உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    36 ویں قومی کھیلوں میں مہاراشٹرا اور مغربی بنگال نے سیمی فائنل میں بنائی جگہ، گجرات ٹیم کی بھی مضبوط پوزیشن

    مہاراشٹرا اور مغربی بنگال نے سیمی فائنل میں جگہ بنا لی

    مہاراشٹرا اور مغربی بنگال نے سیمی فائنل میں جگہ بنا لی

    36th National Games: سواستیکا گھوش اور ریتھ رشیا ٹینیسن نے کرتویکا سنہا رائے اور فلزہ فاطمہ قادری کو پیچھے چھوڑ کر اپنا پہلا راؤنڈ سمیٹ جیت لیا ہے۔ دوسرے راؤنڈ میں دیا، سواستیکا اور ریتھرشیا نے دوبارہ تلنگانہ کے خلاف جیت کر گروپ اے میں ٹاپ پوزیشن حاصل کی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Hyderabad | Mumbai | Jammu | Lucknow
    • Share this:
      منگل کے روز 36 ویں قومی کھیلوں (36th National Games) میں خواتین کے ٹیبل ٹینس ٹیم ایونٹ میں اپنے ابتدائی دو راؤنڈز میں جیت درج کرنے کے بعد سب سے اوپر مہاراشٹرا اور مغربی بنگال نے سیمی فائنل میں جگہ بنا لی۔ دیا چتالے نے ابتدائی میچ میں گجرات کی فریناز چپیا کو 11-9, 11-6, 12-10 سے شکست دے کر مہاراشٹر کے چارج کی قیادت کی۔

      ان کا مقابلہ اب ہریانہ سے ہوگا۔ گروپ بی میں مغربی بنگال نے تامل ناڈو کو پیچھے چھوڑنے کے لیے سوتیرتھا مکھرجی سے مقابلہ کیا۔ آیہکا مکھرجی نے دوسری جیت اسکور کی لیکن پرپتی سین اس کے درمیان میں ہی ہار گئی، جس سے کیمپ میں خطرے کی ہلکی گھنٹی بج گئی۔ سواستیکا گھوش اور ریتھ رشیا ٹینیسن نے کرتویکا سنہا رائے اور فلزہ فاطمہ قادری کو پیچھے چھوڑ کر اپنا پہلا راؤنڈ سمیٹ جیت لیا ہے۔ دوسرے راؤنڈ میں دیا، سواستیکا اور ریتھرشیا نے دوبارہ تلنگانہ کے خلاف جیت کر گروپ اے میں ٹاپ پوزیشن حاصل کی۔

      مردوں کے مقابلے میں میزبان اور پسندیدہ گجرات (گروپ اے) نے جیت کے ساتھ آغاز کیا۔ انہوں نے ہریانہ کو 3-0 سے شکست دی، مقامی پیڈلر ہرمیت دیسائی آگے سے آگے تھے۔ کامن ویلتھ گیمز کے گولڈ میڈلسٹ کو تجربہ کار سومیا جیت گھوش کی شکل میں ایک مشکل حریف کا سامنا کرنا پڑا اور اسے محفوظ طریقے سے باہر آنے کے لیے آل آؤٹ حملہ آور کھیل کو تعینات کرنا پڑا۔

      دوسرے راؤنڈ میں بھی مغربی بنگال کو کرناٹک کو 3-2 سے زیر کرنے کے لیے گہری جدوجہد کرنی پڑی۔ سوتیرتھا نے اپنا پہلا میچ جیتا لیکن دوسرے میں اسے حیران کن شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ آیہیکا نے جیت لیا لیکن موما داس اسے 2-2 سے ہارنے میں کامیاب ہوگئیں۔ تاہم آیہیکا نے کوشی فور کو نیچے اتارنے کے لیے ایک بہادر اور پرسکون مظاہرہ پیش کیا تاکہ وہ بغیر کسی نقصان کے باہر آئیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      اس کے بعد مناو ٹھاکر اور مانوش شاہ نے بالترتیب ویسلے ڈو روزریو اور جوبن کمار سے سبقت لے کر گجرات کو 3-0 سے آگے کیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: