رات میں نتیش اور دن میں لالو ، کیا ارادہ ہے بہای بابو کا

پٹنہ : پٹنہ صاحب سے بی جے پی کے ممبرپارلیمنٹ شتروگھن سنہا نے اتوار کو پریس کانفرنس کرکے پہلے یہ وضاحت پیش کی کہ وہ بی جے پی چھوڑ کر نہیں جا رہے ہیں،

Jul 26, 2015 06:01 PM IST | Updated on: Jul 26, 2015 06:26 PM IST
رات میں نتیش اور دن میں لالو ، کیا ارادہ ہے بہای بابو کا

پٹنہ  :  پٹنہ صاحب سے بی جے پی کے ممبرپارلیمنٹ شتروگھن سنہا نے اتوار کو پریس کانفرنس کرکے پہلے یہ وضاحت پیش کی  کہ وہ بی جے پی چھوڑ کر نہیں جا رہے ہیں، لیکن ان کے ارادے کسی اور طرف ہی اشارہ کر رہے ہیں ،  پریس کانفرنس کے چند گھنٹوں بعد ہی شتروگھن سنہا پٹنہ میں ایک مہا سمیلن میں لالو پرساد یادو کے ساتھ  اسٹیج پر نظر آئے ۔

ہفتہ کو نتیش سے خاموش طریقے سے ملاقات اور پھر اتوار کو لالو کے ساتھ اسٹیج شیئر کرنے کے بعد واضح اشارہ مل رہا ہے کہ بہاری بابو کے ارادے نیک نہیں ہیں ۔  ایسا پہلی بار نہیں ہے کہ شتروگھن نے پارٹی کی مخالفت کی ہو ،  ان کے مخالفت کے سر پارٹی میں نریندر مودی کو وزیر اعظم کے عہدے کا امیدوار اعلان کرنے کے وقت سے سنائی دے رہے ہیں ، مودی کو وزیر اعظم کے عہدہ کا امیدوار اعلان کرتے وقت بھی انہوں نے کہا تھا کہ پارٹی کے سینئر رہنماؤں کے آشیرواد کے بغیر وزیر اعظم کے عہدے کے امیدوار کا اعلان نہیں ہو سکتا ۔

پٹنہ میں اتوار کو ملر ہائی اسکول میں دانشوروں کے ایک مہا سمیلن کے دوران شتروگھن سنہا کو لالو کے ساتھ  اسٹیج پر نظر آئے ۔  اس میں کانگریس کے  لیڈر سنجے نرپم اور سبودھ کانت سہائے بھی موجود تھے ،  اس کے بعد سے قیاس آرائی اور تیز ہو گئی ہے کہ شاٹ گن جلد پارٹی چھوڑنے کا فیصلہ کر سکتے ہیں ۔

اس سے پہلے شتروگھن سنہا نے وزیر اعلی نتیش کمار سے ملاقات پر اتوار کو ایک پریس کانفرنس کے دوران صفائی دی ، انہوں نے کہا کہ میں صرف نتیش کمار کے ساتھ کافی پینے گیا تھا اور میرے ان سے پرانے ذاتی تعلقات ہیں اس لئے ان سے ملنے گیا تھا ۔

Loading...

شتروگھن نے صحافیوں کے سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ میں نہ وزیر اعلی بننا چاہتا ہوں اور نہ ہی اس کی دوڑ میں شامل ہوں ، انہوں نے کہا کہ میں صرف ترقی کی بات کرتا ہوں تو میں مانتا ہوں کہ نتیش کمار با صلاحیت اور قابل آدمی ہیں ،  انہوں نے کہا کہ میں اپنے مخالفین کو دشمن نہیں مانتا ہوں ، نتیش سے ملاقات پر شتروگھن نے کہا کہ میرے ان سے ذاتی تعلقات ہیں اور ہماری پارٹیوں کے خیال مختلف ہو سکتے ہیں ،  لیکن میرا ان سے کوئی اختلاف نہیں ہے ۔ انہوں نے پارٹی چھوڑنے کے سوال پر کہا کہ میرے لئے بی جے پی پہلی اور آخری پارٹی ہے ،  میں بی جے پی میں ہوں اور آگے بھی بی جے پی میں ہی رہوں گا ۔

جب ان سے پوچھا گیا کہ وہ پارٹی چھوڑیں گے تو اس پر انہوں نے کہا کہ میں آج بی جے پی میں ہوں لیکن کل کا پتہ نہیں ، انہوں نے کہا کہ کل مجھے کون نکالے اور کون گلے لگائے گا اس کے بارے میں مجھے پتہ نہیں ۔

انہوں نے کہا کہ میں جب بھی پٹنہ میں ہوتا ہوں نتیش کمار سے ملاقات کرتا ہوں ، گزشتہ کافی عرصے سے ملاقات نہیں ہوئی تھی اس لئے میں ان سے ملنے گیا تھا ، اس سے پہلے بھی کئی بار میں ان سے مل چکا ہوں اور مجھے نہیں لگتا کہ کسی اچھے شخص کی تعریف کرنا بری بات ہے ۔

جب شاٹ گن سے پوچھا گیا کہ سلمان خان نے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ یعقوب مینن کو پھانسی کی سزا نہیں ہونی چاہئے تو انہوں نے کہا کہ ہر شخص کو اپنی رائے ظاہر کرنے کا حق ہے ، انہوں نے بھی اپنی رائے رکھی ہے ، اتنا ہی نہیں شتروگھن نے سلمان کی بجرنگی بھائي جان فلم کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ اس فلم کو ہر ریاست میں ٹیکس فری کر دینا چاہئے اور دونوں ممالک کے وزیر اعظم کو یہ فلم دیکھنی چاہیے ۔

Loading...