حیرانی کی بات یہ ہے کہ اتنا سب کچھ ہونے کے باوجود پولیس کو اس کی بھنک تک نہیں لگی۔ یہ معاملہ اس وقت سامنے آیا جب پانچ متاثرین میں سے ایک هری رام 4 دنوں تک گھر نہیں آیا ، جس کے بعد اس کے بیٹے نے پولیس تھانے میں گمشدگی کی رپورٹ درج کروائی۔

رپورٹ درج کروانے کے دوران جب پولیس نے پوچھ گچھ کی تو هری رام کے بیٹے نے پورا واقعہ پولیس کو بتا دیا۔ پولیس نے فی الحال مقدمہ درج کر کے تحقیقات شروع کر دی ہے۔

Loading...