اپنا ضلع منتخب کریں۔

    محمد نبی نے افغانستان کی کپتانی چھوڑی، ٹی20 ورلڈ کپ میں ایک بھی میج جیت نہ سکی افغان ٹیم

     نبی کی کپتانی میں افغانستان کی ٹیم ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2022 کے سپر 12 میں ایک بھی میچ نہیں جیت سکی۔

    نبی کی کپتانی میں افغانستان کی ٹیم ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2022 کے سپر 12 میں ایک بھی میچ نہیں جیت سکی۔

    نبی کی کپتانی میں افغانستان کی ٹیم ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2022 کے سپر 12 میں ایک بھی میچ نہیں جیت سکی۔ افغانستان کی ٹیم کو ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں انگلینڈ، آسٹریلیا اور سری لنکا کے ہاتھوں شکست کا منہ دیکھنا پڑا۔ ساتھ ہی نیوزی لینڈ اور آئرلینڈ کے خلاف ان کا میچ بارش میں دھل گیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaAfghanistan Afghanistan Afghanistan Afghanistan Afghanistan Afghanistan Afghanistan
    • Share this:
      نئی دہلی. افغانستان کے کپتان محمد نبی نے ٹیم کی کپتانی چھوڑ دی ہے۔ نبی کی کپتانی میں افغانستان کی ٹیم ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2022 کے سپر 12 میں ایک بھی میچ نہیں جیت سکی۔ افغانستان کی ٹیم کو ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں انگلینڈ، آسٹریلیا اور سری لنکا کے ہاتھوں شکست کا منہ دیکھنا پڑا۔ ساتھ ہی نیوزی لینڈ اور آئرلینڈ کے خلاف ان کا میچ بارش میں دھل گیا۔

      محمد نبی، جو اگلے سال یکم جنوری کو 38 سال کے ہو جائیں گے، افغانستان کے سب سے سینئر ترین T20 کھلاڑی ہیں۔ انہوں نے 104 ٹی 20 انٹرنیشنل میچوں میں 4 نصف سنچریوں کے سہارے سے 1686 رنز بنائے ہیں۔ اس کے علاوہ انہوں نے 7.31 کے اکنامی ریٹ سے 84 وکٹیں بھی حاصل کی ہیں۔

      محمد نبی نے 104 ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میچوں میں 4 نصف سنچریوں کی مدد سے 1686 رنز بنائے ہیں۔ اس کے علاوہ انہوں نے 7.31 کے اکانومی ریٹ سے 84 وکٹیں بھی حاصل کی ہیں۔ وہ 2013 سے 2022 کے درمیان 35 ٹی ٹوئنٹی میچوں میں افغانستان کی ٹیم کی نمائندگی کر چکے ہیں۔

      والد چلاتے ہیں سیلون، بیٹے نے  شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرکے ٹیم انڈیا میں ماری انٹری

      پاکستان کی ہار ہضم نہیں کر پارہے ہیں شعیب اختر، ٹیم انڈیا کو لیکر کر ڈالی یہ پیشن گوئی

      محمد نبی کا بین الاقوامی کیریئر
      محمد نبی نے افغانستان کی طرف سے  3 ٹیسٹ اور 133 ون ڈے بھی کھیلے ہیں۔ نبی نے ون ڈے میں ایک سنچری اور 15 نصف سنچریوں کی مدد سے 2913 رنز بنائے ہیں۔ اس کے علاوہ اس آف اسپن بولر نے 142 وکٹیں حاصل کی ہیں۔ ٹیسٹ کرکٹ میں نبی کی 8 وکٹیں اور 33 رنز ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: