ہوم » نیوز » اسپورٹس

آئی پی ایل کے لئے شکیب الحسن کی این او سی پر پھر سےنظرثانی کرے گا بنگلہ دیش بورڈ

بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ (بی سی بی) نے کہا ہے کہ وہ 9 اپریل سے شروع ہونے والے انڈین پریمیر لیگ (آئی پی ایل) کے آئندہ سیزن کے لئے بنگلہ دیش کے تجربہ کار آل راؤنڈر شکیب الحسن کی این او سی پر پھر سے غور کررہا ہے۔

  • Share this:
آئی پی ایل کے لئے شکیب الحسن کی این او سی پر پھر سےنظرثانی کرے گا بنگلہ دیش بورڈ
آئی پی ایل کے لئے شکیب الحسن کی این او سی پر پھرسےنظرثانی کرے گا بنگلہ دیش بورڈ

ڈھاکہ: بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ (بی سی بی) نے کہا ہے کہ وہ 9 اپریل سے شروع ہونے والے انڈین پریمیئرلیگ (آئی پی ایل) کے آئندہ سیزن کے لئے بنگلہ دیش کے تجربہ کار آل راؤنڈر شکیب الحسن کی این او سی پر پھر سے غور کررہا ہے۔ بی سی بی کے کرکٹ آپریشنز کے صدر اکرم خان کا کہنا تھا کہ جب وہ سری لنکا کا ٹسٹ سیریز کھیلنے کے لئے جارہے تھے تو یہ بات واضح ہوگئی تھی کہ شکیب الحسن ٹیسٹ میچوں میں حصہ لینے کے خواہشمند نہیں تھے، بجائے اس کے کہ وہ آئی پی ایل میں کھیلنا چاہتے ہیں۔


اکرم خان نے کہا، "میں نے سنا ہے کہ شکیب الحسن نے کہا ہے کہ میں نے ان کا خط نہیں پڑھا۔" شاید میں نے ان کے خط کو غلط سمجھا۔ انہوں نے مزید کہا کہ شاید اس سے یہ لگتا ہے کہ وہ ٹیسٹ کھیلنا چاہتے ہیں۔ اگلے کچھ دنوں میں ہم ان کی این او سی کے بارے میں تبادلہ خیال کریں گے۔ اگر ان کی دلچسپی ہے تو وہ سری لنکا میں ٹسٹ کھیلیں گے۔‘‘


شکیب الحسن ٹیسٹ میچوں میں حصہ لینے کے خواہشمند نہیں تھے، بجائے اس کے کہ وہ آئی پی ایل میں کھیلنا چاہتے ہیں۔
شکیب الحسن ٹیسٹ میچوں میں حصہ لینے کے خواہشمند نہیں تھے، بجائے اس کے کہ وہ آئی پی ایل میں کھیلنا چاہتے ہیں۔ فائل فوٹو


خیال رہے کہ یہ اعلان شکیب الحسن کے اس بیان کے 24 گھنٹوں کے اندر آیا ہے، جس میں انہوں نے کہا تھا کہ اکرم نے ان کا خط نہیں پڑھا ہے اور اس کے سلسلے میں گمراہ کن معلومات دی جارہی ہے۔ اطلاعات کے مطابق شکیب الحسن نے اپنے خط میں کہا تھا کہ انہوں نے آئندہ ٹی-20 کپ کی تیاریوں پر توجہ مرکوز کرنے کے لئے سری لنکا کا دورہ چھوڑا ہے ، جو ہندوستان میں اکتوبر۔نومبر میں ہونا ہے۔ بی سی سی بورڈ کے ڈائریکٹر آئندہ ہفتے ہونے والی میٹنگ میں شکیب کی این او سی کے بارے میں کوئی حتمی فیصلہ کر سکتے ہیں۔
شکیب الحسن نے خط میں کہا،"میں نے اپنے خط میں کہیں بھی یہ ذکر نہیں کیا کہ میں ٹیسٹ نہیں کھیلنا چاہتا ہوں۔" میں نے اپنے خط میں یہ بتایا ہے کہ میں ٹی 20 ورلڈ کپ کے لئے خود کو بہتر طور پر تیار کرنے کے لئے آئی پی ایل میں کھیلنا چاہتا ہوں، لیکن اس کے باوجود اکرم بھائی بار بار یہ کہہ چکے ہیں کہ میں ٹیسٹ نہیں کھیلنا چاہتا ہوں۔ ہوسکتا ہے کہ انہوں نے ماضی میں ایک انٹرویو میں بھی ایسا ہی کہا ہو۔ مجھے لگتا ہے کہ انہوں نے میرے خط کو صحیح طرح سے نہیں پڑھا۔ میں مانتا ہوں کہ انہوں نے جو بھی فیصلہ کیا ہے وہ آپس میں بات چیت کے بعد کیا ہے۔ میں بی سی بی کے صدر نجم الحسن کا شکر گزار ہوں کہ انہوں نے اپنے فیصلے پر قائم رہنے اور مجھے آئی پی ایل میں کھیلنے کی اجازت دی ہے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Mar 22, 2021 05:52 PM IST