بابا رام دیو کے پتنجلی یوگ پیٹھ سے طالب علم لاپتہ، نیپال کا رہنے والا ہے نوجوان

ہری دوار : يوگا گرو بابا رام دیو کے پتنجلی یوگ پیٹھ میں رہنے والا ایک طالب علم لاپتہ ہو گیا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ یہ نوجوان نیپال کا رہنے والا ہے۔

Oct 18, 2015 12:32 AM IST | Updated on: Oct 18, 2015 12:32 AM IST
بابا رام دیو کے پتنجلی یوگ پیٹھ سے طالب علم لاپتہ، نیپال کا رہنے والا ہے نوجوان

ہری دوار : يوگا گرو بابا رام دیو کے پتنجلی یوگ پیٹھ میں رہنے والا ایک طالب علم لاپتہ ہو گیا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ یہ نوجوان نیپال کا رہنے والا ہے۔ تقریبا 25 دن پہلے وہ نوجوان اپنے والد کے ساتھ پتنجلی یوگ پیٹھ میں آیا تھا۔ یوگ پیٹھ میں وہ بلاک 41 میں رہتا تھا۔ یوگ پیٹھ انتظامیہ نے بتایا کہ جمعہ سے ہی نوجوان لاپتہ ہے۔

کافی تلاش کرنے کے بعد بھی نوجوان کا پتہ نہیں چلا ہے۔ نوجوان کے والد نے تھانہ بهادرآباد میں گمشدگی کی رپورٹ درج کرائی ہے۔

ہاسٹل کے دوسرے لڑکوں نے بتایا کہ جب انہوں نے طالب علم کو کمرے میں نہیں دیکھا کو وارڈن کو اس کی اطلاع دی۔ پہلے تو ہاسٹل میں ہی طالب علم کو کافی ڈھونڈا گیا، لیکن اس کا پتہ نہیں چلا۔ اس کے بعد یوگ پیٹھ کے دوسرے ملازمین کو اس طالب علم کو ڈھونڈنے میں لگایا گیا۔ اس کے بعد بھی طالب علم کا پتہ نہیں چلنے پر اس کے والد کو اس کی اطلاع دی گئی۔ ہفتہ کو یوگ پیٹھ پہنچے طالب علم کے والد نے تھانے میں گمشدگی کی رپورٹ درج کرائی۔

معلوم ہو کہ یوگا گرو رام دیو کے پتنجلی اسکول میں پڑھنے والی یوگا سائنس کی ایک طالبہ پہلے بھی لاپتہ ہو چکی ہے۔ وہ طالبہ دہلی کی رہنے والی تھی اور اگست 2013 میں اس نے یہاں داخلہ لیا تھا۔

Loading...

Loading...