جیل جانے سے قبل نیتا جی نے رچائی نرس سے شادی، اب بیوی کو لڑائیں گے الیکشن

گملا : لوہردگا اسمبلی کے سزا یافتہ سابق ممبر اسمبلی کمل کشور بھگت نے ایک نرس سے پورے رسم و رواج کے ساتھ شادی کی ہے

Oct 04, 2015 06:44 PM IST | Updated on: Oct 04, 2015 06:44 PM IST
جیل جانے سے قبل نیتا جی نے رچائی نرس سے شادی، اب بیوی کو لڑائیں گے الیکشن

گملا : لوہردگا اسمبلی کے سزا یافتہ سابق ممبر اسمبلی کمل کشور بھگت نے ایک نرس سے پورے رسم و رواج کے ساتھ شادی کی ہے ۔ کمل کشور بھگت کی ہم سفر رمس کے میں نرس کے عہدہ پر کام کرنے والی نيرو شانتی كجور بنی ہیں ۔

سابق ممبر اسمبلی کمل کشور بھگت نے رانچی کورٹ میں 7 اکتوبر کوسرینڈر کرنے سے محض دو دن پہلے ہی شادی کی ہے ۔ دولہا بننے کے بعد کمل کشور بھگت نے اپنے والدین سے آشیرواد لیا۔

شادی کے بعد پوار گاؤں جشن میں ڈوب گیا۔ کمل کشور بھگت کی شادی کی تقریب میں پارٹی کے سربراہ سدیش مہتو، وزیر چندرپركاش چودھری، پارٹی کے ترجمان دیوشرن بھگت سمیت سینکڑوں کی تعداد میں کارکنان اور عہدیدار وں نے شرکت کی ۔

اس شادی کی تقریب کو اگلے ضمنی انتخابات کے ساتھ بھی جوڑ کر دیکھا جا رہا ہے۔ سابق ممبر اسمبلی ضمنی انتخاب میں اپنے والد لكھن ٹانا بھگت کو امیدوار کے طور میں اتارنا چاہتے تھے۔ لیکن بتایا جا رہا ہے کہ یہ سیٹ اس مرتبہ خواتین کوٹے میں جا سکتی ہے۔ سابق ممبر اسمبلی نے اسی کے پیش نظر جلد بازی میں شادی کرلی اور اب کہا جارہا ہے کہ وہ اپنی ہم سفر کو ہی الیکشن میں اتارنے والے ہیں۔

Loading...

قابل ذکر ہے کہ شہر کے ڈاکٹر کےکے سنہا کو جان سے مارنے کی دھمکی دینے پر نچلی عدالت نے کمل کشور بھگت کو 7 سال قید کی سزا سنائی ہے۔ انہوں نے اس سزا کے خلاف ہائی کورٹ کا دروازہ بھی کھٹکھٹایا تھا، لیکن وہاں بھی ان کی سزا کو برقرار رکھا گیا، مگر سزا کو 7 سے 5 سال کر دیا گیا تھا۔

Loading...