உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Tokyo Paralympics 2020: جویلن تھرو میں دیویندر جھاجھریا نے سلور اور سندر سنگھ نے برانز میڈل جیتا

    جویلن تھرو میں دیویندر جھاجھریا نے سلور اور سندر سنگھ نے برانز میڈل جیتا

    جویلن تھرو میں دیویندر جھاجھریا نے سلور اور سندر سنگھ نے برانز میڈل جیتا

    Tokyo Paralympics: جویلن تھرو میں ہندوستان کے دیویندر جھاجھریا نے سلور اورسندر سنگھ نے کانسے کا تمغہ اپنے نام کیا ہے۔ پیرالمپک کھیلوں میں دیویندر جھاجھریا کا یہ تیسرا انفرادی تمغہ ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: جویلن تھرو میں ہندوستان کے دیویندر جھاجھریا نے سلور میڈل اور سندر سنگھ نے کانسے کا تمغہ (برانز میڈل) اپنے نام کیا ہے۔ پیر کا دن ٹوکیو پیرالمپک میں ہندوستان کے لئے بہترین رہا۔ ہندوستان نے آج چار میڈل جیت کر کل تمغوں کی تعداد 7 کردی ہے۔ پیرالمپک کھیلوں میں یہ دیویندر جھاجھریا کا تیسرا تمغہ ہے۔ اس سے پہلے جھاجھریا ایتھنس اولمپک 2004 اور ریو اولمپک 2016 میں گولڈ میڈل جیت چکے ہیں۔

      اوانی لکھیرا نے گولڈ جیت کر رقم کی تاریخ

      ہندوستان کی اونی لیکھرا نے ٹوکیو پیرالمپک کھیلوں میں گولڈ جیت کر تاریخ رقم کردی ہے۔ اوانی لیکھرا نے نشانے بازی مقابلے میں خاتون کے 10 میٹر ایئر رائفل کے کلاس ایس ایچ 1 میں ٹاپ پر رہیں۔ اونی لیکھرا نے اس مقابلے کے کوالیفیکیشن راونڈ میں 21 نشانے بازوں کے درمیان ساتویں مقام پر رہ کر فائنل میں داخل ہوئیں۔ انہوں نے 60 سیریز کے 6 شاٹ کے بعد 621.7 کا اسکور بنایا جو ٹاپ آٹھ نشانے بازوں میں جگہ بنانے کے لئے کافی تھا۔ اس ہندوستانی نشانے باز نے شروع سے آخر تک تسلسل بنائے رکھی اور مسلسل 10 سے زیادہ کے اسکور بنائے۔

      پیرا لمپک کھیلوں میں تمغہ جیتنے والی صرف تیسری ہندوستانی خاتون

      اوانی لیکھرا پیرالمپک میں ہندوستان کی طرف سے تمغہ جیتنے والی تیسری خاتون ہیں۔ بھاوینا پٹیل پیرالمپک کھیلوں کی تاریخ میں ہندوستان کی طرف سے تمغہ جیتنے والی صرف دوسری خاتون ہیں۔ دیپا ملک پیرالمپک کھیلوں میں تمغہ جیتنے والی پہلی ہندوستانی خاتون ہیں۔ انہوں نے ریو اولمپک 2016 میں گولا پھینک میں 4.61 میٹر کے سب سے بہترین تھرو کے ساتھ سلور میڈل جیتا تھا۔ ان کے کمر کے نیچے کا حصہ فالج سے متاثر ہے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: