உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیا پاکستان کے وزیر اعظم ہاؤس میں غلطی ہوئی؟ شریف خاندان سے متعلق لیک ہوئی حساس معلومات!

    وزیر اعظم شہباز شریف فائل فوٹو

    وزیر اعظم شہباز شریف فائل فوٹو

    ایک اور آڈیو کلپ مبینہ طور پر مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز اور وزیر اعظم شہباز شریف کے درمیان وزیر خزانہ اسماعیل کے بارے میں ہونے والی گفتگو سے متعلق ہے۔ جس میں بہت سی راز کی باتیں کہی گئی ہیں۔ دو کلپس میں وزیر اعظم شہباز اور نامعلوم اہلکار کے نام شامل تھے

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaPakistanPakistanPakistan
    • Share this:
      پاکستانی حکومت کے رہنماؤں سے متعلق تین آڈیو کلپس آن لائن منظر عام پر آئے ہیں، جن میں سے ایک کلپ میں مبینہ طور پر حکمران جماعت پاکستان مسلم لیگ نواز کے کئی سینئر رہنماؤں کے درمیان انتہائی سیکیورٹی والے وزیر اعظم ہاؤس میں ہونے والی گفتگو شامل ہے۔ ہائی پروفائل میٹنگس کی سیکیورٹی پر سوالات اٹھاتے ہوئے مبینہ طور پر ریکارڈ کی گئی آڈیو میں وزیر داخلہ رانا ثناء اللہ، وزیر دفاع خواجہ آصف، وزیر قانون اعظم تارڑ اور وزیر اقتصادی امور ایاز صادق اور وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل کی قسمت کے بارے گفتگو کی گئی ہے۔ اس کلپ میں پاکستان میں لیڈروں کی جانب سے استعفوں کے بارے میں باتیں کی گئی ہے۔

      ایک اور آڈیو کلپ مبینہ طور پر مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز اور وزیر اعظم شہباز شریف کے درمیان وزیر خزانہ اسماعیل کے بارے میں ہونے والی گفتگو سے متعلق ہے۔ جس میں بہت سی راز کی باتیں کہی گئی ہیں۔ دو کلپس میں وزیر اعظم شہباز اور نامعلوم اہلکار کے نام شامل تھے جو مریم کی خواہش کے بارے میں بات کر رہے ہیں کہ ان کے داماد کو ہندوستان سے کچھ مشینری درآمد کرنے کی اجازت دی جائے۔

      آڈیو کلپس کو ایک ہیکر نے آن لائن فروخت کے لیے رکھا تھا جو 'انڈیشیل' آئی ڈی استعمال کرتا ہے۔ یہ آئی ڈی ہندوستانی ہیکرز کے ایک گروپ کا نام ہے جو 2007 سے پاکستانی ویب سائٹس کو نشانہ بنا رہے ہیں۔ پہلا اور تیسرا آڈیو کلپس تقریباً دو منٹ طویل ہے جبکہ دوسرا 12 منٹ اور 40 سیکنڈ کا ہے اور اسے چھ حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ نے ’مُکتی دیوس‘ تقریب کا کیا افتتاح ،دیررات پہنچے حیدرآباد

      سابق وزیر اعظم عمران خان کی پاکستان تحریک انصاف نے آڈیو لیکس پر حکومت پر تنقید کی ہے لیکن ہیکر نے عمران خان اور پاکستان کے آرمی چیف کے خلاف بھی کلپس رکھنے کا دعویٰ کیا ہے۔ سب سے طویل کلپ میں مریم نواز کو مبینہ طور پر یہ کہتے ہوئے سنا جاسکتا ہے، وہ (اسماعیل) ذمہ داری نہیں لیتے۔ ٹی وی پر عجیب و غریب باتیں کہتے ہیں جس کا لوگ مذاق اڑاتے ہیں۔ اس کے لیے… وہ نہیں جانتے کہ وہ کیا کر رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      نظام دکن میر عثمان علی خان کی جانب سے ہندوستانی حکومت کو 5,000 کیلو سونا کاعطیہ! جانیے تاریخی حقائق

      مریم مبینہ طور پر مسلم لیگ (ن) کے رہنما اسحاق ڈار کی واپسی کی خواہش رکھتی ہیں، جنہیں وزارت خزانہ کا چارج سنبھالنے کے لیے اگلے ہفتے واپس آنے کا اشارہ دیا گیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: