உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وراٹ کوہلی T20 World Cup 2021 کے بعد چھوڑ دیں گے ہندوستانی ٹی ٹوینٹی ٹیم کی کپتانی

    وراٹ کوہلی T20 World Cup 2021 کے بعد چھوڑ دیں گے ہندوستانی ٹی ٹوینٹی ٹیم کی کپتانی

    وراٹ کوہلی T20 World Cup 2021 کے بعد چھوڑ دیں گے ہندوستانی ٹی ٹوینٹی ٹیم کی کپتانی

    وراٹ کوہلی نے ٹی ٹوینٹی ٹیم کی کپتانی چھوڑنے کا اعلان کیا ہے ۔ سوربھ گنگولی اور روی شاستری سے بات چیت کرنے کے بعد انہوں نے یہ فیصلہ کیا ہے ۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      نئی دہلی : ٹی ٹوینٹی ورلڈ کپ سے پہلے وراٹ کوہلی نے بڑا فیصلہ کیا ہے ۔ ہندوستانی کپتان نے اعلان کیا ہے کہ وہ اکتوبر سے ہونے والے ٹی ٹوینٹی ورلڈ کپ کے بعد ہندوستانی ٹی ٹوینٹی ٹیم کی کپتانی چھوڑ دیں گے ۔ وراٹ کوہلی نے سوشل میڈیا پر ٹویٹ کرکے یہ جانکاری دی کہ وہ ٹی ٹوینٹی ورلڈ کپ کے بعد کپتانی چھوڑ دیں گے ، لیکن وہ بطور بلے باز ٹیم کے ساتھ وابستہ رہیں گے ۔ وراٹ کوہلی کے ٹی ٹوینٹی ٹیم کی کپتانی چھوڑنے کے بعد اب یہ سوال ہے کہ آخر ان کے بعد ٹیم انڈیا کی کمان کون سنبھالے گا ؟ اس ریس سب سے آگے روہت شرما ہیں ، جن کا بطور ٹی ٹوینٹی کپتان ریکارڈ کافی اچھا ہے ۔

      وراٹ کوہلی نے اپنے ٹویٹ میں لکھا : اس فیصلہ تک میں کافی وقت لے کر پہنچا ہوں ، میں نے اپنے قریبی لوگوں سے کافی بات چیت کی ۔ روی شاستری ، روہت شرما جو ٹیم کے اہم اراکین ہیں ، ان سے بات چیت کے بعد ہی میں نے یہ فیصلہ کیا ہے ۔


      انہوں نے مزید لکھا کہ میں نے فیصلہ کیا ہے کہ ٹی ٹوینٹی ورلڈ کپ کے بعد میں ٹی ٹوینٹی ٹیم کی کپتانی چھوڑ دوں گا ۔ بی سی سی آئی صدر سوربھ گنگولی اور سکریٹری جے شاہ اور سبھی سلیکٹرس سے بھی میں نے اس سلسلہ میں بات چیت کی ہے ۔ میں ہندوستانی ٹیم کی خدمت جاری رکھوں گا ۔

      وراٹ کوہلی کا ٹی ٹوینٹی ریکارڈ ہے شاندار

      بتادیں کہ وراٹ کوہلی کا بطور ٹی ٹوینٹی کپتان ریکارڈ شاندار رہا ہے ۔ وراٹ کوہلی کی کپتان میں ہندوستان نے 65 فیصد سے زیادہ ٹی ٹوینٹی میچ جیتے ہیں ، جو دھونی سے چھ فیصد زیادہ ہیں ۔ وراٹ کوہلی نے 45 میں سے 27 ٹی ٹوینٹی میچوں میں جیت دلائی جبکہ 14 میں انہیں شکست ملی ۔ دو میچ ٹائی رہے اور دو میچوں کا کوئی نتیجہ نہیں نکلا ۔ ورٹ کوہلی کی جیت کا فیصد 65.11 رہا ۔

      بتادیں کہ ایم ایس دھونی نے 72 ٹی ٹوینٹی میچوں میں ہندوستان کی کپتانی کی ، جس میں سے 41 میں جیت ملی اور 28 میں ٹیم انڈیا کو شکست ملی ۔ ایک میچ ٹائی رہا اور دو میچوں کا کوئی نتیجہ نہیں نکل سکا ۔ ان کا جیت فیصد 59.28 رہا ۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: