உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    T20 World Cup: آسٹریلیا کی ٹی 20 ورلڈ کپ میں لگاتار دوسری جیت، سری لنکا کو سات وکٹوں سے روندا

    آسٹریلیا کی ٹی 20 ورلڈ کپ میں لگاتار دوسری جیت، سری لنکا کو سات وکٹوں سے روندا ۔ (AP)

    آسٹریلیا کی ٹی 20 ورلڈ کپ میں لگاتار دوسری جیت، سری لنکا کو سات وکٹوں سے روندا ۔ (AP)

    T20 World Cup 2021 : سری لنکا نے آسٹریلیا کے خلاف میچ میں 20 اوورز میں چھ وکٹ پر 154 رنز کا چیلنجنگ اسکور بنایا لیکن اس کے گیند باز اس اسکور کا دفاع نہ کر سکے اور آسٹریلیا نے 17 اوورز میں تین وکٹ پر 155 رنز پر آسان فتح حاصل کی۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:
      دوبئی : سلامی بلے باز ڈیوڈ وارنر (65) کی فارم میں شاندار واپسی کے بعد آسٹریلیا نے بدھ کو آئی سی سی ٹی۔20 ورلڈ کپ کے گروپ ون کے یکطرفہ مقابلے میں سری لنکا کو سات وکٹوں سے شکست دے کر ٹورنامنٹ میں مسلسل دوسری کامیابی حاصل کی۔ سری لنکا نے آسٹریلیا کے خلاف میچ میں 20 اوورز میں چھ وکٹ پر 154 رنز کا چیلنجنگ اسکور بنایا لیکن اس کے گیند باز اس اسکور کا دفاع نہ کر سکے اور آسٹریلیا نے 17 اوورز میں تین وکٹ پر 155 رنز پر آسان فتح حاصل کی۔ وارنر نے 42 گیندوں پر 65 رنز کی اپنی اننگز میں 10 چوکے لگائے۔

      وارنر نے پہلی وکٹ کے لیے 6.5 اوورز میں 70 رنز جوڑے اور ساتھی اوپنر اور کپتان ارون فنچ کی جانب سے 37 رنز کی شاندار اننگز کھیلی۔ آسٹریلیا نے ایک بار پھر 10 رنز کے فرق سے دو وکٹیں گنوا دیں۔ فنچ نے 23 گیندوں میں پانچ چوکوں اور دو چھکوں کی مدد سے 37 رنز بنائے۔ گلین میکسویل چھ گیندوں پر پانچ رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

      وارنر نے اس کے بعد اسٹیون اسمتھ کے ساتھ تیسری وکٹ کے لیے 50 رنز کی اہم شراکت داری کرکے آسٹریلیا کو فتح کے قریب پہنچا دیا۔ وارنر کو داسن شاناکا نے آؤٹ کیا۔ وارنر کی وکٹ 130 کے اسکور پر گری۔ لیکن اسمتھ نے مارکس اسٹوئنس کے ساتھ مل کر آسٹریلیا کو 17 اوورز میں 18 گیندیں باقی رہ کر فتح تک پہنچا دیا۔ اسمتھ نے 26 گیندوں پر ناٹ آؤٹ 28 رنز میں ایک چوکا لگایا جبکہ اسٹوئنس نے صرف سات گیندوں پر دو چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے ناٹ آؤٹ 16 رنز بنائے۔

      اس سے قبل سری لنکا کی جانب سے اوپنر کشال پریرا نے 25 گیندوں پر چار چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 35 رنز بنائے، چریت اسلانکا نے 27 گیندوں پر چار چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 35 رنز بنائے، بھانوکا راجا پاکسے نے 26 گیندوں پر چار چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 33 رنز بنائے اور کپتان داسن شناکا نے 19 گیندوں میں ایک چوکے کی مدد سے 12 رنز بنائے۔

      آسٹریلیا کی جانب سے مچل اسٹارک، پیٹ کمنز اور ایڈم زمپا نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔ زمپا کو 12 رنز کے عوض دو وکٹوں کی بہترین کارکردگی پر پلیئر آف دی میچ کا ایوارڈ ملا۔

      مختصر اسکور:

      سری لنکا: 20 اوورز میں چھ وکٹ پر 154 رنز

      آسٹریلیا: 17 اوورز میں تین وکٹ پر 155
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: