உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    IPL 2021 : دہلی کیپٹلس کا پلے آف میں پہنچنا طے ، راجستھان رائلس کو 33 رنوں سے دی مات

    IPL 2021 : دہلی کیپٹلس کا پلے آف میں پہنچنا طے ، راجستھان رائلس کو 33 رنوں سے دی مات ۔ (AFP)

    IPL 2021 : دہلی کیپٹلس کا پلے آف میں پہنچنا طے ، راجستھان رائلس کو 33 رنوں سے دی مات ۔ (AFP)

    DC vs RR : دہلی کیپیٹلز نے راجستھان رائلس کو ہفتہ کو آئی پی ایل 2021 کے ایک میچ میں اپنی شاندار کارکردگی کی بدولت 33 رنز سے شکست دیدی ۔ اس جیت کے ساتھ ریشبھ پنت کی قیادت والی ٹیم کا پلے آف میں پہنچنا تقریبا طے ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      نئی دہلی : دہلی کیپیٹلز نے راجستھان رائلس کو ہفتہ کو آئی پی ایل 2021 کے ایک میچ میں اپنی شاندار کارکردگی کی بدولت 33 رنز سے شکست دیدی ۔ اس جیت کے ساتھ ریشبھ پنت کی قیادت والی ٹیم کا پلے آف میں پہنچنا تقریبا طے ہے۔ دہلی نے 20 اوورز میں 6 وکٹوں پر 154 رنز بنائے ، جس کے جواب میں راجستھان کی ٹیم 20 اوورز میں 6 وکٹوں پر 121 رنز ہی بنا سکی۔ راجستھان کے کپتان سنجو سیمسن نے 70 رنز کی اننگز کھیلی ، لیکن ان کے علاوہ کوئی اور بلے باز کچھ خاص نہ کر سکا۔

      موجودہ سیزن کے 10 میچوں میں 8 ویں جیت کے ساتھ دہلی نے پوائنٹس ٹیبل میں سرفہرست جگہ بنا لی۔ دہلی کے اب 16 پوائنٹس ہیں ۔ دوسرے نمبر پر رہنے والی چنئی سپر کنگز کے 9 میچوں میں 14 پوائنٹس ہیں ۔ اس کے ساتھ ہی راجستھان کی ٹیم کو 9 میچوں میں 5 ویں شکست کا سامنا کرنا پڑا اور یہ 8 پوائنٹس کے ساتھ چھٹے نمبر پر ہے۔

      155 رنوں کے ہدف کے تعاقب میں راجستھان کا آغاز کچھ اچھا نہیں رہا اور ان کے دونوں سلامی بلے باز صرف 6 رن کے اسکور پر پویلین لوٹ گئے۔ لیام لیونگ اسٹون (1) اننگز کے پہلے اوور کی آخری گیند پر آویش خان کے ہاتھوں وکٹ کے پیچھے کیچ ہو گئے۔ اگلے ہی اوور کی پہلی ہی گیند پر یشسوی جیسوال (5) کو اینریک نورکھیا نے پنت کے ہاتھوں کیچ آوٹ کرایا ۔ ڈیوڈ ملر (7) بھی زیادہ کچھ نہیں کر سکے اور اشون اننگز کے 5 ویں اوور میں اسٹمپ ہو گئے ۔

      سنجو سیمسن ایک جانب ڈٹے رہے اور انہوں نے آخر تک اپنی وکٹ نہیں گنوائی۔ سنجو نے 53 گیندوں کی اپنی اننگز میں 8 چوکے اور 1 چھکا لگایا ۔ ان کے علاوہ ، صرف مہیپل لومر (19) ہی دوہرے ہندسہ کو چھو سکے ۔ مہیپال کو رباڈا نے آویش خان کے ہاتھوں کیچ کرایا جس نے 24 گیندوں پر 1 چھکا لگایا ۔ ریان پراگ نے 2 اور راہل تیوتیا نے 9 رن بنائے ۔ دہلی کی جانب سے نورکھیا نے 2 وکٹیں حاصل کیں جبکہ آویش ، ربادا ، اشون اور اکشر پٹیل نے 1-1 وکٹ حاصل کی ۔

      اس سے پہلے سلامی بلے باز شیکھر دھون اور پرتھوی کے جلدی آؤٹ ہونے کے بعد دہلی کو شروعات میں سنبھل کر کھیلنا پڑا۔ پرتھوی 10 اور دھون آٹھ رن بنا کر آؤٹ ہو ئے۔ اس کے بعد شریئس اور کپتان رشبھ پنت نے پاری کو آگے بڑھایا۔ دونوں نے تیسرے وکٹ کے لیے 62 رنوں کی اہم شراکت داری کی حالانکہ اس کے کچھ دیر کے بعد ہی یکایک پنت اور شریئس آؤٹ ہو گئے۔ دونوں وکٹ کے لیے 62 رنوں کی اہم شراکت داری کی حالانکہ کچھ دیر بعد ہی یکایک بلے بازوں شمرن ہیٹمیار اور للت نے پاری کو سنبھالا اور پانچویں وکٹ کے لیے اہم 31 رن جوڑے۔

      ہیٹمائر کے آؤٹ ہونے کے بعد اکشر میدان پرآئے حملہ آور انداز میں کھیلتے ہوئے ٹیم کو 140 کے اسکور کے لیے 140 سے آگے لے گئے ۔ شریس نے ایک گیند اور دو چھکوں کی مدد سے 32 گیندوں پر 43 ، پنت نے 24 گیندوں پر دو چوکوں کی مدد سے 24 ، ہیتمائر نے 16 گیندوں پر پانچ چوکوں کی مدد سے 28 ، للت یادو نے 15 گیندوں پر 14 رن کی مدد سے ایک چار اور اکشر پٹیل نے چھ گیندوں کی مدد سے سات گیندوں پر 12 رن بنائے۔

      راجستھان رائلز نے آخر میں دہلی کو زیادہ رن نہیں دیے اور وکٹیں حاصل کیں۔ راجستھان نے آخری سات اوورمیں 60 رنز دے کر چار وکٹیں حاصل کیں۔ مستفیض الرحمن سب سے زیادہ اقتصادی بولر تھے ، انہوں نے چار اوورمیں 22 رنز دے کر دو وکٹیں حاصل کیں۔ ان کے علاوہ چیتن سکاریا نے چار اوورز میں 33 رن دے کر دو جبکہ کارتک تیاگی اور راہل ٹیوٹیا نے ایک ایک وکٹ حاصل کیا۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: