உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں آج ہندوستان بمقابلہ پاکستان:کیاکہتی ہےاسٹیڈیم کی پچ رپورٹ؟

    ہندوستان بمقابلہ پاکستان ٹی 20 ورلڈ کپ 2021: دبئی میں 5 میگا مقابلے ہوں گے۔ ان میں سے ہندوستان بقمابلہ پاکستان کو بہت اہم مانا جارہا ہے۔

    ہندوستان بمقابلہ پاکستان ٹی 20 ورلڈ کپ 2021: دبئی میں 5 میگا مقابلے ہوں گے۔ ان میں سے ہندوستان بقمابلہ پاکستان کو بہت اہم مانا جارہا ہے۔

    ہندوستان بمقابلہ پاکستان ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 دبئی میں 5 میگا مقابلوں میں سے ایک ہے۔ ان میں سے ہندوستان بمقابلہ پاکستان کو بہت اہم مانا جارہا ہے۔ جس پر تمام سائقین کرکٹ کی نظریں ٹکی ہوئی ہیں۔

    • Share this:
      آج 24 اکتوبر کو آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 کے اپنے افتتاحی میچ میں ہندوستان اور پاکستان کی ٹیمیں آمنے سامنے ہوں گی۔ دونوں ٹیموں کو ٹورنامنٹ کے گروپ 2 میں رکھا گیا ہے اور یہ میچ 24 اکتوبر بروز اتوار کو دبئی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم Dubai International Cricket Stadium میں ہوگا۔

      آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 میں اپنے دونوں کھیل کھیلنے کے بعد ہندوستان اس کھیل میں اعتماد اور رفتار کے ساتھ سامنے آیا ہے۔ اس نے انگلینڈ کو 7 وکٹوں سے شکست دی اور پھر دوسرے کھیل میں آسٹریلیا کے خلاف 9 وکٹوں سے فتح حاصل کی۔ ایشان کشن Ishan Kishan، کے ایل راہل KL Rahul پہلے گیم میں بلے باز تھے جبکہ سوریا کمار یادو Suryakumar Yadav اور روہت شرما Rohit Sharma نے آسٹریلیا کے خلاف دوسرے گیم میں فارم کو متاثر کیا۔ آر اشون R Ashwin، رویندرا جڈیجہ Ravindra Jadeja اور جسپریت بمراہ Jasprit Bumrah کی قیادت میں بولر بہت اچھے لگ رہے ہیں اور اس سے ہندوستان کو پاکستان کے خلاف میچ میں کافی اعتماد حاصل ہوگا۔


      دوسری طرف پاکستان Pakistan نے وارم اپ گیمز میں ملے جلے نتائج حاصل کیے کیونکہ اس نے پہلے اپنے وارم اپ گیم میں ویسٹ انڈیز کو شکست دی، لیکن پھر آخری گیند پر سنسنی خیز مقابلے میں جنوبی افریقہ کو شکست دی۔ تاہم ان کی بلے بازی نے فارم پایا ہے اور امید ہے کہ وہ ہندوستان کے خلاف اس میچ میں اہم کھلاڑی ہوں گے۔

      دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم کی پچ رپورٹ:

      ہندوستان بمقابلہ پاکستان ٹی 20 ورلڈ کپ 2021: دبئی میں 5 میگا مقابلے ہوں گے۔ ان میں سے ہندوستان بمقابلہ پاکستان کو بہت اہم مانا جارہا ہے۔

      انڈیا بمقابلہ پاکستان ڈریم 11 ٹیم کی پیشن گوئی: آج کے آئی سی سی مینز ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 میچ کے لیے کپتان، نائب کپتان اور ممکنہ پلیئنگ الیون کو چیک کریں۔


      آئی پی ایل میں دبئی کی پچ بلے بازوں کے لیے دوستانہ رہی ہے اور ہندوستان بمقابلہ پاکستان کے درمیان ہونے والے اس مقابلہ میں بھی ایسا ہی ہونے کی امید ہے۔ اگر اوس کھیل میں آتی ہے تو دوسری گیند بازی مشکل ہو سکتی ہے اور اس لیے ٹاس جیتنے والے کپتان کو فیصلہ کرنے کی ضرورت ہے۔ تیز گیند بازوں کو میچ کے آخری ہاف میں کچھ مدد مل سکتی ہے، لیکن درمیانی اوورز میں کھیل کی رفتار کو کنٹرول کرنے کی ذمہ داری اسپنرز پر ہوگی۔

      • دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم، دبئی ریکارڈز (T20):

      • کل کھیلے گئے میچز: 61

      • میچز نے پہلے بیٹنگ جیتی: 34۔

      • دوسری بولنگ جیتنے والے میچ: 26

      • پہلی اننگز کا اوسط اسکور: 144

      • اوسط دوسری اننگز کا ارسط اسکور: 122۔

      • ٹوٹل ہوسٹننگ 211/3 (20 Ov) سری لنکا بمقابلہ پاکستان

      • لوئسٹ ٹوٹل: 71/10 (19 Ov) کینیا بمقابلہ آرلینڈ

      • سب سے زیادہ اسکور کا تعاقب: 183/5 (19.4 Ov) افغانستان بمقابلہ یو اے ای

      • سب سے کم اسکور کا دفاع : 134/7 (20 Ov) عمان بمقابلہ ہانگ کانگ

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: