உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    T20 World Cup: ونٹیکیش ایئر اور اویس خان کھیل سکتے ہیں ٹی 20 ورلڈ کپ! ٹیم کو لے کر آئی یہ بڑی اپ ڈیٹ

    ونٹیکیش ایئر اور اویس خان کھیل سکتے ہیں ٹی 20 ورلڈ کپ! ٹیم کو لے کر آئی یہ بڑی اپ ڈیٹ (Avesh/Venkatesh Instagram)

    ونٹیکیش ایئر اور اویس خان کھیل سکتے ہیں ٹی 20 ورلڈ کپ! ٹیم کو لے کر آئی یہ بڑی اپ ڈیٹ (Avesh/Venkatesh Instagram)

    T20 World Cup 2021: اویس خان اور وینکٹیش ایئر کو ہندوستانی بی سی سی آئی نے آئی پی ایل کے مکمل ہونے کے بعد متحدہ عرب امارات میں رہنے کے لیے کہا ہے تاکہ ٹی ٹوینٹی عالمی کپ کے دوران انہیں ہندوستانی ٹیم میں شامل کیا جاسکے ۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:
      دبئی : آویش خان اور وینکٹیش ایئر کو ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی)نے انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے مکمل ہونے کے بعد متحدہ عرب امارات (یو اے ای) میں رہنے کے لیے کہا ہے تاکہ ٹی ٹوینٹی عالمی کپ کے دوران انہیں ہندوستانی ٹیم میں شامل کیا جاسکے ۔ آویش خان اور وینکٹیش ایئر کو عمران ملک کے ساتھ نیٹ بالر کے طور پر شامل کیا جائے گا ۔ واضح رہے کہ یہ تمام کھلاڑی اسٹینڈ بائی کھلاڑیوں کی فہرست کا حصہ نہیں ہیں ، جس میں فی الحال شریس ایئر، شاردل ٹھاکر اور دیپک چاہار شامل ہیں۔ تاہم ، ہندوستانی ٹیم کے پاس دیگر ٹیموں کی طرح مقابلے کے لیے اپنے آخری اسکواڈ میں تبدیلیاں کرنے کے لیے 15 اکتوبر تک کا وقت ہے۔

      آئی پی ایل کے پہلے مرحلے میں دہلی کیپٹلز کے لیے شاندار کارکردگی کے بعد آویش خان نے اس سال کے شروع میں ہندوستانی ٹیم کے ساتھ انگلینڈ کا دورہ کیا تھا۔ تاہم انگوٹھے کی چوٹ کے بعد انہیں گھر واپس آنا پڑا تھا ۔ ایئر کا "نیٹ گین بازوں " کی فہرست میں شامل ہونا تھوڑا حیران کن تھا کیونکہ وہ زیادہ تر سیم اپ بولنگ کرتے ہیں ۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے کولکاتہ نائٹ رائیڈرس کے لیے ایک سلامی بلے باز کے طور پر نام بنایا ہے نہ کہ گیندباز کے طور پر۔

      آویش نے دہلی کے لیے غیر معمولی کارکردگی کا مظاہرہ جاری رکھا ہے ، اور اب وہ سب سے زیادہ وکٹ لینے والوں کی فہرست میں دوسرے نمبر پر ہیں۔ انہوں نے 15 میچوں میں 23.5 وکٹیں حاصل کیں اور 7.50 کی اکانومی ریٹ کے ساتھ رنز دیئے۔

      نیٹ گیندبازوں کی لائن اپ کے تیسرے کھلاڑی عمران ملک ہیں جنہوں نے موجودہ آئی پی ایل میں بنیادی طور پر اپنی رفتار سے متاثر کیا ہے ۔ وہ 150 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے گیندبازی کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں ۔ جموں و کشمیر سے تعلق رکھنے والے 21 سالہ ملک کو ٹی نٹرائن کے کووڈ سے متاثر ہونے کے بعد سن رائزرس حیدرآباد کی ٹیم میں شامل کیا گیا تھا ۔

      تمام ہندوستانی کھلاڑی آئی پی ایل کی وجہ سے گزشتہ چند ہفتوں سے متحدہ عرب امارات میں ہیں۔ وہ آئی پی ایل کے مکمل ہونے کے تین دن بعد 18 اکتوبر کو آسٹریلیا کے خلاف اپنے پہلے وارم اپ میچ کے لیے جمع ہوں گے۔ ان کا دوسرا اور آخری پریکٹس میچ 20 اکتوبر کو جنوبی افریقہ کے خلاف ہے ، اور وہ 24 اکتوبر کو ٹورنامنٹ میں دیرینہ حریف پاکستان کے خلاف اپنی مہم کا آغاز کریں گے۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: