ہوم » نیوز » اسپورٹس

IPL 2021: کے کے آر کی دوسری جیت ، پنجاب کنگس کو سب سے زیادہ 19 ویں مرتبہ ہرایا

کولکاتہ نے پنجاب کو نو وکٹوں پر 123 رنز کے معمولی اسکور پر روک دیا اور پھر 16.4 اوورز میں پانچ وکٹوں پر 126 رنز بنا کر آسان فتح حاصل کی ۔ کولکاتہ کی یہ چھ میچوں میں دوسری جیت ہے جبکہ چھ میچوں میں پنجاب کی چوتھی شکست ہے۔

  • UNI
  • Last Updated: Apr 27, 2021 12:47 AM IST
  • Share this:
IPL 2021: کے کے آر کی دوسری جیت ، پنجاب کنگس کو سب سے زیادہ 19 ویں مرتبہ ہرایا
IPL 2021: کے کے آر کی دوسری جیت ، پنجاب کنگس کو سب سے زیادہ 19 ویں مرتبہ ہرایا (PTI)

احمدآباد : کولکاتہ نائٹ رائیڈرس اپنے گیند بازوں کی شاندار کارکردگی کے بعد راہل ترپاٹھی (41) اور کپتان ایون مورگن (ناٹ آؤٹ 47) کی بہترین اننگز کے مظاہرہ کرنے کے بعد پیر کو یہاں نریندر مودی اسٹیڈیم میں آئی پی ایل کے پہلے مقابلے میں پنجاب کنگز کی آسانی سے پانچ وکٹوں سے شکست دے دی۔ کولکاتہ نے پنجاب کو نو وکٹوں پر 123 رنز کے معمولی اسکور پر روک دیا اور پھر 16.4 اوورز میں پانچ وکٹوں پر 126 رنز بنا کر آسان فتح حاصل کی ۔ کولکاتہ کی یہ چھ میچوں میں دوسری جیت ہے جبکہ چھ میچوں میں پنجاب کی چوتھی شکست ہے۔


کولکاتہ نے ہدف کے تعاقب میں پہلے تین اوورز میں تین وکٹیں گنوا دیں ۔ ہنریکس نے پہلے ہی اوور میں نتیش رانا کو کھاتہ کھولنے کا کوئی موقع فراہم کیے بغیر شاہ رخ خان کے ہاتھوں کیچ کرادیا ۔ اگلے ہی اوور میں محمد شامی نے شبھمن گل کو ایل بی ڈبلیو کردیا ۔ گل نے آٹھ گیندوں پر دو چوکوں کی مدد سے نو رن بنائے ۔ ارش دیپ سنگھ نے اننگز کے تیسرے اوور کی آخری گیند پر روی بشنوئی کے ہاتھوں سنیل نارائن کو کیچ کرادیا ۔ کولکاتہ کی تین وکٹیں صرف 17 رنز پر گر گئیں ، لیکن راہل ترپاٹھی اور مورگن نے چوتھی وکٹ کے لئے 66 رن کی اہم شراکت قائم کی ۔ تاہم  83 رن کے مجموعی اسکور پر راہل ترپاٹھی نے باؤنڈری کے قریب دیپک ہڈا کی گیند پر شاہ رخ خان کو کیچ دے دیا ۔ راہل نے 32 گیندوں پر 41 رنز میں سات چوکے لگائے ۔


اس کے بعد میدان میں اترنے والے آندرے رسل نے مورگن کے ساتھ اننگز کو آگے بڑھایا ، لیکن ٹیم کے اسکور 98 کے اسکور پر ارش دیپ سنگھ کے براہ راست تھرو پر رسل رن آوٹ ہوگئے ۔ رسل نے نو گیندوں پر دو چوکوں کی مدد سے 10 رنز بنائے ۔ دنیش کارتک ، جو گراونڈ پر اترے ، پھر دو چوکوں کی مدد سے چھ گیندوں پر 12 رنز بنائے ۔ کارتک نے ٹیم کے لئے فاتح چار رنز بنائے ۔ کپتان مورگن نے 40 گیندوں میں 47 رنز کی اننگز کھیلی ۔


قبل ازیں کولکاتہ نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا۔ کولکاتہ نائٹ رائیڈرز نے پنجاب کنگز کو نو وکٹوں پر 123 کے معمولی اسکور پر روک دیا ۔ پنجاب کے کپتان لوکیش راہل نے 19 رنز بنائے اور 36 کے اسکور پر آؤٹ ہوگئے۔ اس کے بعد کرس گیل صفر پر اوردیپک ہڈا ایک رن بنا کر پویلین لوٹ گئے۔ اوپنر مینک اگروال نے 34 گیندوں میں ایک چوکے اور دو چھکوں کی مدد سے 31 رنز بنائے اور ٹیم کے اسکور کو 60 رن تک پہنچا کر آؤٹ ہوگئے ۔

ہنریکس کو سنیل نارائن نے دو رنز پر بولڈ کیا ۔ نکولس پورن نے 19 گیندوں پر ایک چوکے اور ایک چھکے کی مدد سے 19 رنز بنائے ۔ شاہ رخ خان 14 گیندوں پر 13 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے ۔ کرس جورڈن نے اننگز کے آخری اوور میں پرسدھ کرشنا کی پہلی تین گیندوں پر دو چھکے لگائے ، لیکن اس کے بعد وہ چوتھی گیند پر بولڈ ہوگئے ۔ کرس جارڈن نے 18 گیندوں پر 30 رنز میں ایک چوکے اور تین چھکے لگائے۔

پنجاب کی اننگز 123 رنز بناسکی۔ کولکاتہ کے لئے پرسدھ کرشنا نے 30 رنز دے کر تین ، پیٹ کمنس نے 31 رن پر دو اور سنیل نارائن نے 22 رن پر دو وکٹ لئے۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Apr 27, 2021 12:47 AM IST