உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایشیا کپ 2022: ہندوستان پاکستان ’سپر4‘ میچ سب سے زیادہ دیکھا جانے والا ٹی20 میچ بنا

    ایشیا کپ 2022: پاکستان نے ’سپر4‘ کے مقابلے میں ہندوستان کو 5 وکٹ سے شکست دی تھی۔

    ایشیا کپ 2022: پاکستان نے ’سپر4‘ کے مقابلے میں ہندوستان کو 5 وکٹ سے شکست دی تھی۔

    India vs Pakistan: دبئی میں 4 ستمبر کو کھیلا گیا عالمی کپ ٹی20 کرکٹ ٹورنا منٹ کے سپر4 مرحلے کے دلچسپ مقابلے میں پاکستانی کرکٹ ٹیم نے ٹیم انڈیا کو 5 وکٹ سے شکست دے دی تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      ممبئی: ایشیا کپ 2022 کے ’سپر4‘ مرحلے میں 4 ستمبر کو دبئی میں کھیلا گیا ہندوستان اور پاکستان کے درمیان بڑا مقابلہ عالمی کپ کے میچ کو ہٹاکر اب تک کا سب سے زیادہ دیکھا جانے ٹی20 میچ بن گیا ہے۔ ٹورنا منٹ کے آفیشل براڈکاسٹر، اسٹار اسپورٹس نے حال ہی میں پاکستان اور ہندوستان کے گروپ مرحلے کے میچ کو ورلڈ کپ سے باہر سب سے زیادہ دیکھا جانے والا ٹی20 میچ قرار دیا۔

      4 ستمبر 2022 کو کھیلے گئے ’سپر4‘ مرحلے کے میچ میں اس ہفتے ریکارڈ تو توڑ دیا، جس میں 57.4 ملین اے ایم اے درج کیا گیا ہے، جس سے یہ عالمی کپ کو ہٹا کر سب سے زیادہ دیکھا جانے والا ٹی20 میچ بن گیا ہے۔ یہ حقیقت میں برصغیر کے سب سے اہم مقابلے میں سے ایک تھا، جس نے پورے ملک کے کرکٹ مداحوں کو ڈی پی عالمی کپ 2022 (فائنل کو چھوڑ کر) دیکھنے کے لئے 243 ملین ناظرین کے طور پر جوڑے رکھا۔ ٹورنا منٹ میں ناظرین نے کل 58.8 بلین منٹ (فائنل کو چھوڑ کر) دیکھے۔

      یہ بھی پڑھیں۔

      اروشی روتیلا سے لے کر عالیہ بھٹ تک... 5 اداکارہ جو کرکٹ کھلاڑیوں کے ساتھ تنازعہ کے بعد فینس کی ٹرولنگ کی ہوئیں شکار

      یہ بھی پڑھیں۔

      پاکستان کا وہ کرکٹر جس کے کھیلنے پر پی سی بی نے لگادی پابندی، کیوں کرنا پڑا اتنا سخت فیصلہ؟

      آئندہ آئی سی سی ٹی20 عالمی کپ سے پہلے، ملک میں کرکٹ کے لئے بہت زیادہ جوش واپس آگیا ہے، یہاں تک کہ ٹورنا منٹ کے ذریعہ سے غیر ہندوستانی میچوں (فائنل کو چھوڑ کر) میں 113 ملین کی بڑی ناظرین کی تعداد دیکھی گئی۔ آئی سی سی ٹی20 عالمی کپ کی تیاریوں کے ساتھ، ہندوستان کو اب عالمی کپ چمپئن آسٹریلیا کے خلاف تین ٹی20 سیریز کے چیلنج کا سامنا کرنا ہے، جو 20 ستمبر کو اسٹار اسپورٹس نیٹ ورک اور ڈرزی پلس ہاٹ اسٹار پر لائیو ہوگا۔

      پاکستان نے ہندوستان کو 5 وکٹ سے ہرایا تھا

      واضح رہے کہ پاکستان نے 4 ستمبر کو دبئی میں کھیلے گئے ایشیا کپ ٹی20 کرکٹ ٹورنا منٹ کے سپر4 مرحلے کے دلچسپ مقابلے میں ہندوستان کو 5 وکٹ سے شکست دے دی تھی۔ ہندوستان کے 182 رنوں کے ہدف کا پیچھا کرتے ہوئے پاکستان نے محمد رضوان (51 گیندوں میں 71 رن، چھ چوکے، دو چھکے) کے درمیان تیسرے وکٹ کی 73 رنوں کی شراکت سے ایک گیند باقی رہتے ہوئے 5 وکٹ پر 182 رن بناکر جیت درج کی۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: