وياپم گھوٹالا : مدھیہ پردیش کے گورنر کے سابق او ایس ڈی سمیت 64 کے خلاف ایف آئی آر

وياپم گھوٹالے کی تحقیقات کر رہی سی بی آئی نے اب پولیس بھرتی گھوٹالے میں ایف آئی آر درج کی ہے ۔

Jul 31, 2015 12:14 PM IST | Updated on: Jul 31, 2015 12:16 PM IST
وياپم گھوٹالا : مدھیہ پردیش کے گورنر کے سابق او ایس ڈی سمیت 64 کے خلاف ایف آئی آر

بھوپال  : وياپم گھوٹالے کی تحقیقات کر رہی سی بی آئی نے اب پولیس بھرتی گھوٹالے میں ایف آئی آر درج کی ہے ۔ سی بی آئی  نے گورنر رام نریش یادو کے سابق او ایس ڈی دھن راج یادو سمیت 64 لوگوں کو ملزم بنایا ہے ، جیل میں بند سابق وزیر لكشمی كانت شرما کے او ایس ڈی سمیت کئی بڑے نام ایف آئی آر میں شامل ہیں ۔  وياپم معاملے میں سی بی آئی اب تک 18 کیس درج کر چکی ہے ۔

سی بی آئی کے ترجمان نے سرکاری بیان میں  بتایا کہ مدھیہ پردیش پولیس بھرتی گھوٹالے میں 64 لوگوں کو ملزم بنایا گیا ہے ، ان کے خلاف سازش اور دھوکہ دہی کی دفعات بھی لگائی گئی ہیں اور ساتھ ہی مدھیہ پردیش اہلیتی امتحان ایکٹ کی مختلف دفعات کے تحت بھی کیس درج کیا گیا ہے ۔ وياپم معاملے کی جانچ سی بی آئی کی 40 رکنی ٹیم کر رہی ہے جس کے سربراہ آسام میگھالیہ کیڈر کے 1986 بیچ کے آئی پی ایس افسر آر پی اگروال ہیں ۔

بڑے ناموں کے خلاف ایف آئی آر درج 

ملزموں  میں اس وقت کے تکنیکی تعلیم کے وزیر لكشمی كانت شرما کے او ایس ڈی او پی شکلا، گورنر رام نریش یادو کے سابق او ایس ڈی دھن راج یادو، وياپم کے سابق چیف سسٹم اینالسٹ نتن مہندرا اور وياپم کے اس وقت کے کنٹرولر پنکج ترویدی بھی شامل ہیں ۔

Loading...

ایس ٹی ایف نے بنایا تھا آئی جی کے بھائی کو ملزم

ایس ٹی ایف نے سب سے پہلے 13 دسمبر 2013 کو پولیس بھرتی گھوٹالے میں ایف آئی آر درج کی تھی ، اس ایف آئی آر میں آشارام گوجر کے علاوہ بھوپال ٹریفک تھانے میں عہدیدار اے ایس آئی موہن گوجر سمیت چار لوگوں کو نامزد ملزم بنایا گیا تھا ، موہن گوجر سابق نقل و حمل کے وزیر جگدیش دیوڑا کے پی اے راجندر گوجر کا خسر ہے ، ایس ٹی ایف  کی جانچ میں آرآئی اجے پوار، آئی جی کے بھائی بھرت مشرا سمیت 64 لوگوں کو ملزم بنایا تھا ۔

انیس موت  تحقیقات کے دائرے میں ، 419 ملزم اب بھی فرار 

وياپم معاملے میں ایس ٹی ایف کی جانچ شروع ہونے سے اب تک مبینہ طور پر 48 مشتبہ اموات ہونے کی بات سامنے آئی ہے ، سپریم کورٹ نے 9 جولائی کو وياپم کی جانچ سی بی آئی کو سونپی تھی ، سی بی آئی اب تک اس معاملے میں کل 19 اموات کو جانچ کے دائرے میں لے چکی ہے، جس میں صحافی اکشے سنگھ کی موت کا معاملہ بھی شامل ہے ۔ تحقیقات کر رہی ایس ٹی ایف نے ابھی تک وياپم گھوٹالے کے سلسلے میں کل 55 معاملات درج کیے تھے ، اس معاملے میں اب تک 2100 ملزمان کی گرفتاری ہو چکی ہے، وہیں 491 ملزم اب بھی فرار ہیں ۔ ایس ٹی ایف اس معاملے کے 1200 ملزمان کا چالان بھی پیش کر چکی ہے ، وياپم کی جانچ سی بی آئی کو سونپے جانے کے بعد اس معاملے میں نیا موڑ آنے کی امید کی جا رہی ہے ۔

Loading...