ہوم » نیوز » اسپورٹس

ثانیہ مرزا کو لگا بڑا جھٹکا ، بیچ میدان میں زخمی ہو کر آسٹریلین اوپن سے ہوئیں باہر

کھیل کے دوران ثانیہ کی دائیں پنڈلی میں کافی تکلیف ہو گئی ۔ ثانیہ آزادانہ طور پر کورٹ پر نقل و حرکت کرنے کے لئے جدوجہد کر رہی تھیں ۔

  • UNI
  • Last Updated: Jan 23, 2020 11:29 PM IST
  • Share this:
ثانیہ مرزا کو لگا بڑا جھٹکا ، بیچ میدان میں زخمی ہو کر آسٹریلین اوپن سے ہوئیں باہر
ثانیہ مرزا کو لگا بڑا جھٹکا ، بیچ میدان میں زخمی ہو کر آسٹریلین اوپن سے ہوئیں باہر

دو سال کے طویل وقفے کے بعد ٹینس کورٹ پر واپسی کرنے والی ہندستان کی اسٹار کھلاڑی ثانیہ مرزا سال کے پہلے گرینڈ سلیم آسٹریلین اوپن سے پنڈلی کی چوٹ کے سبب جمعرات کو باہر ہو گئیں ۔ ثانیہ اور یوکرائن کی ان کی جوڑی دار نادیہ كچینوك کی خاتون ڈبلز کے پہلے راؤنڈ میں چین کی جوڑی شنين ہان اور لن زو سے مقابلہ تھا ۔ ثانیہ اور كچینوك جوڑی شنين اور لن جوڑی سے 2-6، 0-1 سے پیچھے چل رہی تھی ، تبھی پنڈلی میں چوٹ کی وجہ سے ثانیہ کو مقابلے سے ہٹنا پڑا ۔


کھیل کے دوران ثانیہ کی دائیں پنڈلی میں کافی تکلیف ہو گئی ۔ ثانیہ آزادانہ طور پر کورٹ پر نقل و حرکت کرنے کے لئے جدوجہد کر رہی تھیں ۔ اس وجہ سے ان کی سروس پر بھی اثر پڑا۔ کیچینوک بھی نیٹ پر جدوجہد کر رہی تھیں ، اور ان کا والی پر بھی نشانہ خطا ہورہا تھا ۔ 2-4 کے اسکور پر ثانیہ کو چینی جوڑی کے ذریعے سروس بریک کا سامنا کرنا پڑا تھا اور چینی جوڑی نے آسانی سے سیٹ جیت لیا ۔


پہلے سیٹ کے فورا بعد ہی ثانیہ مرزا کو میڈیکل ٹائم آؤٹ کے لئے مجبور ہونا پڑا ۔ دوسرے سیٹ کے پہلے گیم میں ہند - یوکرائن جوڑی ثابت قدم نہ رہ سکی اور جوڑی بالخصوص ثانیہ کو اسے جاری رکھنا مشکل ہوگیا ۔ قابل ذکر ہے کہ بیٹے کی پیدائش کے بعد ثانیہ کا یہ پہلا گرینڈ سلیم تھا۔ اگرچہ آسٹریلین اوپن سے پہلے ثانیہ نے كچینوك کے ساتھ ہوبارٹ انٹرنیشنل کا خطاب جیتا تھا۔ ہوبارٹ سے پہلے ثانیہ مرزا آخری بار 2017 میں چائنا اوپن میں کھیلنے اتری تھیں ۔ ایسا سمجھا جارہا تھا کہ اسٹار ٹینس کھلاڑی ثانیہ مرزا اپنی پنڈلی کو زیادہ دباؤ سے بچانے کے لئے آسٹریلیا اوپن کے مکسڈ ڈبلز مقابلے سے ہٹ گئی ہیں ۔


ثانیہ کو روہن بوپنا کے ساتھ مکسڈ ڈبلز میں حصہ لینا تھا ، لیکن انہوں نے سال کے پہلے گرینڈ سلیم میں صرف سنگلز مقابلے میں کھیلنے کا فیصلہ كيا ۔ بوپنا اب مکسڈ ڈبلز میں كچینوك کے ساتھ کھیلیں گے ۔ یہ جوڑی اپنی مہم کی شروعات نکولس ماهت اور شوائی جانگ کی دوسری سیڈ جوڑی کے خلاف كرےگی ۔ مکسڈ ڈبلز میں لینڈر پیس نے 2017 فرانسیسی اوپن کے فاتح جیلینا اوسٹاپیكو کے ساتھ جوڑی بنائی ہے ۔ جوڑی اسٹورم سینڈرس اور مارک پولمیس کی مقامی وائلڈ کارڈ ہولڈر جوڑی سے کھیلنا ہے ۔ ثانیہ مرزا بدھ کو ڈرا کا اعلان ہونے سے قبل مکسڈ ڈبلز ایونٹ سے دستبردار ہوگئی تھیں ۔ انہیں روہن بوپنا کے ساتھ جوڑی بناکر کھیلنا تھا ، لیکن پنڈلی کی انجری نے انہیں صرف آسٹریلیائی اوپن میں خواتین کے ڈبلز پر توجہ دینے پر مجبور کردیا تھا ۔
First published: Jan 23, 2020 11:29 PM IST