بجٹ 2019: مودی حکومت کے انتخابی عبوری بجٹ میں اعلانات کی بارش

وزیر خزانہ پیوش گوئل نے چھوٹے اور معمولی کسانوں کی مدد کے لئے وزیر اعظم کسان احترام فنڈ بنانے کا اعلان کیا جس کے تحت دو ہیکٹر تک کاشت کرنے والے کسانوں کو سالانہ چھ ہزار روپے (سالانہ چھ ہزار روپے) کی مدد دی جائے گی

Feb 01, 2019 12:49 PM IST | Updated on: Feb 01, 2019 12:49 PM IST
بجٹ 2019: مودی حکومت کے انتخابی عبوری بجٹ میں اعلانات کی بارش

وزیر خزانہ نے بتایا کہ یہ منصوبہ گزشتہ یکم دسمبر سے نافذ مانا جائے گا

 مودی حکومت نے آئندہ عام انتخابات کے پیش نظر کسانوں، غیر منظم سیکٹر کے کارکنوں، نوکری پیشہ لوگوں کے لئے اپنا خزانہ كھولتے ہوئے اگلے مالی سال کے عبوری بجٹ میں اعلانات کی بارش کردی ۔ وزیر خزانہ پیوش گوئل نے لوک سبھا میں جمعہ کو عبوری بجٹ پیش کرتے ہوئے چھوٹے اور معمولی کسانوں کی مدد کے لئے وزیر اعظم کسان احترام فنڈ بنانے کا اعلان کیا جس کے تحت دو ہیکٹر تک کاشت کرنے والے کسانوں کو سالانہ چھ ہزار روپے (سالانہ چھ ہزار روپے) کی مدد دی جائے گی۔

وزیر خزانہ نے بتایا کہ یہ منصوبہ گزشتہ یکم دسمبر سے نافذ مانا جائے گا۔ اس کے تحت مدد کی رقم براہ راست کسانوں کے اکاؤنٹ میں ڈي بي ٹی کے ذریعے جمع کی جائے گی۔ مرکزی حکومت اس کے مجموعی اخراجات میں اضافہ کرے گی ۔ یہ رقم دو دو ہزار کی تین برابر قسطوں میں دی جائے گی۔ جلد ہی کسانوں کے اکاؤنٹ میں پہلی قسط چلی جائے گی ۔ اس سے 12 کروڑ کسانوں کے خاندانوں کو فائدہ ہوگا۔ اس سے سرکاری خزانے پر سالانہ تقریبا 75 ہزار کروڑ روپے کا بوجھ آئے گا۔

Loading...

Loading...