ہوم » نیوز » اسپورٹس

پاکستان کی میزبانی کے لئے انگلینڈ تیار، پاکستان کو کھیلنے ہیں اتنے میچ

ای سی بی نے پاکستان بورڈ کو یقین دلایا ہے کہ اس کے کھلاڑیوں کو انگلینڈ میں اترنے کے ساتھ ہی انتہائی سركش ماحول میں رکھا جائے گا۔

  • UNI
  • Last Updated: May 17, 2020 02:54 AM IST
  • Share this:
پاکستان کی میزبانی کے لئے انگلینڈ تیار، پاکستان کو کھیلنے ہیں اتنے میچ
پاکستان کی میزبانی کے لئے انگلینڈ تیار، پاکستان کو کھیلنے ہیں اتنے میچ

لندن: عالمی وبا بن چکے کورونا وائرس کے خطرے کے باوجود انگلینڈ کرکٹ سیریز کے لئے پاکستان کی میزبانی کرنے کو تیار ہے۔ پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) اور انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی) نے اس سیریز کے لئے جمعہ کو بات چیت کی، جس کے بعد پی سی بی اس دورے کے لئے کافی پر امید دکھائی دے رہا ہے۔ دونوں بورڈ میں ای سی بی کی یقین دہانی کے بعد نظریاتی طور پر رضامندی بن گئی ہے۔ پاکستان کو اس دورے میں تین ٹیسٹ اور تین ٹی -20 کھیلنے ہیں۔


ای سی بی نے پاکستان بورڈ کو یقین دلایا ہے کہ اس کے کھلاڑیوں کو انگلینڈ میں اترنے کے ساتھ ہی انتہائی سركش ماحول میں رکھا جائے گا۔ پاکستانی ٹیم کو چارٹرڈ طیارے کے ذریعے جولائی کے اوائل میں انگلینڈ لایا جائے گا اور انہیں رکنے کے لئے ایک جگہ دے دی جائے گی، جہاں وہ نہ صرف اپنی تربیت اور پریکٹس میچ جاری رکھ سکتے ہیں بلکہ برطانوی حکومت کی طرف سے لازمی قرار دیئے گئے 14 دن کے كوارنٹائن وقت کو بھی گزار سکتے ہیں۔


پاکستان کو اس دورے میں تین ٹیسٹ اور تین ٹی -20 کھیلنے ہیں۔
پاکستان کو اس دورے میں تین ٹیسٹ اور تین ٹی -20 کھیلنے ہیں۔


اسی مقام کے پاس ٹیم کا ہوٹل ہوگا جس کی ابھی تصدیق نہیں ہوئی ہے اور یہ 6 بین الاقوامی میچوں کی سیریز کے دو مقامات سے مختلف ہوگا۔ ٹیسٹ اگست کے آغاز میں شروع ہونے ہیں۔ پی سی بی کے چیف ایگزیکٹو وسیم خان نے ای سی بی کی منصوبہ بندی سے اتفاق کیا ہے اور کہا ہے کہ کرکٹ شروع کرنے کے لحاظ سے یہ حوصلہ افزا ہے۔ انگلینڈ میں فی الحال یکم جولائی تک کرکٹ سرگرمیاں ملتوی ہیں۔ اگرچہ انگلینڈ کی قومی کرکٹ ٹیم بین الاقوامی کرکٹ میں واپسی کی طرف قدم اٹھاتے ہوئے اگلے ہفتے سے پورے ملک میں کئی مقامات پر سازگارماحول میں تربیت دوبارہ شروع کرے گی۔

یہ اعلان بدھ کو حکومت کی طرف سے جاری سرکاری تجویز کے بعد کی گئی تھی، جس میں كووڈ -19 کے قہر کے دوران کھلاڑیوں اور عملے کی حفاظت کے لئے ضروری سیکورٹی پروٹوکول اور سماجی فاصلہ رکھنے کے اقدامات کو مقرر کیا گیا تھا۔
کھلاڑیوں کی تربیت کے لئے میدان کا انتخاب اگرچہ ابھی نہیں کیا گیا ہے، لیکن خیال کیا جاتا ہے کہ ٹرینٹ برج، ایجبسٹن، اولڈ ٹریفورڈ ، اوول، ٹاؤنٹن کے میدان پر تربیت شروع کی جا سکتی ہے۔ تربیت کے آغاز میں کھلاڑیوں کو پہلے اکیلے مشق شروع کرنا پڑے گی، جس میں ایک کوچ اور فزیو بھی شامل ہوں گے۔
First published: May 17, 2020 02:54 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading