اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ارشدیپ سنگھ کی ماں بیٹے کو گیندبازی کرتے ہوئے نہیں دیکھتی، وجہ جان کر آپ سبھی کریں گے سلام

    میچ کے دوران وہ یا تو گرودوارے میں رہتی ہیں یا گرو نانک دیو کے سامنے پوجا کرتی رہتی ہیں۔ بلجیت کور نے کہا، 'یہ اس وقت سے شروع ہوا جب وہ پہلی بار ہندوستان کے لیے کھیلے۔

    میچ کے دوران وہ یا تو گرودوارے میں رہتی ہیں یا گرو نانک دیو کے سامنے پوجا کرتی رہتی ہیں۔ بلجیت کور نے کہا، 'یہ اس وقت سے شروع ہوا جب وہ پہلی بار ہندوستان کے لیے کھیلے۔

    ارشدیپ کے والدین نے کہا، دکھ تب ہوتا ہے جب خراب کھیل کے سبب سوشل میڈیا پر ارشدیپ سنگھ کا مذاق بنایا جاتا ہے۔ والد درشن سنگھ نے کہا کہ میں اسے نظر انداز کرنے کی کوشش کرتا ہوں۔ لیکن وہ (بلجیت) اسے دل پر لیتی ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      نئی دہلی: گزشتہ چند ماہ ارشدیپ سنگھ کے لیے بہت مشکل رہے ہیں۔ انہوں نے T20 ایشیا کپ کے دوران آصف علی کا کیچ چھوڑ دیا تھا۔ اس کے بعد آصف نے پاکستان کو ہندوستان کے خلاف جیت دلائی۔ ہار کے بعد مداحوں نے ارشدیپ کو ٹرول کرنا شروع کر دیا اور انہیں خالصتانی تک بھی کہا گیا۔ لیکن اس 23 سالہ نوجوان فاسٹ باؤلر نے ان سب کو پیچھے چھوڑ دیا اور اپنا پہلا ورلڈ کپ (T20 ورلڈ کپ 2022) یادگار بنا دیا۔ پاکستان کے خلاف (IND بمقابلہ PAK)، انہوں نے 4 اوورز میں 32 رنز دے کر 3 وکٹیں حاصل کیں۔ اس میں دنیا کے نمبر ایک بلے باز محمد رضوان اور دھڑک بابر اعظم کی وکٹیں بھی شامل ہیں۔ انہوں نے ٹیم انڈیا کی جیت میں اہم کردار ادا کیا۔

      ارشدیپ سنگھ کی بہترین کارکردگی کو لے کر ان کے والدین بہت پرجوش ہیں۔ ان کی والدہ بلجیت کور اپنے بیٹے کو گیندبازی کرتے ہوئے کم ہی دیکھتی ہیں۔ انڈین ایکسپریس سے بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ اس وقت سے شروع ہوا جب انہوں نے ہندوستان کے لیے کھیلنا شروع کیا۔ میچ کے دوران وہ یا تو گرودوارے میں رہتی ہیں یا گرو نانک دیو کے سامنے پوجا کرتی رہتی ہیں۔ بلجیت کور نے کہا، 'یہ اس وقت سے شروع ہوا جب وہ پہلی بار ہندوستان کے لیے کھیلے۔ وہ ہمیشہ مشکل ترین اوورز پھینکتا ہے۔ میں کھیل کے بارے میں زیادہ نہیں جانتی ہوں۔ لیکن میں اس کے خلاف بلے بازوں کو رنز بناتے نہیں دیکھ سکتی۔

      ارشدیپ کے والدین نے کہا، دکھ تب ہوتا ہے جب خراب کھیل کے سبب سوشل میڈیا پر ارشدیپ سنگھ کا مذاق بنایا جاتا ہے۔ والد درشن سنگھ نے کہا کہ میں اسے نظر انداز کرنے کی کوشش کرتا ہوں۔ لیکن وہ (بلجیت) اسے دل پر لیتی ہے۔ انٹرنیٹ پر بری بات لکھی جاتی ہے و وہ روئے گی۔ میں اسے کئی بار کہہ چکا ہوں، تم اسے روک نہیں سکتی۔ واضح رہے کہ میچ میں پاکستان نے پہلے کھیلتے ہوئے 159 رنز بنائے تھے۔ جواب میں ٹیم انڈیا نے آخری گیند پر ہدف حاصل کر لیا۔

      ہندستان ٹی20 ورلڈ کپ مقابلے میں ڈیڈ بال کو لیکر ہوا تنازع، جانئے کیا ہے ICC کا اصول

      ہندستان۔پاکستان کے مقابلے میں آصف علی کا کیچ چھوڑنے پر ارشدیپ کے ساتھ شخص نے کی بدتمیزی

      ارشدیپ کے والد نے کہا کہ ٹی ٹوئنٹی بلے بازوں کا کھیل ہے۔ یہ ہمیشہ سے ہوتا آیا ہے، میں خود ایک باؤلر ہوں۔ کوئی بھی ہر روز اچھی کارکردگی نہیں دکھا سکتا۔ ایک برا دن آتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ بڑے ہو کر ارشدیپ کو حوصلہ افزائی کے لیے کہیں اور دیکھنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس نے مجھ سے تیز گیند بازی کی باریکیاں سیکھیں۔ درشن اب بھی مذاق میں اپنے بیٹے کو کہتے ہیں کہ وہ ایک بہتر گیند باز ہے۔ انہوں نے کہا کہ میں اب بھی کارپوریٹ کرکٹ کھیلتا ہوں اور میری اکنامی 6 سے کم کی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: