بیلیٹ سے پہلے بلیٹ کی فکر، بہار کے لیڈروں کو زندگی جینے کا لائسنس دے رہا ہے میرٹھ

میرٹھ : بہار میں انتخابی گھمسان ​​تیز ہو چکا ہے اور جھارکھنڈ پولیس نے بھی الرٹ جاری کیا ہے کہ اسمبلی انتخابات کے دوران نکسلی حملہ ہو سکتا ہے ۔

Jul 17, 2015 12:02 PM IST | Updated on: Jul 17, 2015 12:04 PM IST
بیلیٹ سے پہلے بلیٹ کی فکر، بہار کے لیڈروں کو زندگی جینے کا لائسنس دے رہا ہے میرٹھ

میرٹھ  : بہار میں انتخابی گھمسان ​​تیز ہو چکا ہے اور جھارکھنڈ پولیس نے بھی الرٹ جاری کیا ہے کہ اسمبلی انتخابات کے دوران نکسلی حملہ ہو سکتا ہے ۔  اس کے  پیش نظر ہر پارٹی کا لیڈر اپنی سیکورٹی کو لے کر کافی چوکنا ہو گیا ہے ۔  یہی وجہ ہے کہ وہ اپنی سیکورٹی کو پختہ کرنے کے لئے احتیاطا  قدم اٹھا رہے ہیں اور ان  رہنماؤں کی سیکورٹی کو پختہ بنانے کا ذمہ اب یوپی کے میرٹھ شہر نے اٹھایا ہے ،  جہاں کی بلیٹ پروف  کمپنیاں بہار کے رہنماؤں کے لئے بلیٹ پروف  جیکٹیں اور کاریں تیار کر رہی ہیں ۔  ہم کہہ سکتے ہیں کہ بہار کے لیڈروں کو زندگی جینے کا لائسنس میرٹھ دے رہا ہے ۔

میرٹھ میں بلیٹ پروف  جیکٹ اور کار تیار کرنے والی زیادہ تر کمپنیوں کے پاس اس وقت بہار کے رہنماؤں کے آرڈر ہیں ۔ بتایا جا رہا ہے کہ تقریبا 70 فیصد آرڈر بہار کے لیڈروں نے دئے ہیں ۔  ان لیڈروں میں کئی ایسے ہیں جنہوں نے اپنی ایک سے زیادہ گاڑیوں کی بلیٹ پروفنگ کا آرڈر دیا ہے ۔

ایک کمپنی کے مالک بلوندر کمار نے بتایا کہ ان کے پاس اس وقت جو بلیٹ پروف  گاڑیاں بنا کر دینے کے آرڈر ہے ،  ان  میں بہار کی گاڑیاں سب سے زیادہ ہیں ۔  وہیں گاڑی کو بلیٹ پروف  بنانے کی معلومات  حاصل  کرنے والوں کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے ۔

ان کا یہ بھی کہنا ہے کہ بہار اور چھتیس گڑھ میں زیادہ تر حملے بموں سے ہوتے ہیں اس لئے وہاں کے لوگوں کہ پہلی ڈیمانڈ کار کو مائن اور بم پروف کرانے کو لے کر رہتی ہے ۔  کیونکہ یوپی میں گورکھپور اور اس کے ارد گرد کے علاقوں میں بھی زیادہ تر حملوں میں مجرم دیسی بموں کا استعمال کرتے ہیں ۔

Loading...

بلوندر نے بتایا کہ بلیٹ پروف ہونے کے لئے آنے والی گاڑی کو ڈیمانڈ کے مطابق ہی تیار کیا جاتا ہے ۔  عام طور پر کمپنی گاڑی کے ٹائر ڈیزل ٹینک، بیٹری، ریڈئیٹر، چھت، فرش، شیشے اور اس باڈی کو بلیٹ پروف  بناتی ہے ۔  کمپنی کے ڈائریکٹر کا کہنا ہے کہ گاڑی کو بلیٹ پروف  بنانے کے لئے جو سامان استعمال کیا جاتا ہے وہ ایچ اي- 18 گریڈ پروٹیکشن ہوتا ہے ۔  بلیٹ پروف  باڈی پر پستول، اے کے  -47 اور اے کے -56 کے علاوہ ایس ایل آر جیسے ہتھیاروں کی گولی کا بھی اثر نہیں ہوتا ہے ۔

ایک انجنیئر رنكو کے مطابق  گاڑی کے شیشے بھی اب اس طرح کے استعمال کئے جاتے ہیں کہ باہر سے دیکھنے پر ان کے بلیٹ پروف  ہونے کا پتہ ہی نہیں چلتا ۔ صرف ایک کار کو بلیٹ پروف  بنانے میں تقریبا 16 سے 19 لاکھ کا خرچ آتا ہے جبکہ بلیٹ اور بم پروف  بنانے میں 22 سے 25 لاکھ کا خرچ آتا ہے اور ایک گاڑی کو تیار کرنے میں تقریبا بیس سے تیس دن کا وقت لگتا ہے ۔

Loading...