ہوم » نیوز » اسپورٹس

IND vs SL : شیکھر دھون نے بطور کپتان پہلے ہی میچ میں بنائی نصف سنچری ، ٹیم انڈیا نے سری لنکا کو روندا

India vs Sri lanka ODI Series: کپتان شیکھر دھون کی ناٹ آوٹ 86رن کی کپتانی اننگز اور ایشان کشن کی 59 اوپنر پرتھوی شا کی 43رن کی تیز اننگز کی بدولت ہندستان نے سری لنکا کو پہلے ون ڈے میں اتوار کو یکطرفہ انداز میں سات وکٹ سے شکست دیکر تین میچوں کی سیریز میں 1-0کی سبقت بنا لی۔

  • Share this:
IND vs SL : شیکھر دھون نے بطور کپتان پہلے ہی میچ میں بنائی نصف سنچری ، ٹیم انڈیا نے سری لنکا کو روندا
شیکھر دھون نے بطور کپتان پہلے ہی میچ میں بنائی نصف سنچری ، ٹیم انڈیا نے سری لنکا کو روندا (AP)

کولمبو : سلامی بلے باز اور کپتان شیکھر دھون کی ناٹ آوٹ 86رن کی کپتانی اننگز اور ایشان کشن کی 59 اوپنر پرتھوی شا کی 43رن کی تیز اننگز کی بدولت ہندستان نے سری لنکا کو پہلے ون ڈے میں اتوار کو یکطرفہ انداز میں سات وکٹ سے شکست دیکر تین میچوں کی سیریز میں 1-0کی سبقت بنا لی۔ سری لنکا نے بلے باز چمیکا کرونا رتنے کی ناٹ آوٹ 43، کپتان داسن شناکا کی 39 اور چرت اسالنکا کی 38 رن کی کارآمد اننگز سے 50 اوور میں نو وکٹ پر262 رن کا چیلنجنگ اسکور بنایا جبکہ ہندستان نے 36.4 اوور میں تین وکٹ پر 263 رن بناکر آسان جیت اپنے نام کی۔


ہدف کا تعاقب کرنے کیلئے اتری ٹیم انڈیا کی شروعات کافی تیز رہی ۔ شیکھر دھون اور پرتھوی شا ( 43) نے پہلی وکٹ کیلئے 33 گیندوں میں 58 رن بنا ڈالے ۔ پرتھوی نے اپنی اننگز میں نو چوکے لگائے ۔ اس کے بعد ایشان کشن ( 59) نے ڈیبیو ون ڈے میں نصف سنچری بناکر خود کو ثابت کیا ۔ انہوں نے 42 گیندوں کا سامنا کیا اور آٹھ چوکے اور دو چھکے لگائے ۔ انہوں نے دھون کے ساتھ دوسری وکٹ کیلئے 74 گیندوں پر 85 رنوں کی شراکت داری کی ۔ اس کے علاوہ منیش پانڈے نے 26 اور سوریہ کمار نے 31 رن بنائے ۔


اس سے پہلے سری لنکا نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔ سری لنکا نے اچھی شروعات کی اور پہلی وکٹ کے لئے 49 رنز کا اضافہ کیا۔ لیگ اسپنر یوجیندر چہل نے اوپنر اویشکا فرنینڈو کو آؤٹ کرکے شراکت توڑ دی۔ فرنینڈو نے 35 گیندوں پر 32 رنز بنائے۔ سری لنکا کا اسکور 16 اوورز میں ایک وکٹ پر 85 رن تھا لیکن چائنامین بولر کلدیپ یادو نے 17 ویں اوور میں بنوکا راج پکشے کو پہلی ہی گیند پر آؤٹ کیا اور اوپنر منود بھانوکا کو چوتھی گیند پر چار رنز کے وقفے پر آؤٹ کیا۔ راج پکشے نے 24 اور منود نے 27 رنز بنائے۔


لیفٹ آرم اسپنر کرونال پانڈیا نے دھنجے ڈی سلوا کو آؤٹ کیا تھا جس پر ٹیم کا اسکور 117 تھا۔ ڈی سلوا نے 14 رنز بنائے۔ اسالنکا اور شاناکا نے پانچویں وکٹ کی شراکت میں 49 رنز کا اضافہ کیا۔ دیپک چاہر نے اسلانکا اور وانندو ہسرانگا کو آؤٹ کیا جبکہ چہل نے سناکا کی وکٹ حاصل کرکے سری لنکا کا اسکور سات وکٹوں پر 205 تک پہنچا دیا۔

ہاردک پانڈیا نے ایسورو اڈانا کو آؤٹ کرتے ہوئے سری لنکا کے اسکور کو آٹھ وکٹ پر 222 تک پہنچا دیا لیکن نمبر 9 بلے باز چمیکا کرونا رتنے نے نویں وکٹ کے لئے 40 رنز کا اضافہ کرکے دشمنت چمیرا کو سری لنکا کو فائٹنگ اسکور تک پہنچا دیا۔ چیمیرا اننگز کی آخری گیند پر 13 رنز بناکر رن آؤٹ ہوگئی۔ کرونارتنے 35 گیندوں پر ایک چوکے اور دو چھکوں کی مدد سے 43 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ ہوئے۔

ہندوستان کے لئے چاہر نے 37 رنز دے کر دو ، چہل نے 52 رنز دے کر دو اور کلدیپ نے 48 رنز دے کر دو وکٹیں حاصل کیں ، جبکہ کرنال نے 26 رن پر ایک وکٹ حاصل کیا اور اس کے بھائی ہاردک نے 33 رنز دے کر ایک وکٹ حاصل کی۔

یو این آئی کے ان پٹ کے ساتھ ۔ 
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Jul 18, 2021 11:42 PM IST