سدھارتھ نگر میں اکھلیش کے ہاتھوں سدھارتھ یونیورسٹی سمیت 369 کروڑ روپے کے 249 منصوبوں کی نقاب کشائی اور سنگ بنیاد

سدھارتھ یونیورسٹی سمیت 369 کروڑ روپے کی 249 منصوبوں کی نقاب کشائی اور سنگ بنیاد کے بعد منعقدہ اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے اکھلیش یادو نے کہا کہ حکومت نے گزشتہ انتخابات کے دوران پارٹی کے انتخابی منشور کے تمام وعدوں کو پورا کر دکھایا ہے۔

Oct 15, 2016 08:53 PM IST | Updated on: Oct 15, 2016 08:53 PM IST
سدھارتھ نگر میں اکھلیش کے ہاتھوں سدھارتھ یونیورسٹی سمیت 369 کروڑ روپے کے 249 منصوبوں کی نقاب کشائی اور سنگ بنیاد

تصویر: کپل وستو ڈاٹ کام

سدھارتھ نگر ۔ اترپردیش کے وزیر اعلی اکھلیش یادو نے آج دعوی کیا کہ اگلے سال ہونے والے ریاستی انتخابات میں کامیابی حاصل کرکے سماج وادی پارٹی (ایس پی) دوبارہ مکمل اکثریت کے ساتھ حکومت بنائےگي۔ سدھارتھ یونیورسٹی سمیت 369 کروڑ روپے کی 249 منصوبوں کی نقاب کشائی اور سنگ بنیاد کے بعد منعقدہ اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر یادو نے کہا کہ حکومت نے گزشتہ انتخابات کے دوران پارٹی کے انتخابی منشور کے تمام وعدوں کو پورا کر دکھایا ہے جبکہ اگلی حکومت بننے کے بعد تمام غریب خواتین کو سماج وادی پنشن، غریبوں کو لوہیا رہائش گاہ اور نوجوانوں کو اسمارٹ فون دے گی۔

انہوں نے کہا کہ آگرہ-لکھنؤ ایکسپریس وے کی تعمیر 22 ماہ کے ریکارڈ وقت میں بغیر کسی تحریک کے مکمل کرایا گیا ہے۔ دیگر جماعتوں کی ترقی سے کوئی واسطہ نہیں ہے جبکہ ان کی پارٹی اپنے کام کی بنیاد پر ووٹروں کے درمیان جائے گی۔ مسٹر یادو نے کہا کہ انہوں نے تمام شعبوں میں ریاست کو ترقی کے راستے پر آگے بڑھایا ہے۔ وہ ووٹروں کی حمایت حاصل کرنے کے حقدار ہیں۔ بہوجن سماج پارٹی (بی ایس پی) نے اپنی حکومت کے دوران ترقی کے کام کرنے کی جگہ پتھر، یادگاراور مجسمے لگا کر عوام کی گاڑھی کمائی کو برباد کیا۔ بی جے پی نے اچھے دن لانے کا خواب دکھا کر عوام کے ساتھ دھوکہ کیا۔

وزیر اعلی نے كوڈرا گرانٹ گاؤں میں ترقی کاموں کا جائزہ لیا اور ضلع ہیڈکوارٹر پر واقع لوہیا فن بھون میں برج بھوشن تیواری کے مجسمے کی نقاب کشائی کی۔ اجتماع سے اسمبلی کے اسپیکر ماتا پرساد پانڈے اور مہاراشٹر سماج وادی پارٹی کے صدر ابو عاصم اعظمی نے بھی خطاب کیا۔

Loading...

Loading...