உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    IPL 2022: راجستھان رائلز کے فائنل میں پہنچنے کا نیوزی لینڈ کو ہوگا نقصان، جانئے کیسے؟

    IPL 2022: راجستھان رائلز کے فائنل میں پہنچنے کا نیوزی لینڈ کو ہوگا نقصان، جانئے کیسے؟

    IPL 2022: راجستھان رائلز کے فائنل میں پہنچنے کا نیوزی لینڈ کو ہوگا نقصان، جانئے کیسے؟

    IPL 2022: آئی پی ایل 2022 کے دوسرے کوالیفائر میں راجستھان رائلز نے رائل چیلنجرز بنگلورو کو شکست دے کر فائنل میں جگہ پکی کرلی۔ راجستھان کی ٹیم 2008 کے بعد پہلی مرتبہ لیگ کا خطابی میچ کھیلے گی۔

    • Share this:
      نئی دہلی : آئی پی ایل 2022 کے دوسرے کوالیفائر میں راجستھان رائلز نے رائل چیلنجرز بنگلورو کو شکست دے کر فائنل میں جگہ پکی کرلی۔ راجستھان کی ٹیم 2008 کے بعد پہلی مرتبہ لیگ کا خطابی میچ کھیلے گی۔ 2008 میں آئی پی ایل کے پہلے سیزن میں راجستھان رائلز، شین وارن کی قیادت میں چیمپئن بنی تھی ۔ لیکن اس کے بعد سے ٹیم کبھی فائنل تک نہیں پہنچی۔ ایسے میں یہ جیت راجستھان کے لیے خاص ہے اور اب اس کی نظریں دوسرا خطاب جیتنے پر ٹکی ہوئی ہیں۔ تاہم راجستھان کے فائنل میں پہنچنے کی وجہ سے نیوزی لینڈ کو نقصان اٹھانا پڑے گا۔ یہ کیسے کریں، ہم آپ کو بتاتے ہیں۔

       

      یہ بھی پڑھئے : آر سی بی کا 15 سال کا انتظار جاری، ٹیم کے 900 کروڑ اور کوہلی کے 150 کروڑ روپے رائیگاں!


      دراصل نیوزی لینڈ کے تیز گیند باز ٹرینٹ بولٹ آئی پی ایل 2022 میں راجستھان رائلز کے لیے کھیل رہے ہیں۔ اب راجستھان کی ٹیم فائنل میں پہنچ گئی ہے۔ آئی پی ایل کا خطابی مقابلہ اتوار کو کھیلا جانا ہے۔ ادھر نیوزی لینڈ کی ٹیم بھی 3 ٹیسٹ میچوں کی سیریز کے لیے انگلینڈ پہنچ گئی ہے اور دونوں ممالک کے درمیان پہلا ٹیسٹ 2 جون کو لارڈز میں کھیلا جائے گا۔ ایسے میں آئی پی ایل فائنل میں شرکت کی وجہ سے بولٹ کے انگلینڈ کے خلاف پہلے ٹیسٹ میں کھیلنے کا امکان نہیں ہے۔

       

      یہ بھی پڑھئے : محمد رضوان نے لگاتار دوسرے میچ میں کھیلی طوفانی اننگز، لیکن ٹیم کو ملی ہار


      آئی پی ایل کا فائنل اتوار کو ختم ہوگا اور تین دن بعد نیوزی لینڈ کو انگلینڈ کے خلاف پہلا ٹیسٹ میچ کھیلنا ہے۔ ایسی صورت میں بولٹ کے پاس اتنا وقت نہیں ہوگا کہ وہ ٹی 20 فارمیٹ سے ٹیسٹ کی تیاری کر سکیں۔ تاہم ابھی یہ معلوم نہیں ہے کہ بولٹ ٹیسٹ سیریز کے لیے نیوزی لینڈ کی ٹیم کو کب جوائن کریں گے۔ حالانکہ آئی پی ایل فائنل اور انگلینڈ اور نیوزی لینڈ کے درمیان پہلے ٹیسٹ کے درمیان کم وقفہ ہونے کی وجہ سے بولٹ کے لارڈز ٹیسٹ کھیلنے کے امکانات نہ کے برابر ہیں۔

      بولٹ کی کمی نیوزی لینڈ کی ٹیم کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔ کیونکہ انگلش ٹیم کے خلاف ان کا ریکارڈ اچھا ہے۔ بولٹ نے انگلینڈ کے خلاف 11 ٹیسٹ میچوں میں 54 وکٹیں حاصل کی ہیں۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: