ہوم » نیوز » اسپورٹس

پاکستان کرکٹ بورڈ میں کورونا کا کھیل، محمد حفیظ کے بعد ان 6 کھلاڑیوں کی رپورٹ آئی نگیٹیو

اس سے قبل انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی) نے جمعہ کے روز ایک ریلیز جاری کرتے ہوئے کہا تھا کہ ای سی بی نے تصدیق کی ہے کہ پاکستان کرکٹ ٹیم اتوار 28 جون کو اپنے دورہ انگلینڈ کی تیاریوں کے لئے برطانیہ پہنچے گی۔

  • UNI
  • Last Updated: Jun 27, 2020 11:46 PM IST
  • Share this:
پاکستان کرکٹ بورڈ میں کورونا کا کھیل، محمد حفیظ کے بعد ان 6 کھلاڑیوں کی رپورٹ آئی نگیٹیو
پاکستان کرکٹ بورڈ میں کورونا کا کھیل، محمد حفیظ کے بعد ان 6 کھلاڑیوں کی رپورٹ آئی نگیٹیو

اسلام آباد: پاکستان کے کورونا مثبت پائے جانے والے 10 میں سے 6 کرکٹرز کا نیا ٹیسٹ اب منفی آیا ہے لیکن یہ 6 کھلاڑی ابھی بھی ٹیم کے ساتھ روانہ نہیں ہوں گے۔ پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے انگلینڈ کے لئے 20 رکنی اسکواڈ کا اعلان کیا ہے جو اتوار کو روانہ ہوگا جس میں کچھ نئے کھلاڑی شامل کئے گئے ہیں۔ مثبت پائے جانے والے 10 میں سے 6 پاکستانی کرکٹرز کا دوسرا ٹیسٹ اب منفی ہوگیا ہے جبکہ چار کا کورونا ٹیسٹ ایک بار پھر مثبت ہوگیا ہے۔


پی سی بی کے چیف ایگزیکٹو وسیم خان نے ہفتے کے روز کہا کہ محمد حفیظ، وہاب ریاض، فخر زمان، شاداب خان، محمد رضوان اور محمد حسنین کا دوبارہ ٹیسٹ منفی آیا ہے جبکہ کاشف بھٹی، حارث رؤف، حیدر علی اور عمران خان کا دوبارہ ٹیسٹ ایک بار پھر مثبت پایا گیا ہے۔ ٹیم کے مایشیہ ملنگ علی کا ٹیسٹ بھی مثبت آیا ہے۔ دوسرے تمام کھلاڑیوں اور معاون عملے کا بھی ٹیسٹ کیا گیا تھا اور ان سب کے نتائج میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی ہے اور ان سب کو منفی پایا گیا ہے۔ عابد علی، اسد شفیق، اظہر علی، بابر اعظم، فہیم اشرف ، فواد عالم، افتخار احمد، امام الحق، خوشدل شاہ، محمد عباس، نسیم شاہ، سرفراز احمد، شاہین شاہ آفریدی ، شان مسعود ، سہیل خان اور یاسر شاہ کا دوبارہ کیا گیا ٹیسٹ بھی منفی آیا ہے۔


 پی سی بی کے چیف ایگزیکٹو وسیم خان نے ہفتے کے روز کہا کہ محمد حفیظ، وہاب ریاض، فخر زمان، شاداب خان، محمد رضوان اور محمد حسنین کا دوبارہ ٹیسٹ منفی آیا ہے جبکہ کاشف بھٹی، حارث رؤف، حیدر علی اور عمران خان کا دوبارہ ٹیسٹ ایک بار پھر مثبت پایا گیا ہے۔

پی سی بی کے چیف ایگزیکٹو وسیم خان نے ہفتے کے روز کہا کہ محمد حفیظ، وہاب ریاض، فخر زمان، شاداب خان، محمد رضوان اور محمد حسنین کا دوبارہ ٹیسٹ منفی آیا ہے جبکہ کاشف بھٹی، حارث رؤف، حیدر علی اور عمران خان کا دوبارہ ٹیسٹ ایک بار پھر مثبت پایا گیا ہے۔


اس سے قبل انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی) نے جمعہ کے روز ایک ریلیز جاری کرتے ہوئے کہا تھا کہ ای سی بی نے تصدیق کی ہے کہ پاکستان کرکٹ ٹیم اتوار 28 جون کو اپنے دورہ انگلینڈ کی تیاریوں کے لئے برطانیہ پہنچے گی۔ اس دورے میں تین ٹیسٹ اور تین ٹی ٹوئنٹی میچ ہوں گے۔ یہ ساری سیریز ناظرین کے بغیر کھیلی جائے گی۔ پاکستان سے یہ کھلاڑی چارٹرڈ ہوائی جہاز کے ذریعے انگلینڈ جائیں گے، جس کا انتظام ای سی بی نے کیا ہے۔ ای سی بی نے یہ بھی واضح کیا ہے کہ جو کھلاڑی مثبت پائے گئے ہیں وہ ابھی ٹیم میں شامل نہیں ہوں گے۔ ابھی اس سیریز کے میچوں کی تاریخوں کا اعلان نہیں کیا گیا ہے اور امید کی جارہی ہے کہ ای سی بی جلد ہی ان تاریخوں کا اعلان کرسکتا ہے۔ برطانیہ کی حکومت کے رہنما خطوط کے مطابق پاکستانی دستہ کو 14 روزہ ورسیسٹر میں کوارنٹائن میں قیام کرنا پڑے گا۔

پاکستان نے اس دورے کے لئے 20 رکنی ٹیم کا اعلان کیا ہے، جس میں تیز گیند باز موسیٰ خان اور وکٹ کیپر روحیل نذیر شامل ہیں۔ اس سے قبل پاکستان نے 29 رکنی ٹیم کا اعلان کیا تھا لیکن اتوار کو یہ 20 رکنی ٹیم دورہ انگلینڈ کے لئے روانہ ہوگی۔ جن 6 کھلاڑیوں کا نیا ٹیسٹ منفی آیا ہے وہ اتوار کے روز ٹیم کے ساتھ نہیں جائیں گے اور آئندہ ہفتے ان کا ایک اور ٹیسٹ ہوگا۔ اگر ان کا تیسرا ٹیسٹ منفی آتا ہے تو پی سی بی انہیں انگلینڈ بھیجنے کا انتظام کرے گا۔ وسیم خان نے کہا کہ ٹیسٹ سیریز اگست میں کھیلی جارہی ہے اور کوچ مصباح الحق اتوار کو جانے والے کھلاڑیوں سے مطمئن ہیں کیونکہ پہلی تیاری ٹیسٹ کرکٹ ہوگی۔

اس سے قبل پاکستان نے 29 رکنی ٹیم کا اعلان کیا تھا لیکن اتوار کو یہ 20 رکنی ٹیم دورہ انگلینڈ کے لئے روانہ ہوگی۔ فائل فوٹو
اس سے قبل پاکستان نے 29 رکنی ٹیم کا اعلان کیا تھا لیکن اتوار کو یہ 20 رکنی ٹیم دورہ انگلینڈ کے لئے روانہ ہوگی۔ فائل فوٹو


حفیظ اور ریاض نے پی سی بی کے عمل سے باہر کوویڈ ٹیسٹ نجی طور پر کرایا تھا جو منفی تھا لیکن انگلینڈ میں ٹیم میں شامل ہونے سے قبل انہیں ایک اور ٹیسٹ سے گزرنا ہوگا۔ حفیظ نے اس کے کورونا وائرس 'کوڈ ۔19' کے انفیکشن ہونے کی تصدیق کے ایک روز بعد دوبارہ ٹیسٹ کرایا تھا اور اس کا نتیجہ منفی تھا۔ حفیظ کا نیا ٹیسٹ بھی منفی آیا ہے۔ 39 سالہ کھلاڑی نے گذشتہ بدھ کو کہا تھا کہ وہ پی سی بی کی رپورٹ میں مثبت پایا جانے کے بعد 'دوسری رائے' کے طور پر ٹیسٹ کے لئے گئے تھے اور اس کی رپورٹ منفی آئی۔
بلال آصف، عمران بٹ اور محمد نواز اس ہفتے کے اوائل میں اعلان کردہ انگلینڈ اسکواڈ میں جگہ نہیں بنا سکے۔ سابق کپتان شعیب ملک کو 20 رکنی ٹیم میں شامل نہیں کیا گیا ہے اور پی سی بی پہلے ہی کہہ چکا ہے کہ ملک 24 جولائی کو انگلینڈ میں ٹیم میں شامل ہوں گے۔ پی سی بی نے سابق کپتان شعیب ملک کو اپنی اہلیہ ثانیہ مرزا اور بیٹے سے ملاقات کی اجازت دی ہے جو ہندوستان میں ہیں۔ایک بار پھر مثبت پائے جانے والے کاشف بھٹی ، حارث رؤف ، حیدر علی اور عمران خان کو قرنطین میں رہنے کا حکم دیا گیا ہے۔ ان کھلاڑیوں کو صرف اس وقت انگلینڈ بھیجا جائے گا جب ان کے دو کوویڈ ٹیسٹ منفی آئیں گے۔
وسیم خان نے کہا کہ وہ کھلاڑی اور عملہ جو ابھی تک نہیں جاسکے انہیں پی سی بی قرنطین مدت کے دوران بہترین سہولیات مہیا کرے گا اور ان کا پورا خیال رکھے گا۔ انہوں نے کہا کہ اس بات کو دھیان میں رکھنا ہوگا کہ ان کھلاڑیوں میں کوئی علامات نہیں ہیں لہذا ان کی فٹنس دوبارہ حاصل کرنے کے امکانات بہت زیادہ ہیں۔ جیسے ہی ان کھلاڑیوں کے مزید دو ٹیسٹ منفی آئیں گے انھیں انگلینڈ بھیجنے کا انتظام کیا جائے گا۔ 20 کھلاڑی اور 11 معاون عملہ اتوار کی صبح چارٹرڈ طیارے کے ذریعے انگلینڈ روانہ ہوں گے۔ پاکستانی دستہ 14 دن تک وورسٹر شائر کے قرنطینہ میں رہے گا اور 13 جولائی کو ڈربی شائر منتقل ہوگا۔
ٹیم: عابد علی، امام الحق، شان مسعود، اظہر علی (ٹیسٹ کپتان)، بابر اعظم (ٹیسٹ نائب کپتان اور ٹی 20 کپتان)، اسد شفیق، فواد عالم، افتخار احمد، خوشدل شاہ، سرفراز احمد، فہیم اشرف، محمد عباس، نسیم شاہ، شاہین شاہ آفریدی، سہیل خان، عثمان شنواری ، عماد وسیم، یاسر شاہ، موسیٰ خان، روحیل نذیر۔
First published: Jun 27, 2020 11:30 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading