உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندستان کی مینس ہاکی ٹیم کے کانسے کا تمغہ جیتنے پر سابق ہاکی اولمپئین جلال الدین رضوی کا بڑا بیان

    Youtube Video

    ٹوکیو اولمپک میں ہندوستانی خواتین ہاکی ٹیم کے کھیل کو ممتاز ہاکی اولمپئین جلال الدین رضوی مستقبل کے نئے امکانات سے تعبیر کیا ۔

    • Share this:
      ٹوکیو اولمپک میں ہندوستانی خواتین ہاکی ٹیم کے کھیل کو ممتاز ہاکی اولمپئین جلال الدین رضوی مستقبل کے نئے امکانات سے کیا تعبیر ۔ سید جلال الدین رضوی کا کہنا ہے کہ ارجنٹینا کے ساتھ سیمی فائنل میچ میں بھلے ہی شکست ہوئی ہے لیکن برونز میڈل جیتنے کا  ایک سنہرا موقع ابھی بھی ہے۔

      ہندوستانی مردوں کی ہاکی ٹیم نے ٹوکیو اولمپکس میں تاریخ رقم کی ہے۔ ٹیم نے کانسہ کے تمغے کے مقابلے میں جرمنی کو 4-5سے شکست دیدی ہے۔ ہندوستانی ہاکی ٹیم نے 1980 کے بعد اب تمغہ جیتاہے۔ یہ اولمپک کی تاریخ میں ہمارا 12 واں ہاکی تمغہ ہے۔ میچ کے ایک وقت ہندوستانی ٹیم 1-3 سے پیچھے تھی۔ اس کے بعد ٹیم نے زبردست واپسی کی اور میچ جیت لیا۔ خواتین کی ہاکی ٹیم بھی تمغوں کی دوڑ میں شامل ہے۔ اسے بھی جمعہ کو کانسہ تمغے کے لیے میچ کھیلنا ہے۔

      جرمنی نے میچ میں انتہائی جارحانہ آغاز کیا۔ جرمنی کے اروز نے دوسرے منٹ میں گول کرکے ٹیم کو 1-0 کی برتری دلائی۔ پہلے کوارٹر تک جرمنی کی ٹیم 1-0 سے آگے تھی۔ سمرنجیت سنگھ نے 17 ویں منٹ میں گول کرکے اسکور 1-1 سے برابر کردیا۔ اس کے بعد جرمنی کی جانب سے نکولس ویلن نے 24 ویں منٹ میں اور بینیڈیٹ فرک نے 25 ویں منٹ میں گول کرکے ٹیم کو 3-1 کی برتری دلائی۔


      دوسرے کوارٹر میں 5 گول

      دو گول سے پیچھے رہنے کے بعد ہندوستانی ٹیم نے بہترین واپسی کی۔ 27 ویں منٹ میں ہاردک سنگھ نے کارنر روکنے کے بعد شاندار گول کیا۔ پھر 29 ​​ویں منٹ میں ہرمن پریت نے گول کر کے اسکور کو 3-3 سے برابر کر دیا۔ دوسرے کوارٹر میں مجموعی طور پر 5 گول کیے گئے۔ بھارتی ٹیم نے تیسرے کوارٹر میں بھی حملہ جاری رکھا۔ روپندر پال سنگھ نے 31 ویں منٹ میں پنالٹی سٹروک پر گول کر کے اسکور 4-3 کردیا۔ سمرنجیت نے اپنا دوسرا گول 34 ویں منٹ میں کیا اور اسکور 5-3 کردیا۔ تیسرے کوارٹر کے بعد ہندوستان کو 5-3 کی برتری حاصل ہوگئی تھی۔

      میچ کے آخری کوارٹر میں بھارت اور جرمنی دونوں نے حملہ کیا۔ 48 ویں منٹ میں لوکا ونفیڈر نے اسکور 4-5 کردیا۔ تاہم اس کے بعد دونوں ٹیمیں گول نہ کر سکیں اور بھارت نے میچ 5-4 سے جیت لیا۔ جرمنی کی ٹیم پچھلے 4 اولمپکس سے تمغے جیت رہی تھی۔


      اولمپک کی تاریخ میں 12 واں تمغہ۔

      ہندوستانی ہاکی ٹیم نے آخری بار 1980 میں تمغہ جیتا تھا۔ پھر ٹیم کو گولڈ میڈل ملا۔ اولمپکس کی تاریخ کی بات کریں تو ہندوستان نے 12 واں میڈل جیتا۔ اس سے قبل ٹیم نے 1928 ، 1932 ، 1936 ، 1948 ، 1952 ، 1956 ، 1964 اور 1980 میں طلائی تمغے جیتے تھے۔ 1960 میں چاندی اور 1968 اور 1972 میں کانسی کا تمغہ۔ 1964 کے اولمپکس بھی ٹوکیو میں منعقد ہوئے اور ہندوستانی ٹیم نے طلائی تمغہ جیتا۔ اس بار بھی ٹوکیو ٹیم انڈیا کے لیے بڑی خوشیاں لے کر آیا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: