پولیس کانسٹیبل نے لگائی پھانسی، وياپم میں 46 ویں موت ...؟

مدھیہ پردیش کے تاریخی شہر اورچھا میں پولیس کانسٹیبل رماكانت شرما نے پھانسی لگا کر خودکشی کر لی۔ رماكانت کی موت کو وياپم سے جوڑ کر دیکھا جا رہا ہے۔

Jul 07, 2015 03:31 PM IST | Updated on: Jul 07, 2015 03:33 PM IST
پولیس کانسٹیبل نے لگائی پھانسی، وياپم میں 46 ویں موت ...؟

مدھیہ پردیش کے تاریخی شہر اورچھا میں پولیس کانسٹیبل رماكانت شرما نے پھانسی لگا کر خودکشی کر لی۔ رماكانت کی موت کو وياپم سے جوڑ کر دیکھا جا رہا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ ایس ٹی ایف نے پولیس بھرتی گھوٹالہ کے معاملہ میں جنوری میں رماكانت سے پوچھ گچھ کی تھی۔

میڈیا رپورٹوں کے مطابق رماكانت کام کے لئے درخواست کرنے والوں سے پیسوں کی ڈیل کرتا تھا۔ ڈیل فائنل ہونے پر وہ پیسوں کو آگے پہنچاتا تھا۔ اسی کڑی میں ایس ٹی ایف کے ذریعہ پوچھ گچھ کئے جانے کی بات کہی جا رہی ہے۔

تاہم، پولیس اس کے وياپم کنکشن سے انکار کر رہی ہے۔ ایس پی نمیش اگروال نے بتایا کہ کانسٹیبل شرابی تھا۔ گزشتہ 24 گھنٹے سے ڈیوٹی پر بھی نہیں تھا۔ رماكانت سال 2000 میں پولیس سروس میں شامل ہوا تھا۔ وياپم معاملے سے اس کا کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

رماكانت نے اورچھا تھانے کے پیچھے بنے سرکاری رہائش میں پھانسی لگا لی۔ رماكانت کی بیوی اور بچے دتيا گئے تھے۔ وہ گھر میں اکیلا تھا۔ پیر کی صبح جب اس کی بیٹی نے رماكانت کے موبائل پر کئی بار فون کیا اور فون رسيو نہیں ہونے پر اس نے اورچھا تھانہ انچارج دلیپ سنگھ یادو کو فون لگا کر کے اطلاع دی۔اس اطلاع کی بنیاد پر ساتھی پولیس اہلکار اس کی رہائش گاہ پر پہنچے تو دروازہ اندر سے بند تھا۔ بالکنی میں جا کر کھڑکی سے اندر جھانکا گیا تو رماكانت کی لاش پھانسی پر لٹکی ہوئی تھی۔

Loading...

Loading...