உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بنگلہ دیش کے کپتان محموداللہ نے کہا- ہم انسان ہیں اور ہم سے بھی ہوتی ہیں غلطیاں

    بنگلہ دیش کے کپتان محموداللہ نے کہا- ہم انسان ہیں اور ہم سے بھی ہوتی ہیں غلطیاں

    بنگلہ دیش کے کپتان محموداللہ نے کہا- ہم انسان ہیں اور ہم سے بھی ہوتی ہیں غلطیاں

    بنگلہ دیش کے کپتان محمود اللہ کل یہاں اپنے تیسرے اور آخری کوالیفائر میچ میں پاپوا نیو گنی کو شکست دینے کے ساتھ ہی آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 کے سپر 12 مرحلے میں جگہ حاصل کرنے کے بعد ٹیم پر نکتہ چینی کرنے والوں کو جواب دیتے ہوئے کہا، ’’ہم انسان ہیں اور ہم سے غلطیاں بھی ہوتی ہیں۔

    • Share this:
      دبئی: بنگلہ دیش کے کپتان محمود اللہ کل یہاں اپنے تیسرے اور آخری کوالیفائر میچ میں پاپوا نیو گنی کو شکست دینے کے ساتھ ہی آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 کے سپر 12 مرحلے میں جگہ حاصل کرنے کے بعد ٹیم پر نکتہ چینی کرنے والوں کو جواب دیتے ہوئے کہا، ’’ہم انسان ہیں اور ہم سے غلطیاں بھی ہوتی ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ جب ہم کھیلتے ہیں تو پورا ملک ایک ساتھ کھیلتا ہے۔ ہم اسے اپنے ذہن میں رکھتے ہیں۔ مجھے نہیں لگتا کہ ملک کے لئے ہم سے زیادہ کسی کے جذبات ہیں۔ ہم نے ناقص کھیلا اور ہم جانتے تھے کہ ہمیں تنقید کا سامنا کرنا پڑے گا۔ ہمیں اسے بہت تکلیف ہوئی تھی۔
      کپتان محمود اللہ نے کہا، "ہر ایک کے فون پر سوشل میڈیا ہے۔ ہم تنقید کی توقع کرتے ہیں جب اس کی ضرورت ہوتی ہے ، لیکن اگر یہ کسی کی اہمیت کو ہی کم کردے ، تو اس سے تکلیف ہوتی ہے۔ تین سینئر کھلاڑیوں کے اسٹرائیک ریٹ پر کئی سوالات اٹھائے گئے۔ ہم نے بہت کوشش کی ، لیکن ہمیں نتیجہ نہیں ملا۔ ہم چوٹ کے باوجود کھیلتے ہیں۔ ہم میں سے کچھ درد کم کرنے کے لیے ہر روز دوا لیتے ہیں۔ بہت سے لوگ ان چیزوں سے واقف بھی نہیں ہیں ، اس لیے اپنے عزم کے بارے میں بات کرنا درست نہیں ہے۔ ٹیم کے اندر مثبت توانائی ہے اور میں اس کے لیے پوری ٹیم کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔ مجھے امید ہے کہ حالات بہتر ہو جائیں گے۔
      محمود اللہ نے اعتراف کیا کہ کھلاڑیوں پر تنقید کی جانی چاہیے ، لیکن اسے مثبت انداز میں کیا جانا چاہیے۔ انہوں نے کہا، "ہم انسان ہیں اور ہمارے جذبات ہیں۔ ہمارے خاندان ہیں۔ ہمارے والدین اور بچے ہمیشہ ٹی وی کے سامنے بیٹھے رہتے ہیں اور انہیں اس پر دکھ ہوتا ہے۔ خیال رہے کہ بنگلہ دیش نے ٹی 20 ورلڈ کپ کے کوالیفیکیشن راؤنڈ میں اسکاٹ لینڈ کے خلاف شکست کے ساتھ اپنی مہم کا آغاز کیا تھا ، لیکن پھر عمان اور پاپوا نیو گنی کو آرام سے ہرا کر اگلے مرحلے میں داخلہ حاصل کرلیا تھا۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: