உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ریلائنس انڈسٹریز نے UAE میں MI ایمیریٹس اور جنوبی افریقہ میں MI کیپ ٹاون T20 ٹیمیں خریدیں

    ریلائنس انڈسٹریز نے UAE میں MI ایمیریٹس اور جنوبی افریقہ میں MI کیپ ٹاون T20 ٹیمیں خریدیں

    ریلائنس انڈسٹریز نے UAE میں MI ایمیریٹس اور جنوبی افریقہ میں MI کیپ ٹاون T20 ٹیمیں خریدیں

    ممبئی انڈینز کے مالک ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ نے آج ممبئی انڈینز #OneFamily میں شامل ہونے والی دو نئی فرنچائزی کے نام اور برانڈ پہچان کی نقاب کشائی کی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Maharashtra | Mumbai
    • Share this:
      نئی دہلی : ممبئی انڈینز کے مالک ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ نے آج ممبئی انڈینز #OneFamily میں شامل ہونے والی دو نئی فرنچائزی کے نام اور برانڈ پہچان کی نقاب کشائی کی۔ متحدہ عرب امارات کی انٹرنیشنل لیگ ٹی ٹوینٹی میں ایم آئی ایمیریٹس اور کرکٹ ساوتھ افریقہ ٹی ٹوینٹی لیگ میں ایم آئی کیپ ٹاون ٹیم کے نام ہیں۔ ممبئی انڈینز کے ساتھ ساتھ ریلائنس انڈسٹریز کے پاس اب تین ٹی ٹوینٹی ٹیمیں ہوگئی ہیں ۔

       

      یہ بھی پڑھئے: جیو 700 میگا ہرٹز بینڈ اسپیکٹرم خریدنے والا واحد آپریٹر، جانئے 5G کیلئے کیوں ہے ضروری


      ریلائنس انڈسٹریز کی ڈٓائریکٹر نیتا ایم امبانی نے کہا کہ ایم آئی ایمیریٹس اور ایم آئی کیپ ٹاون کا خیرمقدم کرتے ہوئے مجھے بہت خوشی ہورہی ہے، جو ہمارے #OneFamily میں سب سے نئے ہیں ۔ ہمارے لئے ایم آئی کرکٹ سے کہیں آگے ہیں ۔ یہ خواب دیکھنے، بے خوف رہنے اور زندگی میں مثبت نقطہ نظر کو فروغ دینے کی صلاحیت کی علامت ہے۔ مجھے یقین ہے کہ ایم آئی ایمریٹس اور ایم آئی کیپ ٹاؤن دونوں ایک ہی انداز اپنائیں گے اور ایم آئی کی عالمی کرکٹ کی وراثت کو مزید بلندیوں تک لے جائیں گے ۔


      ایم آئی ایمیریٹس اور ایم آئی کیپ ٹاون ان ناموں کا انتخاب کیا گیا ، کیونکہ وہ ان مخصوص علاقوں کی ہیں، جہاں سے یہ ٹیمیں کھیلیں گی۔ دونوں ٹیمیں ایم آئی ایمیریٹیس اور ایم آئی کیپ ٹاون سننے میں مائی ایمیریٹیس اور مائی کیپ ٹاون معلوم ہوتی ہیں ۔ دونوں ہی ایمریٹس اور کیپ ٹاؤن کے شائقین کو وقف ہیں ۔

       

      یہ بھی پڑھئے: Jio کا بے حد شاندار سستا پلان! ملتی ہے 84 دنوں کی ویلیڈیٹی اور مفت کالنگ


      دونوں نئی ​​ٹیمیں باوقار ممبئی انڈینز کی شناخت رکھتی ہیں، لیکن ساتھ ہی ان میں مقامی اثر و رسوخ بھی دکھائی دیتا ہے۔ #OneFamily کی عالمی توسیع، لیگ میں ان اقدار کو لائے گی ، جنہوں نے ممبئی انڈینز کو فرنچائزی کرکٹ میں سب سے زیادہ پسندیدہ ٹیموں میں سے ایک بنانے میں مدد کی ہے ۔

      ریلائنس انڈسٹریز نے کرکٹ فرنچائزی کی ملکیت، ہندوستان میں فٹ بال لیگ، اسپورٹس اسپانسرشپ ، رہنمائی اور ایتھلیٹ ٹیلنٹ مینجمنٹ کے ذریعہ سے اسپورٹس ایکوسسٹم کو ڈیولپ کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے ۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: