خاتون ڈی ایم کے ساتھ جبراً سیلفی لینے والا نوجوان پہنچا جیل

نوئیڈا۔ یوپی کے بلند شہر کی خاتون ڈی ایم چندركلا کے ساتھ سیلفی لینا 18 سال کے ایک لڑکے کو بھاری پڑ گیا ہے۔

Feb 05, 2016 10:52 AM IST | Updated on: Feb 05, 2016 10:53 AM IST
خاتون ڈی ایم کے ساتھ جبراً سیلفی لینے والا نوجوان پہنچا جیل

نوئیڈا۔ یوپی کے بلند شہر کی خاتون ڈی ایم چندركلا کے ساتھ سیلفی لینا 18 سال کے ایک لڑکے کو بھاری پڑ گیا ہے۔ یکم فروری کو ڈی ایم چندركلا کے ساتھ سیلفی لینے والے لڑکے کو 14 دنوں کی عدالتی حراست میں بھیج دیا گیا ہے۔ بتا دیں کہ ڈی ایم چندركلا بدعنوانی کے خلاف اپنے سخت رویہ کو لے کر اکثر سرخیوں میں رہتی ہیں۔

یہ لڑکا 1 فروری کو کسی کام سے کلکٹریٹ آیا تھا۔ اسی درمیان ڈی ایم بی۔ چندركلا کے ساتھ سیلفی لینے کے لئے وہ ان کے دفتر پہنچ گیا اور وہاں ان کے ساتھ سیلفی لینے لگا۔ اپنے ساتھ نوجوان کا سیلفی لینا ڈی ایم کو ناگوار گزرا۔ ان کے اشارے پر وہاں تعینات سکیورٹی اہلکاروں نے نوجوان کو حراست میں لے لیا اور پھر اسے شہر کوتوالی پولیس کے حوالے کر دیا۔

Loading...

سیلفی لینے والے 18 سال کے نوجوان پر ڈی ایم نے کیس کر دیا۔ پولیس نے نوجوان کے خلاف ایف آئی آر درج کر اسے گرفتار کر لیا اور منگل کو امن وسلامتی میں خلل ڈالنے کے خدشہ میں دفعہ 151 کے تحت اسے جیل بھیج دیا۔ ڈی ایم کا کہنا ہے کہ قانون کے تحت لڑکے نے ان کی اجازت کے بغیر سیلفی لے کر جرم کیا ہے۔ تاہم بعد میں کیس کے طول پکڑنے پر انہوں نے اسے معاف کر دینے کا بھی اعلان کیا ۔

اس معاملے میں ڈی ایم نے جمعرات کو میٹنگ طلب کی، جس میں لڑکے کی طرف سے سیلفی لینے کی سخت مذمت کی گئی۔ میٹنگ کے بعد جاری پریس نوٹ میں کہا گیا کہ 'سیلفی لینا تو دور کی بات ہے، کسی اجنبی آدمی کو کسی عورت کو دیکھنے یا گھورنے کا بھی حق نہیں۔ اس طرح کا واقعہ کسی بھی حالت میں برداشت کرنے کے قابل نہیں ہے۔

ضلع کے اسسٹنٹ ضلع مجسٹریٹ وشال سنگھ کہتے ہیں کہ سبھی لوگوں کا 100 فیصد یہ ماننا ہے کہ سیلفی لینے کا یہ جو پروگرام ہے، یہ غلط ہے۔

 

 

 

 

 

Loading...