ہوم » نیوز » اسپورٹس

آسٹریلائی گیند باز نے وراٹ کوہلی کو لیکر کھولا بڑا راز، بتایا انجان نمبر سے کوہلی نے۔۔۔

آسٹریلیائی لیگ اسپنر ایڈم زمپا (adam zampa) نے ہندستانی کپتان وراٹ کوہلی کو لیکر ایک بڑا راز کھولا ہے۔

  • Share this:
آسٹریلائی گیند باز نے وراٹ کوہلی کو لیکر کھولا بڑا راز، بتایا انجان نمبر سے کوہلی نے۔۔۔
آسٹریلیائی لیگ اسپنر ایڈم زمپا (adam zampa) نے ہندستانی کپتان وراٹ کوہلی کو لیکر ایک بڑا راز کھولا ہے۔

وراٹ کوہلی (Virat Kohli) کی قیادت میں ٹیم انڈیا (Team India) اس وقت آسٹریلیا دورے پر ہے جہاں اسے تین ون ڈے، تین ٹی 20 اور چار ٹیسٹ میچوں کی سیریز کھیلنی ہے۔ 27 نومبر کو ونڈے سیزیز کے ساتھ ہندستان کا یہ دورہ شروع ہوگا۔ ہنستانہ کھلاڑی آئی پی ایل ختم ہونے کے بعد سے ہی سیدھے آسٹریلا پہنچے تھے۔ آئی پی ایل میں لئی آسٹریلائی کھلاڑی مہمان ٹیم کے کئی کھلاڑیوں کے ساتھ ایک ٹیم میں کھیلے۔ ایسے میں زیادہ تر ایک دوسرے کے کھیل اور رویے سے اچھے سے واقف ہیں۔


آسٹریلیائی لیگ اسپنر ایڈم زمپا (adam zampa) بھی ہندستانی کپتان وراٹ کوہلی کو کافی سمجھنے لگے ہیں۔ انہوں نے حال ہی میں ایک انٹرویو میں وراٹ کوہلی اور خود کا ایک قصہ بھی شیئر کیا جب کھانے اور کافی کو لیکر وراٹ کوہلی کے ساتھ ان کی اچھی بانڈنگ بن گئی۔ زمپا کا کہنا ہے کہ میدان کے اندر کوہلی کی شبیہ بھلے ہی جارحانہ بلے بازی کی ہو لیکن وہ بہت ہی کول کھلاڑی ہیں۔


آدم زمپا (adam zampa) کوہلی کی کپتانی میں رائل چینلجرس بنگلور کے لئے کھیلتے ہیں۔ ہندستان کے خلاف جمعے سے شروع پو رہی ونڈے اور ٹی 20 زنجیر کیلئے آسٹریلیا کی محدود اوور کی ٹیم میں شامل زمپا نے کہا کہ وراٹ کوہلی کے ساتھ نان ویج کے بغیر کھانا (سبزی خور) ، کافی اور کرکٹ کو لیکر ایک رشتہ بنایا۔


وہاٹس ایپ پر بھیجا میسیج
انہوں نے وراٹ کوہلی کے ساتھ کھلاڑیوں کے لئے دیکھ بھال کرنے والے رویے کا انکشاف کرتے ہوئے کہا کہ آئی پی ایل کے اس سیزن کے دوران پہلے ہی دن وہاٹس ایپ پر کسی انجان نمبر سے ایک پیغام آیا جو بعد میں معلوم ہوا کہ وہ کوہلی کا تھا۔ زمپا نے سڈنی مارننگ ہیرالڈ سے بات چیت میں کہا کہ میرے پہنچنے کے بعد پہلا دن تھا اور وراٹ کوہلی نے مجھے وہاٹص ایپ پر پیغام بھیجا کہ زمپا، اس میں ڈلورو سے نان ویج ریسٹورینٹ کا 15 ڈالر کا واؤچر ہے۔ زمپا نے کہا کہ میرے پاس اس کا نمبر نہیں تھا۔ انہوں نے اسے ایسا بنا دیا جیسے کہ ہم ہمیشہ سے ایک دوسرے کو جاتے تھے۔

ٹریننگ اور میچ میں دکھاتے ہیں جذبہ
ورات کوہلی کی طرح 28 سال کا یہ آسٹریلیائی گیندباز بھی نان ویجیٹیرین ہے۔ انہوں نے کہا کہ کوہلی نے ان کے پاص کاسٹ میں پہلا مہمان بننے پر بھی اتفاق ظاہر کیا۔ زمپا نے کہا کہ وہ بالکل بھی ایسے نہیں ہیں جیسا آپ کرکٹ کے میدان میں دیکھتے ہیں۔ وہ ہمیشہ یہ جذبہ ٹریننگ اور میچ میں لاتے ہیں۔ انہیں مقابلہ پسند ہے۔ انہیں بھی کسی دیگر کی طرح ہارنا پسند نہیں ہے۔ شاید وہ اسے کسی دیگر کے موازنے میں زیادہ دکھا دیتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ میدان سے باہت آتے ہی وہ ایک دم چل پر سکون اور مزاحیہ کھلاڑی ہیں۔ کوہلی بس میں یوٹیوب کلپ دیکھتے ہوئے زور سے ہنستے ہیں۔
Published by: sana Naeem
First published: Nov 22, 2020 06:32 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading