دیوریا میں مشتبہ مسلح افراد نظر آنے کے بعد افواہوں کا بازار گرم ، پولیس تفتیش میں مصروف

اترپردیش میں دیوریا کے كھوكھندو علاقے میں جدید اسلحوں سے لیس پانچ مشتبہ لوگوں کے دیکھے جانے سے ارد گرد کے دیہات میں دہشت پھیل گئی ہے۔

Sep 30, 2016 01:29 PM IST | Updated on: Sep 30, 2016 01:29 PM IST
دیوریا میں مشتبہ مسلح افراد نظر آنے کے بعد افواہوں کا بازار گرم ، پولیس تفتیش میں مصروف

دیوریا : اترپردیش میں دیوریا کے كھوكھندو علاقے میں جدید اسلحوں سے لیس پانچ مشتبہ لوگوں کے دیکھے جانے سے ارد گرد کے دیہات میں دہشت پھیل گئی ہے۔ کھوكھندو علاقے کے لکھنا پرسيا گاؤں کے دو نوجوانوں نے دعوی کیا کہ کل رات دس بجے جب وہ گاؤں کے باہر رفع حاجت کے لئے گئے تھے تب گاؤں کے پاس جدید ہتھیاروں سے لیس پانچ مشتبہ افراد کو دیکھا اور شور مچائے جانے پر وہ فائرنگ کرکے فرار ہو گئے۔

نوجوانوں کا دعوی ہے کہ داڑھی رکھے مشتبہ افراد کی اوسط لمبائی چھ فٹ کے قریب تھی۔ ایڈیشنل پولیس سپرنٹنڈنٹ این کے سنگھ، سرکل ٖآفیسر سلیم پور، برهج، بھاٹپارراني پولیس فورس کے ساتھ گاؤں کو گھیر کر مشتبہ افراد کی تلاشی مہم رات کو دیر سے شروع کر دی۔ اس سلسلے پولیس گاؤں میں کیمپ کئے ہوئے ہے۔

پولیس سپرنٹنڈنٹ محمد عمران نے کہا کہ گاؤں کے دو نوجوانوں نے مشتبہ مسلح افراد کو دیکھے جانے کا دعوی کیا ہے۔ معلومات کے بعد ایڈیشنل پولیس سپرنٹنڈنٹ اور سرکل آفیسر بھاری پولیس فورس کے ساتھ رات میں ہی تلاشی مہم شروع کر دی تھی۔ پولیس معاملے کی چھان بین کر رہی ہے۔

Loading...

Loading...