உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Oleksiy Vadatursky: روسی بمباری کے دوران ’ہیرو آف یوکرین‘ بھی ہلاک! آخر کون ہے وہ شخص؟

    تصویر : The Kyiv Independent

    تصویر : The Kyiv Independent

    یوکرین نے روسی افواج پر الزام لگایا کہ وہ مقبوضہ زمین پر موجود کھیتوں سے اناج چوری کر کے اسے کریمیا کے راستے برآمد کر رہی ہے۔ یوکرین کے جنوبی جزیرہ نما شہر کو روس نے 2014 میں الحاق کر لیا تھا۔ روس یوکرین کے دعووں کی تردید کرتا ہے۔

    • Share this:
      یوکرین کا ایک امیر ترین تاجر اولیکسی واڈاٹروسکی (Oleksiy Vadatursky) اپنی اہلیہ کے ساتھ جنوبی شہر میکولائیو (Mykolaiv) پر روسی گولہ باری میں مارا گیا۔ مقامی حکام نے بتایا کہ 74 سالہ اولیکسی واڈاٹروسکی اور ان کی اہلیہ اس وقت ہلاک ہو گئے جب رات گئے ایک میزائل ان کے گھر سے ٹکراگیا۔

      اولیکسی واڈاٹروسکی اناج کی برآمدات والی کمپنی Nibulon کے مالک تھے۔ انہیں ’ہیرو آف یوکرین‘ (Hero of Ukraine) کا ایوارڈ بھی ملا تھا۔ یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی (Volodymyr Zelensky) نے واڈاٹروسکی کی موت کو ایک بڑا نقصان قرار دیا۔

      مائکولائیو کے میئر اولیکسنڈر سینکیوچ نے کہا کہ شاید یہ شہر پر اب تک کی سب سے بھاری روسی بمباری تھی۔ ایک ہوٹل، ایک اسپورٹس کمپلیکس، دو اسکول اور ایک سروس اسٹیشن کے علاوہ گھروں کو بھی نقصان پہنچا ہے۔ میکولائیو بحیرہ اسود پر یوکرین کی سب سے بڑی بندرگاہ اوڈیسا کے مرکزی راستے پر ہے اور 24 فروری کو روس کے حملے کے بعد سے اسے بار بار نشانہ بنایا گیا ہے۔


      خطے کے رہنما وٹالی کم نے کہا کہ واڈاٹروسکی کا زرعی اور جہاز سازی کی صنعت کی ترقی میں شراکت، خطے کی ترقی انمول ہے۔ دریں اثنا صدر زیلنسکی کے دفتر کے ایک مشیر نے کہا کہ ان کا خیال ہے کہ روس نے جان بوجھ کر تاجر کو نشانہ بنایا ہے۔

      نیبولن نے اناج کی برآمد کے لیے ذخیرہ کرنے کی بہت سی سہولیات اور دیگر بنیادی ڈھانچہ بنایا ہے۔ یوکرین اور روس گندم اور دیگر اناج کے بڑے برآمد کنندگان ہیں، اور جنگ کی وجہ سے برآمدات میں خلل نے دنیا بھر میں خوراک کی قیمتوں میں اضافہ کر دیا ہے۔

      دونوں ممالک نے گزشتہ ہفتے ترکی میں اقوام متحدہ کی ثالثی میں ایک معاہدے پر دستخط کیے تھے، جس کا مقصد خوراک کے بحران کو کم کرنا تھا۔ اگلے دن اوڈیسا بندرگاہ پر روسی حملے سے یہ معاہدہ تقریباً پٹری سے اتر گیا تھا۔

      یوکرائن کی برآمدات کی بحالی میں سیکیورٹی چیکس کی وجہ سے مزید تاخیر ہوئی ہے۔ لیکن اتوار کو ترکی نے کہا کہ اناج سے لدے پہلا جہاز پیر کی صبح اوڈیسا سے روانہ ہونے کی توقع ہے۔

      یوکرین میں کتنا اناج پھنس گیا ہے؟

      یوکرین نے روسی افواج پر الزام لگایا کہ وہ مقبوضہ زمین پر موجود کھیتوں سے اناج چوری کر کے اسے کریمیا کے راستے برآمد کر رہی ہے۔ یوکرین کے جنوبی جزیرہ نما شہر کو روس نے 2014 میں الحاق کر لیا تھا۔ روس یوکرین کے دعووں کی تردید کرتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      IND-W vs PAK-W: ہندوستانی خواتین کرکٹ ٹیم نے پاکستان کو دھو ڈالا، مندھانا نے مچایا کہرام

      ادھر روس نے مقبوضہ کریمیا میں بحریہ کے دن کی تقریبات منسوخ کر دیں۔ سیواسٹوپول کے گورنر میخائل رزووژائیف کی طرف سے دی گئی وجہ بلیک سی فلیٹ ہیڈ کوارٹر پر مبینہ یوکرین کا ڈرون حملہ تھا۔ یہ بیڑا طویل عرصے سے سیواستوپول میں مقیم ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Lebanon: لبنان معاشی دیوالیہ کا شکار! روٹی کیلئے لوگوں کا لمبی لمبی قطاروں میں انتظار

      روس کے زیر قبضہ کریمیا میں ایک سینیٹر نے بعد میں کہا کہ سیواستوپول کے اندر سے ایک ڈرون لانچ کیا گیا ہے، اور شام تک مجرموں کو تلاش کر لیا جائے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: