உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وراٹ کوہلی کے خراب مظاہرے کو سدھارنے کیلئے روی شاستری نے کہہ ڈالی بڑی بات، بولے IPL سے ہٹ جاؤ

    وراٹ کوہلی

    وراٹ کوہلی

    وراٹ کوہلی یوں تو آئی پی ایل میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے بلے باز ہیں۔ ان کے نام 5 سنچریاں اور 42 نصف سنچریاں ہیں لیکن موجودہ سیزن میں وہ بہت برے دور سے گزر رہے ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی. رائل چیلنجرز بنگلور ( Royal Challengers Bangalore) کے سابق کپتان وراٹ کوہلی Virat Kohli کا بلہ آئی پی ایل (IPL -2022) کے رواں سیزن میں خاموش ہے۔ ان کی خراب فارم کا دور جاری ہے اور وہ 9 میچوں میں 16 کی اوسط سے صرف 128 رنز ہی بنا پائے ہیں۔ اس بیچ ٹیم کے ہیڈ کوچ روی شاستری (Ravi Shastri) نے کہا ہے کہ کوہلی کو کچھ وقت کے لیے وقفہ لینا چاہیے اور آئی پی ایل کے موجودہ سیزن سے ہٹ جاناچاہیے۔ شاستری نے کہا کہ وراٹ طویل عرصے سے مسلسل کرکٹ کھیل رہے ہیں اور وہ کپتانی بھی کر رہے تھے۔

      وراٹ کوہلی یوں تو آئی پی ایل میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے بلے باز ہیں۔ ان کے نام 5 سنچریاں اور 42 نصف سنچریاں ہیں لیکن موجودہ سیزن میں وہ بہت برے دور سے گزر رہے ہیں۔ وراٹ کوہلی نے سیزن کے آغاز سے قبل ہی ٹیم کی کپتانی بھی چھوڑ دی تھی اور اب وہ فاف ڈو پلیسس کی قیادت میں کھیل رہے ہیں۔ اس دوران ٹیم انڈیا کے سابق ہیڈ کوچ روی شاستری نے انہیں یہ اہم مشورہ دیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: CSK کے سلامی بلے باز نے IPL کے بیچ رچائی گرل فرینڈ سے شادی، تصویریں ہوئیں وائرل

      روی شاستری (Ravi Shastri) نے جتن سپرو کے یوٹیوب چینل (YouTube channel) پر کہا، 'میرے خیال میں بریک لینا ان کے لیے بہترین ہے کیونکہ وہ نان اسٹاپ کرکٹ کھیل چکے ہیں۔ انہوں نے تمام فارمیٹس میں ٹیم کی کپتانی کی ہے۔ ان کے لیے وقفہ لینا دانشمندی ہوگی۔ آپ جانتے ہیں کہ کبھی کبھی آپ کو توازن برقرار رکھنا پڑتا ہے۔ اگر آپ اپنے بین الاقوامی کیریئر کو لمبا رکھنا چاہتے ہیں اور اگلے 6-7 سال تک اپنی شناخت چھوڑنا چاہتے ہیں تو آئی پی ایل سے باہر ہو جائیں۔

      شاستری نے مزید کہا کہ وہ یہ صلاح نہ صرف وراٹ کوہلی کو بلکہ کسی دوسرے بلے باز کو بھی دیں گے جو اس طریقے سے جدوجہد کر رہے ہیں۔ ہندوستان کے کھیل کے دوران، اس اسٹار بلے باز کے لیے بہتر ہوگا کہ وہ اب وقفہ وقفہ لیں۔ شاستری نے کہا، 'آپ 14-15 سال سے کھیل رہے ہیں۔ وراٹ ہی نہیں، میں یہ بات کسی دوسرے کھلاڑی کو بھی بتاؤں گا۔ اگر آپ لمبا کھیلنا چاہتے ہیں اور ہندوستان کے لیے اچھا مظاہرہ کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو وہ لکیر کھینچنی ہوگی جہاں آپ اس بریک کو لینا چاہتے ہیں۔ مثالی بریک آف سیزن (Ideal break off season) وہ ہوگا جہاں ہندوستان نہیں کھیل رہا ہو۔

      لوگ سمجھتے تھے بیٹی ہے لور لیکن ماں سے تھا عشق، ایسی ہےEmmanuel Macron کی لو اسٹوری

      انہوں نے کہا، 'ہندوستان صرف آئی پی ایل نہیں کھیلتا ہے۔ کبھی کبھی، آپ کو ایسا کرنے کی ضرورت ہوتی ہے یا فرنچائز کو بتانا ہوتا ہے کہ میں صرف آدھا ہی کھیلوں گا۔ مجھے صرف آدھی ادائیگی کریں، یہ آسان ہے۔ اگر آپ بین الاقوامی کھلاڑی کے طور پر ٹاپ پر پہنچنا چاہتے ہیں تو ایسے سخت فیصلے لینے کی ضرورت ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: