உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Viacom18: کرکٹ اور آئی پی ایل بہترین کھیل کی عکاسی کرتے ہیں، نیتا امبانی نے کیا اظہار خیال

    نیتا امبانی

    نیتا امبانی

    ڈیجیٹل اسٹریمنگ کے حقوق Viacom18 کو 20,500 کروڑ روپے میں فروخت کیے گئے اور اس کے علاوہ کمپنی نے اگلے پانچ سالہ سائیکل کے لیے فی سیزن 18 نان ایکسکلوسیو مارکی گیمز کو اسٹریم کرنے کے حقوق بھی حاصل کیے ہیں۔

    • Share this:
      ۔ Viacom18 نے 2023 اور 2027 کے درمیان انڈین پریمیئر لیگ (IPL) سیزن کے لیے برصغیر کے ڈیجیٹل سٹریمنگ حقوق حاصل کر لیے ہیں، جیسا کہ حالیہ انڈین پریمیئر لیگ میڈیا رائٹس کی نیلامی منگل کو ختم ہوئی۔ ڈیجیٹل اسٹریمنگ کے حقوق Viacom18 کو 20,500 کروڑ روپے میں فروخت کیے گئے اور اس کے علاوہ کمپنی نے اگلے پانچ سالہ سائیکل کے لیے فی سیزن 18 نان ایکسکلوسیو مارکی گیمز کو اسٹریم کرنے کے حقوق بھی حاصل کیے ہیں۔ ان میچوں میں سیزن کا افتتاحی میچ، چار کھلاڑیوں کے علاوہ فائنل اور ڈبل ہیڈرز کے شام کے میچ شامل ہیں۔

      ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ کی ڈائریکٹر نیتا امبانی نے Viavom18 کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں کہا کہ کرکٹ اور خاص طور پر آئی پی ایل بہترین کھیل کو ظاہر کرتا ہے۔ کھیل ہمارے لیے تفریح ​​کا باعث ہے، یہ ہمیں متاثر کرتے ہیں اور ہمیں اکٹھا کرتے ہیں۔ کرکٹ اور آئی پی ایل ہندوستان کے بہترین کھیل ہیں، یہی وجہ ہے کہ ہمیں اس عظیم کھیل اور اس شاندار لیگ کے ساتھ اپنی وابستگی کو مزید گہرا کرنے پر فخر ہے۔ بالکل اسی طرح جیسے ہم ہر کام کرتے ہیں، ہمارا مشن آئی پی ایل کے خوشگوار تجربے کو کرکٹ کے شائقین تک لے جانا ہے جہاں وہ ہیں - ہمارے ملک کے ہر حصے میں اور دنیا بھر میں رہتے ہیں۔

      IPL 2022: آئی پی ایل میں ہندوستانی کھلاڑیوں کا دبدبہ
      IPL 2022: آئی پی ایل میں ہندوستانی کھلاڑیوں کا دبدبہ

      یہ بھی پڑھئے: بلڈوزر پر روک لگانے کی جمعیت کی عرضی پر سپریم کورٹ کرے گا جمعرات کو سماعت


       

      جہاں Viacom18 نے اگلے پانچ IPL سیزن کے لیے اسٹریمنگ کے حقوق حاصل کیے، وہیں Disney Star نے 23,575 کروڑ روپے میں ٹیلی ویژن کے حقوق حاصل کیے۔

      یہ بھی پڑھئے: تعلیم اور تربیت سے مسلم کمیونٹی میں پیدا کیا جا سکتا ہے انقلاب

      بیان میں Viacom18 نے کہا کہ کمپنی مستقبل کے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز کی تعمیر کر رہی ہے۔ کمپنی نے اپنے بیان میں کہا کہ Viacom18 معروف براڈکاسٹرز اور ڈیجیٹل کمپنیوں کو پیچھے چھوڑ کر خود کو ڈیجیٹل میڈیا، تفریح ​​اور کھیلوں کی ایک سرکردہ منزل کے طور پر قائم کرتا ہے۔ اپنی وسیع رسائی، اسٹریٹجک اسٹریمنگ اور تیزی سے مقبول مواد کے گلدستے کے ساتھ Viacom18 کے ڈیجیٹل پلیٹ فارم ہندوستان کے ساتھ ساتھ عالمی سطح پر ہندوستانی باشندوں کے ساتھ قیادت کے لیے تیار ہو رہے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: