بہار کے سیاسی دنگل میں ہورڈنگ وار، لالو نے کسے بتایا جلمی سرکار؟

پٹنہ : بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار کے بھوجنگ والے ٹویٹ کے بعد آر جے ڈی سربراہ لالو پرساد نے بھی اپنے انداز میں ہورڈنگ کے ذریعے جوابی حملہ کیا ہے ۔

Jul 23, 2015 10:35 PM IST | Updated on: Jul 23, 2015 10:36 PM IST
بہار کے سیاسی دنگل میں ہورڈنگ وار، لالو نے کسے بتایا جلمی سرکار؟

پٹنہ :  بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار کے بھوجنگ والے ٹویٹ کے بعد آر جے ڈی سربراہ لالو پرساد نے بھی اپنے انداز میں ہورڈنگ کے ذریعے جوابی حملہ کیا ہے ۔ دارالحکومت پٹنہ کی سڑکوں پر لگے یہ ہورڈنگس نتیش حکومت پر کئی سوال داغ رہے ہیں ۔  ان ہورڈنگس پر لکھا ہے، 'نہ جملوں والی نہ جلمي سرکار، غریبوں کو چاہئے اپنی سرکار۔  دلچسپ بات یہ ہے کہ ان سڑکوں پر نتیش کے بھی ہورڈنگس لگے ہیں ۔  ان پر لکھے ہیں، بہار میں بہار ہو، نتیش کمار ہو۔  آگے بڑھتا رہے بہار، پھر ایک بار نتیش کمار ۔  ایسے میں سوال اٹھتا ہے کہ لالو کس پر نشانہ سادھ رہے ہیں؟ اس کے سیاسی معنی کیا ہیں؟ کیا سیاست کے ان جانبازوں کی دوستی میں دراڑ آنے لگی ہے؟ ۔

nitish-hoarding

Loading...

غور طلب ہے کہ نتیش کمار کے بھجنگ والے ٹویٹ نے بہار کے سیاسی گلیاروں میں ہلچل مچا دی تھی ۔  ٹوئیٹر پر لالو سے جڑے سوال کے جواب میں نتیش نے خود کو صندل اور لالو کو بھوجنگ یعنی سانپ بنا دیا تھا۔  اس کے بعد آنچ ایسی اٹھی کہ نتیش اور ان کا اتحاد اس میں جھلس گیا ۔  نتیش نے يوٹرن لیتے ہوئے صفائی تو دی، لیکن شاید اس وقت تک بہت دیر ہو چکی تھی ۔ دراصل  سی ایم نتیش نے اپنے ٹوئیٹر اکاؤنٹ پر مہاراشٹر کے سنیل کے سوال کا جواب دیا تھا، وہ جواب ہی ایک سوال بن گیا ۔ سوال عام تھا ، لالو سے دوستی کے بعد نتیش سے لوگ اکثر ایسا ہی سوال پوچھا کرتے ہیں ، لیکن اس بار نتیش کے جواب نے سوال کو خاص بنا دیا ۔  نتیش نے خود کو صندل اور لالو کو سانپ قرار دیا تھا ۔

Loading...