ایک دن کا پولیس کمشنر: گردے کی پیوندکاری کا خرچ اٹھائیں گے گوپال کانڈا

پانی پت۔ رواں سال یکم مئی کی بات ہے۔ میک اے وش نامی ایک تنظیم کی کوششوں سے گریش کو ایک دن کے لئے راجستھان کے جے پور کا پولیس کمشنر بنایا گیا تھا۔

Sep 17, 2015 01:25 PM IST | Updated on: Sep 17, 2015 01:27 PM IST
ایک دن کا پولیس کمشنر: گردے کی پیوندکاری کا خرچ اٹھائیں گے گوپال کانڈا

پانی پت۔ رواں سال یکم مئی کی بات ہے۔ میک اے وش نامی ایک تنظیم کی کوششوں سے گریش کو ایک دن کے لئے راجستھان کے جے پور کا پولیس کمشنر بنایا گیا تھا۔ گریش نے عہدہ سنبھالتے وقت کہا 'میں پولیس افسر بن کر برے لوگوں کو پكڑنا چاہتا ہوں'۔ گارڈ آف آنر لیتے وقت 'ننھا منا راہی ہوں، دیش کا سپاہی ہوں' نغمہ گنگنایا۔ آج گریش زندگی سے جنگ لڑ رہا ہے۔ سرسا کے 10 سالہ گریش کے گردے کی پیوندکاری کا خرچ سابق وزیر داخلہ اور هلوپا سربراہ گوپال کانڈا اٹھائیں گے۔

نوہريا بازار کے جگدیش شرما اور ان کی بیوی ببلی اپنے بیٹے گریش کے ساتھ سابق وزیر گوپال کانڈا کی دعوت پرگڑگاؤں پہنچے۔ یہاں گوپال کانڈا نے ان سے ملاقات کی اورانہیں ہر ممکن مدد دینے کی یقین دہانی کرائی۔

Loading...

کانڈا نے کہا کہ 10 سال کے اس بچے کی زندگی بچانا ان کا دھرم ہے اور وہ علاج میں کوئی کسر نہیں چھوڑیں گے۔ بچے کو دہلی کے مہاراجہ اگرسین میڈیکل کالج بھیج دیا گیا ہے اور وہیں پر اس کا علاج ہو گا۔ یکم مئی کو بنا تھا ایک دن کا پولیس کمشنر۔  بیمار گریش کو راجستھان پولیس کا ایک دن کا کمشنر بننے کا موقع ملا ہے۔

گریش یکم مئی کو کمشنر کی کرسی پر بیٹھے تھے۔ اس وقت ان کا راجستھان میں علاج چل رہا تھا اور ان کی خواہش کمشنر بننے کی تھی اور میک اے وش نامی ادارے نے ان کی اس خواہش کی تکمیل میں مدد کی تھی۔

 

Loading...