پاکستانی اسٹار کو زہر دیکر مارنے کی کوشش، تو شاہد آفریدی نے پانی کی طرح بہائے لاکھوں روپے، بولا۔ اسے بچالو

شاہد آفریدی نے بغیر کچھ سوچے میری بیماری میں میری مدد کی۔ انہوں نے ایک بار بھی نہیں پوچھا کہ کتنے پیسے لگ سکتے ہیں۔

شاہد آفریدی نے بغیر کچھ سوچے میری بیماری میں میری مدد کی۔ انہوں نے ایک بار بھی نہیں پوچھا کہ کتنے پیسے لگ سکتے ہیں۔

عمران نذیر نے ایک شو میں کہا کہ جب میرا حال ہی میں علاج ہوا تو ایم آر آئی اور دیگر ٹیسٹ کے بعد معلوم ہوا کہ مجھے زہر دیا گیا ہے۔ اوپروالے پر بھروسہ رکھا اور کہا کہ اس شخص کا بھی بھلا کرنا۔ بچانے والا مارنے والے سے بڑا ہوتا ہے اور آپ دیکھیں آج میں اپنے پیروں پر چل رہا ہوں۔

  • News18 Urdu
  • Last Updated :
  • Delhi, India
  • Share this:
    نئی دہلی. پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شاہد آفریدی کو بڑے دل والا کرکٹر مانا جاتا ہے۔ فلاحی کاموں میں مصروف رہنے کے علاوہ سابق کپتان کرکٹ بھی کھیلتے ہیں۔ پاکستان کے سابق بلے باز عمران نذیر نے شاہد کی سخاوت کی داستان سنائی۔ انہوں نے کسی چیز کی پرواہ کیے بغیر ان کی بیماری پر 50 سے 60 لاکھ روپے خرچ کر دیے۔

    عمران نذیر نے ایک شو میں کہا کہ جب میرا حال ہی میں علاج ہوا تو ایم آر آئی اور دیگر ٹیسٹ کے بعد معلوم ہوا کہ مجھے زہر دیا گیا ہے۔ مرکری جو ایک سست زہر ہوتا ہے۔ یہ آپ کے جوڑوں تک پہنچ کر اسے نقصان پہنچاتا ہے۔ 8 سے 10 سال تک میرا ہر جوڑ متاثر تھا۔ اس کے بعد بھی میں اللہ تعالیٰ سے دعا کرتا تھا کہ مجھے بستر پر مت گرا نا۔ میں بیمار ہونے پر بھی چلتا پھرتا رہتا تھا۔

    پاکستان میں ہی کھیلا جائے گا Asia Cup 2023 کیا ہندوستان لےگا ٹورنامنٹ میں حصہ: جانئے یہاں

    مجھے اس بات کا بالکل بھی نہیں پتہ چلا تھا کہ یہ سست زہر مجھے کس نے اور کب دیا ہے۔ یہ مرکری ہے، اس کا اثر 6 سے 8 ماہ بعد شروع ہوتا ہے۔ اگر یہ اچانک ہو جائے تو آپ کو معلوم ہو جائے گا کہ آپ کے ساتھ یہ غلط کام کس نے کیا ہے۔ پھر بھی میں نے اس کا برا نہیں چاہا جس نے میرے ساتھ برا کیا۔ اوپروالے پر بھروسہ رکھا اور کہا کہ اس شخص کا بھی بھلا کرنا۔ بچانے والا مارنے والے سے بڑا ہوتا ہے اور آپ دیکھیں آج میں اپنے پیروں پر چل رہا ہوں۔
    میں نے جتنی رقم جمع کی تھی وہ سب میری بیماری میں ساری رقم خرچ ہو گئی۔ شاہد آفریدی نے میرے آخری علاج میں میری بہت مدد کی۔ میں یہ ہر جگہ کہتا ہوں اور ہمیشہ ان کا شکریہ ادا کرتا رہوں گا۔ ایک شخص آیا اور اس وقت میری مدد کی جب انہیں سب سے زیادہ ضرورت تھی۔ کیونکہ اس وقت میرے پاس کچھ نہیں بچا تھا۔ میری شاہد آفریدی سے ملاقات ہوئی اور انہوں نے ایک دن میں میرے ڈاکٹر کے اکاؤنٹ میں رقم منتقل کر دی۔

    ورلڈ چیمپئن شپ میں ایک نہیں 2-2 گولڈ میڈل پکے، محض ایک قدم دور ہیں نکہت اور نیتو

    ٹی 20 کے بعد ون ڈے میں روہت شرما کی کپتانی پر منڈرائے کالے بادل، ہاردک بنے لک فیکٹر...

    نیوز18کےمنچ پر ویریندرسہواگ نےکہا، جب بھی پاکستان سےکھیلتےہیں ایسالگتاہےجیسےلڑائی ہورہی ہو

    شاہد آفریدی نے بغیر کچھ سوچے میری بیماری میں میری مدد کی۔ انہوں نے ایک بار بھی نہیں پوچھا کہ کتنے پیسے لگ سکتے ہیں۔ انہوں نے ڈاکٹر سے کہا کہ جتنے پیسے لگیں لے لو، لیکن میرا بھائی ٹھیک ہو جائے۔ میرے علاج میں 50 سے 60 لاکھ روپے خرچ ہوئے تھے اور دینے سے پہلے انہوں ایک بار بھی نہیں سوچا۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: