مودی کی ریلی پر خاتون فدائین کر سکتی ہے حملہ

پٹنہ : بہار اسمبلی انتخابات سے پہلے دورے پر آ رہے وزیر اعظم نریندر مودی کی سیکورٹی کو لے کر آئی بی نے الرٹ جاری کیا ہے ۔

Jul 24, 2015 08:48 PM IST | Updated on: Jul 24, 2015 08:48 PM IST
مودی کی ریلی پر خاتون فدائین کر سکتی ہے حملہ

پٹنہ :  بہار اسمبلی انتخابات سے پہلے دورے پر آ رہے وزیر اعظم نریندر مودی کی سیکورٹی کو لے کر آئی بی نے الرٹ جاری کیا ہے ۔  یہ الرٹ انٹیلی جنس کی رپورٹ کی بنیاد پر جاری کیا گیا ہے ۔ رپورٹ کے مطابق خاتون فدائین اور نکسلیوں کے حملے کا خطرہ ہے ۔ مودی 25 جولائی کو مظفر پور میں بی جے پی کی 'پریورتن ریلی' کو خطاب کریں گے ۔

پروگرام کے دوران وزیر اعظم نریندر مودی کو گلدستے دینے پر روک لگا دی گئی ہے ۔ سیکورٹی کے مد نظر وزیر اعظم نریندر مودی کے اسٹیج کے 50 میٹر کے دائرے میں جانے پر روک لگا دی گئی ہے ۔

آئی بی رپورٹ کے جاری ہونے کے ساتھ ہی وزیر اعظم کی سیکورٹی کو لے کر نئے سرے سے ہدایات جاری کی گئی ہیں ۔  ضلع انتظامیہ نے اپنی سطح پر بھی ایک رپورٹ تیار کرائی ہے ۔ وزیر اعظم کے بہار کے دورے میں کوئی چوک نہ ہو، اس کے لئے پولیس محکمہ اپنی طرف سے ہر ممکن تیاری کر رہا ہے ۔

اس کی نگرانی ڈی جی پی سمیت سینئر افسران کررہے ہیں ۔  وہیں ایس پی جی کو اس سلسلے میں خصوصی ہدایات جاری کی گئی ہیں ۔ ہفتہ کو ہونے والی وزیر اعظم نریندر مودی کی ریلی کو لے کر جمعہ کو پٹنہ کے ایئرپورٹ کے احاطے سے وزیر اعظم كاركیٹ کا مارک ڈرل کیا گیا ۔ مارک ڈرل  ایئرپورٹ کے احاطے سے نکل کر ویٹنري گراؤنڈ، ڈاك بنگلہ سے ہوتے ہوئے ایس کے میموریل تک گیا ۔  اس  موقع پر ٹریفك پولیس اہلکار کے علاوہ کئی سینئر افسران موجود تھے۔

Loading...

Loading...