உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    AUS vs SL T20: سری لنکائی کے خلاف تیسرے T20 میچ میں بابر اعظم کو پیچھے چھوڑ سکتے ہیں ڈیوڈ وارنر

    میزبان ٹیم اب تک لگاتار 5 میچ ہار چکی ہے۔ تیسرا ٹی ٹوئنٹی میچ ڈیوڈ وارنر  David Warner کے لیے خاص ہے۔ وہ اس میچ میں رنز کے معاملے میں پاکستانی کپتان بابر اعظم  Pakistan captain Babar Azam کو پیچھے چھوڑ سکتے ہیں۔

    میزبان ٹیم اب تک لگاتار 5 میچ ہار چکی ہے۔ تیسرا ٹی ٹوئنٹی میچ ڈیوڈ وارنر David Warner کے لیے خاص ہے۔ وہ اس میچ میں رنز کے معاملے میں پاکستانی کپتان بابر اعظم Pakistan captain Babar Azam کو پیچھے چھوڑ سکتے ہیں۔

    میزبان ٹیم اب تک لگاتار 5 میچ ہار چکی ہے۔ تیسرا ٹی ٹوئنٹی میچ ڈیوڈ وارنر David Warner کے لیے خاص ہے۔ وہ اس میچ میں رنز کے معاملے میں پاکستانی کپتان بابر اعظم Pakistan captain Babar Azam کو پیچھے چھوڑ سکتے ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی. آسٹریلیا اور سری لنکا کے درمیان 3 ٹی ٹوئنٹی میچوں کی سیریز T20 match series کا تیسرا اور آخری میچ سنیچر کو کینڈی میں کھیلا جائے گا۔ کینگرو ٹیم پہلے ہی سیریز میں 2-0 کی ناقابل تسخیر برتری حاصل کر چکی ہے۔ ایسے میں سری لنکائی ٹیم پر آخری میچ جیتنے کا دباؤ ہوگا۔ میزبان ٹیم اب تک لگاتار 5 میچ ہار چکی ہے۔ تیسرا ٹی ٹوئنٹی میچ ڈیوڈ وارنر David Warner کے لیے خاص ہے۔ وہ اس میچ میں رنز کے معاملے میں پاکستانی کپتان بابر اعظم Pakistan captain Babar Azam کو پیچھے چھوڑ سکتے ہیں۔

      بابر اعظم نے 74 ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل کی 69 اننگز میں 2686 رنز بنائے ہیں۔ اس دوران انہوں نے 1 سنچری اور 26 نصف سنچریاں اسکور کیں۔ بابر اعظم ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے دنیا کے چھٹے بلے باز ہیں لیکن ڈیوڈ وارنر سری لنکا کے خلاف آج کھیلے جانے والے تیسرے میچ میں رنز کے معاملے میں بابر اعظم کو پیچھے چھوڑ سکتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیے: کرکٹر Andre Russell کا خود کو ہی مہنگا تحفہ، قیمت جان کر آپ کے بھی اڑ جائیں گے ہوش۔۔۔

      Team India میں ہوسکتی ہیں دو بڑی تبدیلیاں، جانئے کس کا کٹے گا ٹکٹ اور کسے ملے گا موقع؟

      ڈیوڈ وارنر نے ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں 90 میچوں کی تمام اننگز میں 2645 رنز بنائے ہیں۔ وارنر نے ٹی 20 انٹرنیشنل میں 1 سنچری اور 22 نصف سنچریاں اسکور کی ہیں۔ وہ بابر اعظم کے رنز کا ریکارڈ توڑنے سے صرف 42 رنز پیچھے ہیں۔ اگر وارنر سری لنکا کے خلاف 42 رنز بنانے میں کامیاب رہے تو وہ بابر اعظم کو پیچھے چھوڑ دیں گے۔ اس کے ساتھ ہی وارنر ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے دنیا کے چھٹے بلے باز بن جائیں گے۔

      Mohammed Shami کی نئی کروزنگ پارٹنر کون؟ سامنے آئیں تصاویر، دیکھتے رہ گئے فینس

       

      شاندار فارم میں ہیں ڈیوڈ وارنر 
      ڈیوڈ وارنر اس وقت بہترین فارم میں ہیں۔ 7 جون کو سری لنکا کے خلاف میچ میں انہوں نے 44 گیندوں پر 70 رنز بنائے۔ اس اننگز میں انہوں نے 9 چوکے لگائے تھے۔ وارنر دوسرے میچ میں بھی اچھی بلے بازی کر رہے تھے لیکن جب وہ 21 رنز پر بیٹنگ کر رہے تھے تو بدقسمتی سے رن آؤٹ ہو گئے۔ وارنر نے گزشتہ 2 میچوں میں 91 رنز بنائے ہیں۔ اس سے اندازہ لگایا جا سکتا ہے کہ وہ کس فارم میں ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: