جیوسنیما نے رقم کی تاریخ، چنئی سپر کنگس بنام رائل چیلنجر بنگلور کے میچ کو 2.4 کروڑ سے زیادہ ناظرین نے دیکھا

2.4• کروڑ شائقین سے 600 بار بھرا جا سکتا تھا چنّا سوامی اسٹیڈیم

2.4• کروڑ شائقین سے 600 بار بھرا جا سکتا تھا چنّا سوامی اسٹیڈیم

JIO Cinema IPL Viewership: جیو سنیماپر چنئی سپر کنگز بمقابلہ رائل چیلنجرز بنگلور میچ کے دوران ناظرین کی تعداد 24 ملین سے تجاوز کر گئی۔ موجودہ آئی پی ایل 2023 سیزن میں آن لائن لائیو اسٹریمنگ پلیٹ فارم جیو سنیما پر، یہ اب تک کی سب سے زیادہ ویوورشپ ہے۔

  • News18 Urdu
  • Last Updated :
  • Delhi | Mumbai
  • Share this:
    نئی دہلی: جیو سنیما نے ناظرین (JIO Cinema IPL Viewership )کی تعداد نے تاریخ رقم کرکے ایک نیا ریکارڈ بنایا ہے۔  جیو سنیماپر چنئی سپر کنگز بمقابلہ رائل چیلنجرز بنگلور میچ کے دوران ناظرین کی تعداد 24 ملین سے تجاوز کر گئی۔ موجودہ آئی پی ایل 2023 سیزن میں آن لائن لائیو اسٹریمنگ پلیٹ فارم جیو سنیما پر، یہ اب تک کی سب سے زیادہ ویوورشپ ہے۔ اس سے قبل 12 اپریل کو دیکھنے والوں کی تعداد 22 ملین تک پہنچ گئی تھی۔ میچ کی دوسری اننگز کے آخری اوور میں جیو سنیما پر شائقین کی تعداد 24 ملین تک پہنچ گئی۔ چنئی نے یہ سنسنی خیز میچ 8 رنز سے جیت لیا۔
    بی سی سی آئی نے اس ٹاٹا آئی پی ایل سیزن 2023 کے ٹی وی اور ڈیجیٹل نشریاتی حقوق مختلف کمپنیوں کو دے دیے ہیں۔ اس کا براہ راست فائدہ ڈیجیٹل پلیٹ فارم کو ملتا دکھ رہا ہے۔ جیو سنیما مفت میں آئی پی ایل میچوں کی نشریات کر رہا ہے۔ اس سے پہلے بھی آئی پی ایل شائقین کے درمیان اس کی پیٹھ بنی ہے۔
    2.4کروڑ شائقین کے سراسر سائز کا اندازہ اس بات سے لگایا جا سکتا ہے کہ 2019 کے سیزن کے فائنل میچ نے ڈزنی ہاٹ اسٹار پر سب سے زیادہ 18.6 ملین ناظرین کی تعداد ریکارڈ کی۔ آئی پی ایل اس وقت اپنے لیگ مرحلے میں ہے اور اب تک جیو سنیما نے پچھلے تمام ریکارڈ توڑ دیے ہیں۔ جیسے جیسے آئی پی ایل فائنل کی طرف بڑھ رہا ہے، جیو سنیما کے ناظرین کی تعداد میں مزید اضافہ دیکھا جا سکتا ہے۔ کمپنی کا دعویٰ ہے کہ اس کی اسٹریمنگ ایپ کے ذریعے روزانہ لاکھوں نئے ناظرین آئی پی ایل سے جڑ رہے ہیں۔

    نیتا امبانی نے کہا، ای ایس اے یعنی تعلیم اور کھیل سب بچیوں کیلئے وقف ہے

    IPL 2023: ممبئی انڈینز نے صاف کیا روہت شرما کے بعد کون ہوگا اگلا کپتان؟


    جیو سنیما ناظرین کے ساتھ ساتھ اسپانسرز اور مشتہرین کے لحاظ سے ریکارڈ بنا رہا ہے۔ ملک اور دنیا کے سرفہرست برانڈز جیو سنیما پر اشتہار دے رہے ہیں۔ ٹی وی کو پیچھے چھوڑتے ہوئے، جیو سنیما نے بھی 23 بڑے اسپانسرز کو بھی جیو ۔ سنیما نے اپنے ساتھ جوڑاہے۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: