உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    IND vs ENG: معین علی گیند کے بعد بلے سے ہندستان کو کر رہے تھے پریشان، چہل نے ایسے بھیجا پویلین

    IND vs ENG:  بھارت نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 198 رنز کا مشکل اسکور بنایا۔ ہاردک پانڈیا نے نصف سنچری اسکور کی۔ جواب میں انگلش ٹیم 20ویں اوور میں 148 رنز پر ڈھیر ہوگئی۔ سیریز کا دوسرا میچ کل کھیلا جائے گا۔

    IND vs ENG: بھارت نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 198 رنز کا مشکل اسکور بنایا۔ ہاردک پانڈیا نے نصف سنچری اسکور کی۔ جواب میں انگلش ٹیم 20ویں اوور میں 148 رنز پر ڈھیر ہوگئی۔ سیریز کا دوسرا میچ کل کھیلا جائے گا۔

    IND vs ENG: بھارت نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 198 رنز کا مشکل اسکور بنایا۔ ہاردک پانڈیا نے نصف سنچری اسکور کی۔ جواب میں انگلش ٹیم 20ویں اوور میں 148 رنز پر ڈھیر ہوگئی۔ سیریز کا دوسرا میچ کل کھیلا جائے گا۔

    • Share this:
      ٹی ٹوئنٹی کرکٹ میں یوزویندر چہل Yuzvendra Chahal کی کارکردگی شاندار رہی ہے۔ وہ آئی پی ایل 2022 میں سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے بولر تھے اور انہوں نے پرپل کیپ بھی حاصل کی تھی۔ انگلینڈ کے خلاف پہلے T20 (IND vs ENG) میں بھی ان کی کارکردگی شاندار رہی اور انہوں نے 2 اہم وکٹیں حاصل کیں۔ بھارتی ٹیم نے یہ میچ 50 رنز سے جیت کر 3 میچوں کی سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل کر لی۔ بھارت نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 198 رنز کا مشکل اسکور بنایا۔ ہاردک پانڈیا نے نصف سنچری اسکور کی۔ جواب میں انگلش ٹیم 20ویں اوور میں 148 رنز پر ڈھیر ہوگئی۔ سیریز کا دوسرا میچ کل کھیلا جائے گا۔

      انگلینڈ کی جانب سے آف اسپنر مین علی نے پہلے بولنگ کرتے ہوئے روہت شرما اور ایشان کشن کی بڑی وکٹیں حاصل کیں۔ جواب میں انگلینڈ نے 33 رنز پر 4 وکٹیں گنوا دیں۔ اس کے بعد معین علی نے ہیری بروکس کے ساتھ 5ویں وکٹ کے لیے نصف سنچری شراکت داری کرکے ٹیم کو سنبھالا۔ دریں اثنا، یوزویندر چہل نے معین کو انگلش اننگز کے 13 ویں اوور میں دنیش کارتک کے ہاتھوں اسٹمپڈ کرا دیا۔ معین بڑا شاٹ کھیلنے کے لیے آگے بڑھے لیکن گیند اور بلے سے رابطہ نہ ہو سکا۔ اس اوور کی پہلی گیند پر چہل نے بروکس کو بھی پویلین بھیج دیا۔

      یوزویندر چاہل نے 61 ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میچوں میں 24 کی اوسط سے 77 وکٹیں حاصل کی ہیں۔ وہ بھارت کے لیے سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے بولر ہیں۔ ان کی بہترین کارکردگی 25 رنز کے عوض 6 وکٹیں ہیں۔ معیشت 8 سے اوپر ہے۔ جسپریت بمراہ اور بھونیشور کمار دونوں نے 67-67 وکٹیں حاصل کی ہیں۔ پہلے ٹی ٹوئنٹی میں چاہل نے 20 رنز دے کر 2 وکٹیں حاصل کیں۔ انہوں نے لگاتار پانچویں T20 میچ میں کم از کم ایک وکٹ حاصل کی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: