உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ICC Test Rankings:رشبھ پنت کی کرئیر کی بیسٹ ٹسٹ رینکنگ، وراٹ6سال میں پہلی مرتبہ ٹاپ-10 سے باہر

    رشبھ پنت نے ایجبسٹن ٹیسٹ میں اپنی شاندار کارکردگی کا فائدہ اٹھایا جب کہ ویراٹ کوہلی، جو خراب فارم کے ساتھ جدوجہد کر رہے تھے، بلے بازوں میں ٹاپ 10 ٹیسٹ رینکنگ سے باہر ہو گئے۔

    رشبھ پنت نے ایجبسٹن ٹیسٹ میں اپنی شاندار کارکردگی کا فائدہ اٹھایا جب کہ ویراٹ کوہلی، جو خراب فارم کے ساتھ جدوجہد کر رہے تھے، بلے بازوں میں ٹاپ 10 ٹیسٹ رینکنگ سے باہر ہو گئے۔

    ICC Test Rankings: شاندار فارم سے گزرر ہے اوربھارت کے خلاف پانچویں ٹیسٹ کی دونوں اننگز میں سنچریاں بنانے والے جونی بیئرسٹو رینکنگ میں 11 درجے کی چھلانگ لگا کر 10ویں نمبر پر پہنچ گئے ہیں۔

    • Share this:
      viratدبئی: ہندوستان کے اسٹار وکٹ کیپر بلے باز رشبھ پنت بدھ کو جاری کردہ انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (ICC) کی تازہ ترین ٹیسٹ رینکنگ میں بلے بازوں کی فہرست میں کیریئر کے بہترین 5ویں نمبر پر پہنچ گئے۔ خراب فارم کے ساتھ جدوجہد کرتے ہوئے، ویراٹ کوہلی 6 سال میں پہلی بار ٹاپ 10 سے باہر ہو گئے۔ پنت نے کووڈ-19 کی وجہ سے حال ہی میں منعقدہ پانچویں ٹیسٹ میں انگلینڈ کے خلاف دونوں اننگز میں 146 اور 57 رنز بنائے۔ پنت نے پچھلی چھ ٹیسٹ اننگز میں دو سنچریاں اور تین نصف سنچریاں بنائی ہیں۔

      ہندوستان کے سابق کپتان ویراٹ کوہلی البتہ بلے بازی کی رینکنگ میں چار مقام نیچے 13ویں نمبر پر پہنچ گئے۔ کوہلی کافی عرصے سے خراب فارم سے لڑ رہے ہیں۔ کوہلی چھ سال میں پہلی بار ٹیسٹ رینکنگ میں ٹاپ 10 سے باہر ہو گئے ہیں۔

      کوویڈ پازیٹیو پائے جانے کی وجہ سے ایجبسٹن ٹسٹ سے باہر رہے موجودہ کپتان روہت شرما کو بھی رینکنگ میں ایک مقام کا نقصان اٹھانا پڑا ہے۔ وہ 9ویں مقام پر ہیں۔

      ایجبسٹن میں انگلینڈ کی دوسری اننگز میں ناقابل شکست 142 رنز بنانے والے جو روٹ نے بیٹنگ رینکنگ میں اپنی پوزیشن مزید مستحکم کر لی ہے۔ ان کے 923 پوائنٹس ہیں۔ آسٹریلیائی بلے باز مارنس لابوشین اور اسٹیو اسمتھ بالترتیب دوسرے اور تیسرے نمبر پر برقرار ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      جانی بیرسٹو کے ریلیشن شپ اسٹیٹس پر سسپنس، 4 سال پہلے برطانوی ماڈل-اداکارہ سے جڑا تھا نام

      یہ بھی پڑھیں:
      IND vs ENG: جوروٹ ایجبسٹن ٹیسٹ کے سپر اسٹار، وراٹ کو پیچھے چھوڑ کر بنے فیب 4 کے ٹاپر

      شاندار فارم سے گزرر ہے اوربھارت کے خلاف پانچویں ٹیسٹ کی دونوں اننگز میں سنچریاں بنانے والے جونی بیئرسٹو رینکنگ میں 11 درجے کی چھلانگ لگا کر 10ویں نمبر پر پہنچ گئے ہیں۔ بیرسٹو اب تک جاری آئی سی سی ٹیسٹ چیمپئن شپ راونڈ میں چھ سنچریوں کی مدد سے 55.36 کی اوسط سے 1218 رنز بنا چکے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: