ورنیکا کنڈو چھیڑخانی کیس : بی جے پی ریاستی صدر سبھاش برالا کے بیٹے وکاس برالا کو ملے ضمانت

پنجاب اور ہریانہ ہائی کورٹ نے ہریانہ کے ایک سینئر آئی اے ایس افسر کی بیٹی ورنیكا کنڈو سے مبینہ طور پر چھیڑ خانی کے معاملے میں صوبائی بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر سبھاش برالا کے بیٹے وکاس برالا کو آج ضمانت دے دی ۔

Jan 11, 2018 08:50 PM IST | Updated on: Jan 11, 2018 08:50 PM IST
ورنیکا کنڈو چھیڑخانی کیس : بی جے پی ریاستی صدر سبھاش برالا کے بیٹے وکاس برالا کو ملے ضمانت

وکاس برالا۔ فائل فوٹو

چندی گڑھ : پنجاب اور ہریانہ ہائی کورٹ نے ہریانہ کے ایک سینئر آئی اے ایس افسر کی بیٹی ورنیكا کنڈو سے مبینہ طور پر چھیڑ خانی کے معاملے میں صوبائی بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر سبھاش برالا کے بیٹے وکاس برالا کو آج ضمانت دے دی ۔ تقریبا پانچ ماہ تک جیل میں گزارنے کے بعد وکاس باہر آئے گا ۔تاہم اس کے ساتھی آشیش کو ابھی جیل میں رہنا پڑے گا ، کیونکہ اس نے ضمانت کے لئے درخواست نہیں دی تھی۔

دونوں کے خلاف گزشتہ سال چار اگست کی درمیانی شب میں ورنیكا کی گاڑی کا پیچھا کرنے، اس کے ساتھ چھیڑ خانی کرنے اور اغوا کی کوشش کرنے کے الزامات میں مقدمہ درج ہوا تھا۔ ورنیكا کی شکایت پر پولیس نے دونوں کا پیچھا کرکے انہیں گرفتار کر لیا تھا لیکن مبینہ سیاسی دباؤ کی وجہ سے دونوں کو ضمانت دے دی تھی۔ بعد میں پولیس نے انہیں 9 اگست کو دوبارہ گرفتار کیا، جب معاملہ میڈیا میں طول پکڑا ۔

دفاعی وکیل رویندر پنڈت کے مطابق ضمانت کی درخواست پر ہائی کورٹ نے گزشتہ سماعت کے دوران نچلی عدالت میں جاری کیس میں محترمہ كنڈو سے کراس ایگزامنیشن پورا کرنے کی ہدایات دیئے تھے اور یہ عمل اب مکمل کیا جا چکا ہے۔ انہوں نے بتایا کہ وکاس کے ساتھی آشیش نے ضمانت کیلئے درخواست نہیں دی تھی لیکن اب اس کی ضمانت کے لیے بھی رسم پوری کی جائے گی۔

ہائی کورٹ سے ضمانت ملنے سے پہلے وکاس اور اس کے ساتھی نے نچلی عدالت میں کئی بار ضمانت کیلئے عرضیاں داخل کیں لیکن عدالت سے اسے راحت نہیں ملی۔اس معاملے میں نچلی عدالت میں اب اگلی سماعت 23 جنوری کو ہوگی اور اس دن ورنیكا کے والد وی ایس کنڈو کے بیانات بھی ریکارڈ کیے جائیں گے۔

Loading...

Loading...