ہوم » نیوز » اسپورٹس

ہندوستان کے خلاف ون ڈی اور ٹی 20 سیریز کیلئے آسٹریلیائی ٹیم کا اعلان ، چار تیز گیند باز باہر

تیز گیندباز مشیل اسٹارک چوٹ کی وجہ سے آئندہ ہندستان کے دورے کے لیے آسٹریلیائی ٹیم سے باہر ہو گئے ہیں جبکہ بگ بیش لیگ میں سب سے زیادہ وکٹ لینے والے کین رچرڈسن کو ٹیم میں واپس بلایا گیا ہے۔

  • UNI
  • Last Updated: Feb 10, 2019 04:33 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
ہندوستان کے خلاف ون ڈی اور ٹی 20 سیریز کیلئے آسٹریلیائی ٹیم کا اعلان ، چار تیز گیند باز باہر
ہندوستان کے خلاف ون ڈی اور ٹی 20 سیریز کیلئے آسٹریلیائی ٹیم کا اعلان ، چار تیز گیندباز باہر

تیز گیندباز مشیل اسٹارک چوٹ کی وجہ سے آئندہ ہندستان کے دورے کے لیے آسٹریلیائی ٹیم سے باہر ہو گئے ہیں جبکہ بگ بیش لیگ میں سب سے زیادہ وکٹ لینے والے کین رچرڈسن کو ٹیم میں واپس بلایا گیا ہے۔ آسٹریلیا نے 24 فروری سے شروع ہو رہی دو ٹوینٹی -20 اور پانچ ون ڈے میچوں کی سیریز کے لئے جمعرات کو ٹیم کا اعلان کیا۔ شان مارش دورے کے آغاز میں نہیں کھیل پائیں گے جبکہ ان کے بھائی مشیل مارش کو مکمل طور ٹیم سے باہر کر دیا گیا ہے۔


ٹیم میں ویسٹرن آسٹریلیا اور پرتھ اسكارچرس کے بلے باز ایشٹن ٹرنر اور ڈی آرسی شارٹ کو بلایا گیا ہے۔ شارٹ کو شان مارش کے کوور کے طور پر رکھا گیا ہے۔ شان اپنی دوسری اولاد کی پیدائش کے بعد ٹیم سے جڑیں گے۔ ٹیم میں ناتھن كولٹر نائل کو بھی شامل کیا گیا ہے۔


گزشتہ ماہ ہندستان کے خلاف گھریلو سیریز میں کھیلنے والی 16 رکنی ٹیم میں سے 11 کھلاڑیوں کو ٹیم میں برقرار رکھا گیا ہے۔ ہندستان نے آسٹریلیا کو ون ڈے اور ٹیسٹ سیریز میں 2-1 سے شکست دی جبکہ ٹوینٹی -20 سیریز 1-1 سے ڈرا رہی تھی۔

ہندوستان کے خلاف گزشتہ سیریز کھیلنے والے پیٹر سڈل، مچل مارش اور بلی اسٹینلك کی بھی چھٹی ہو گئی ہے۔ کمر کی چوٹ سے برسرپیکار تیز گیند باز جوش ہیزل وڈ بھی ٹیم میں نہیں ہیں۔
اسٹارک کو سری لنکا کے خلاف دوسرے ٹیسٹ کے دوران چوٹ لگی تھی۔

قومی سلیکٹر ٹریور هوس نے کہا کہ اسکین کے بعد پتہ چلا ہے کہ اس کی چوٹ سنگین ہے اور وہ ہندوستان دورے پر نہیں جا سکیں گے۔ وہ مارچ میں متحدہ عرب امارات میں پاکستان کے خلاف ون ڈے سیریز میں کھیل سکتے ہیں۔ آرون فنچ ٹیم کی کپتانی کریں گے۔ ہیزل وڈ کی غیر موجودگی میں پیٹ کمنز اورا یلیکس کیری کو مشترکہ طور پر ٹیم کا نائب کپتان بنایا گیا ہے۔

آسٹریلیا کے ہندستان دورے کا پہلا میچ وشاکھاپٹنم میں 24 فروری کو اور دوسرا بنگلور میں 27 فروری کو کھیلا جائے گا۔ یہ دونوں ٹوینٹی -20 میچ ہیں۔ ون ڈے میچ حیدرآباد (2 مارچ)، ناگپور (5 مارچ)، رانچی (8 مارچ)، موہالی (10 مارچ) اور دہلی (13 مارچ) میں کھیلے جائیں گے۔

آسٹریلیائی ٹیم : ۔
آرون فنچ (کپتان)، عثمان خواجہ، شان مارش، پیٹر هینڈاسكمب، گلین میکسویل، ایشٹن ٹرنر، مارکس ا سٹوئنس، ایلیکس کیری، پیٹ کمنز، ناتھن كولٹر نائل، رچرڈسن، کین رچرڈسن، جیسن بهرنڈورف، ناتھن لیون، ایڈم زمپا ، ڈی ارسي شارٹ (شان مارش کے کوور )۔

یہ بھی پڑھیں :پاکستانی کھلاڑی شعیب ملک کے نام ہوا یہ بڑا ورلڈ ریکارڈ ، عماد وسیم نے بھی ویٹوری کو چھوڑا پیچھے  

 
First published: Feb 07, 2019 09:19 PM IST