உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 میں نہیں ہوگی ہندوستانی فٹ بال ٹیم، لیکن شائقین پرجوش! آخرکیاہےوجہ؟

    کھیل سے محبت بلاشبہ اب بھی موجود ہے۔

    کھیل سے محبت بلاشبہ اب بھی موجود ہے۔

    FIFA World Cup Qatar 2022: ایک رپورٹ کے مطابق قطر میں 750,000 سے زیادہ ہندوستانی شہری رہتے ہیں، جو آبادی کا تقریباً ایک چوتھائی ہیں۔ فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 کے تحت قطر کے رہائشیوں کے لیے ایک الگ زمرہ ہے، جس کے ٹکٹ 40 ریال (876 ہندوستانی روپے) سے شروع ہوتے ہیں

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaQatarQatarQatar
    • Share this:
      FIFA World Cup Qatar 2022: ہندوستانی ٹیم فیفا ورلڈ کپ (FIFA World Cup) میں جگہ نہیں بنا سکی ہے۔ اس کے باوجود بھی ہندوستانی فٹ بال شائقین کھیل کو دیکھنے کے لیے قطر جانے کا منصوبہ بنارہے ہیں۔ پہلے دو مرحلوں میں فروخت ہونے والے 1.8 ملین قطر ورلڈ کپ کے 23,500 سے زیادہ ٹکٹوں کو ہندوستانی فٹ بال کے شائقین نے خریدا ہے۔ فٹ بال فیسٹا کے لیے ٹکٹنگ کے پہلے مرحلے کے بعد ہندوستان ٹکٹ کی کھپت میں آٹھویں نمبر پر تھا۔

      سال 2018 میں فیفا کے آخری ایڈیشن کے دوران روس میں ہندوستان کے تقریباً 18,000 شائقین موجود تھے۔ برصغیر کے غیر مسابقتی ممالک میں صرف امریکہ اور چین کے بعد روس میں تیسرے سب سے زیادہ شائقین تھے۔ تو ایک ایسے ملک کے شائقین کو کونسی ایسی بات ترغیب دیتی ہے جس کی خواتین کی ٹیم 58 ویں نمبر پر ہے جبکہ اس کی مردوں کی ٹیم 104ویں نمبر پر ہے اور اس نے اتنی بڑی تعداد میں دنیا کے سب سے بڑے کھیلوں کے تماشے میں جانے کے لیے کبھی کسی ورلڈ کپ میں حصہ نہیں لیا؟

      فٹ بال کا منظرنامہ :

      اگرچہ قومی سطح پر ہندوستان کا فٹ بال کا منظرنامہ کافی مایوس کن نظر آتا ہے۔ آل انڈیا فٹ بال فیڈریشن (اے آئی ایف ایف) کی فنڈنگ ​​میں مئی 2022 میں 85 فیصد کمی کی اطلاع ملی تھی۔ فنڈنگ ​​میں کٹوتی کا جواز مردوں کی ٹیم کی خراب کارکردگی، خواتین کے کھیل میں نظم کی کمی اور ٹکٹوں کی فروخت میں کمی بتایا گیا تھا۔

      پچھلے مہینے فیفا نے تیسرے فریق کی مداخلت کی وجہ سے ہندوستان پر عارضی طور پر پابندی لگا دی تھی۔ اب پابندی ہٹا دی گئی ہے۔ لیکن ان تمام عوامل کا یہ مطلب نہیں کہ قوم فٹ بال کے کھیل سے اجنبی محسوس کرتی ہے۔ اس سال جنوری میں انڈین سپر لیگ کی ٹیم ایف سی گوا کی جانب سے کی گئی یو گو (YouGov) کی تحقیق میں انکشاف ہوا کہ ہندوستان میں فٹ بال کے شوقین افراد کی تعداد 160 ملین ہے۔ کھیل سے محبت بلاشبہ اب بھی موجود ہے۔

      شائقین کی ترجیح کیا ہے؟

      قطر ورلڈ کپ میں شائقین کے اس قدر اخراج کی بنیادی وجہ یہ ہو سکتی ہے کہ یہ دوسرے ایڈیشنز کے مقابلے میں ورلڈ کپ کا سب سے قریب ترین مقام ہوگا۔ بہت سے ہندوستانی شہر دوحہ سے صرف 3 تا 4 گھنٹے کی پروازوں کے فاصلے پر ہیں۔ جس کی وجہ سے شائقین کو وہاں پہنچنے میں آسانی ہوسکتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ایک رپورٹ کے مطابق قطر میں 750,000 سے زیادہ ہندوستانی شہری رہتے ہیں، جو آبادی کا تقریباً ایک چوتھائی ہیں۔ فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 کے تحت  قطر کے رہائشیوں کے لیے ایک الگ زمرہ ہے، جس کے ٹکٹ 40 ریال (876 ہندوستانی روپے) سے شروع ہوتے ہیں اور انہیں غیر رہائشیوں کو بطور مہمان مدعو کرنے کی اجازت ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: