உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کرکٹ کے دیوانوں کو BCCI کا بڑا تحفہ، اسٹیڈیم میں کرکٹ ناظرین کی موجودگی پر عائد پابندی ہٹائی

    IPL 2022:  اگلے ہفتے ہونے والے آئی پی ایل پلے آف اور فائنل میں، بی سی سی آئی نے 100 فیصد شائقین کو گراؤنڈ میں آکر میچ دیکھنے کے لیے گرین سگنل دے دیا ہے۔

    IPL 2022: اگلے ہفتے ہونے والے آئی پی ایل پلے آف اور فائنل میں، بی سی سی آئی نے 100 فیصد شائقین کو گراؤنڈ میں آکر میچ دیکھنے کے لیے گرین سگنل دے دیا ہے۔

    IPL 2022: اگلے ہفتے ہونے والے آئی پی ایل پلے آف اور فائنل میں، بی سی سی آئی نے 100 فیصد شائقین کو گراؤنڈ میں آکر میچ دیکھنے کے لیے گرین سگنل دے دیا ہے۔

    • Share this:
      IPL 2022: ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ اس سال اکتوبر نومبر میں آسٹریلیا میں کھیلا جانا ہے۔ 5 ٹی 20 سیریز کے لیے جنوبی افریقہ کی میزبانی کے ساتھ ہی ٹیم انڈیا ورلڈ کپ کے لیے اپنی تیاریاں شروع کر دے گی۔ یہ سلسلہ 9 جون سے شروع ہوگا۔ اس کے لیے جنوبی افریقہ کی ٹیم کا اعلان کر دیا گیا ہے۔ جبکہ ہندوستانی ٹیم کا ابھی تک انتخاب نہیں ہوا ہے۔ دریں اثناء کرکٹ شائقین کے لیے خوشخبری آ گئی ہے۔ بی سی سی آئی نے بھارت اور جنوبی افریقہ کے درمیان ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے اسٹیڈیم میں کرکٹ ناظرین کی موجودگی پر عائد پابندی ہٹا دی ہے۔

      اب سٹیڈیم کی گنجائش کے مطابق 100 فیصد تماشائی گراؤنڈ میں آ کر میچ سے لطف اندوز ہو سکیں گے۔ اس سے قبل بھارتی کرکٹ بورڈ نے کورونا کے باعث اسٹیڈیم میں تماشائیوں کی آمد پر پابندی عائد کردی تھی۔ تاہم درمیان میں کورونا کے کیسز کم ہونے پر تماشائیوں کو اسٹیڈیم آنے کی اجازت دی گئی۔ لیکن مخصوص تعداد میں۔ میڈیا رپورٹس پر یقین کیا جائے تو بھارت اور جنوبی افریقہ سیریز میں شائقین گراؤنڈ میں جا کر ٹی ٹوئنٹی میچ سے لطف اندوز ہو سکیں گے۔

      سنجنا سے ماہرہ بن کر اسلام قبول کرنے والی اس اداکارہ کے گھر گونجی کلکاری، دیا بیٹے کو جنم




      Cannes 2022ؒ: پوجا ہیگڑے کا ریڈ کارپیٹ پر سب سے جدا اوتار دیکھ کر کھلی رہ گئی سب کی آنکھیں

      کورونا کی سبب سے بی سی سی آئی کو دو سال کے لیے آئی پی ایل کو ملک سے باہر کرانا پڑا۔ تاہم اس سال یہ ٹورنامنٹ ملک میں ہو رہا ہے اور شائقین کو بھی اسٹیڈیم میں جانے کی اجازت دی گئی ہے۔ تاہم اب بھی 100 فیصد شائقین گراؤنڈ میں آکر آئی پی ایل سے لطف اندوز نہیں ہو رہے ہیں۔ لیکن اگلے ہفتے ہونے والے آئی پی ایل پلے آف اور فائنل میں، بی سی سی آئی نے 100 فیصد شائقین کو گراؤنڈ میں آکر میچ دیکھنے کے لیے گرین سگنل دے دیا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: