உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Nikhat Zareen: تمغوں کی خواہشمند نکہت زرین پرامید، کامن ویلتھ گیمس میں 4 گولڈ جیتنے کاعزم

    نکہت زرین

    نکہت زرین

    نکہت زرین نے اسپورٹس اتھارٹی آف انڈیا کے زیر اہتمام ایک ورچوئل میڈیا بات چیت میں کہا کہ مجھے کم از کم آٹھ تمغوں کی توقع ہے، جن میں سے میں باکسرز سے چار گولڈ لوں گی۔ آئیے دیکھتے ہیں کیا ہوتا ہے۔ حال ہی میں انھوں نے مئی میں ترکی میں ہونے والی عالمی چیمپئن شپ میں 52 کلوگرام فلائی ویٹ گولڈ جیتا تھا۔

    • Share this:
      ورلڈ باکسنگ چیمپیئن نکھت زرین (Nikhat Zareen) ملک کے لیے مزید تمغے جیتنے کی خواہشمند ہیں۔ وہ 28 جولائی سے شروع ہونے والے برمنگھم کامن ویلتھ گیمز میں ہندوستانی باکسنگ دستے سے چار طلائی تمغے جیتنے کی توقع رکھتی ہیں۔

      ہندوستانی مکے بازوں کا اب تک کا بہترین کامن ویلتھ گیمس (CWG) شو گولڈ کوسٹ میں 2018 کے ایڈیشن میں ہوا جہاں چھ بار کی عالمی چیمپئن میری کوم (Mary Kom) چیمپئن بننے والی ملک کی پہلی خاتون باکسر بن گئیں، کیونکہ وہ تین سونے، تین چاندی اور تین کانسی کے تمغے جیت کر واپس آئیں۔

      برمنگھم میں تلنگانہ سے تعلق رکھنے والی نئی باکسنگ چیمپیئن نکھت زرین کے سلسلے میں متوقع ہے کہ سی ڈبلیو جی ڈیبیو کرے گی اور وہ 12 رکنی ہندوستانی باکسنگ ٹیم سے کم از کم آٹھ تمغے کی امید رکھتی ہے۔

      نکہت زرین نے اسپورٹس اتھارٹی آف انڈیا کے زیر اہتمام ایک ورچوئل میڈیا بات چیت میں کہا کہ مجھے کم از کم آٹھ تمغوں کی توقع ہے، جن میں سے میں باکسرز سے چار گولڈ لوں گی۔ آئیے دیکھتے ہیں کیا ہوتا ہے۔ انھوں نے مئی میں ترکی میں ہونے والی عالمی چیمپئن شپ میں 52 کلوگرام فلائی ویٹ گولڈ جیتا تھا۔

      انھوں نے کہا کہ ہم سب تجربہ کار باکسر ہیں۔ ہمارے پاس ورلڈ چیمپئن شپ میڈلسٹ اور اولمپین ہیں۔ مجھے امید ہے کہ سب کو سونے کا تمغہ ملے گا! مجھے ابھی بھی ملک کے لیے تمغہ جیتنے کی وہی امید ہے، جس کی میں پہلی سے خواہش مند ہوں۔

      برمنگھم میں ہندوستان کے پاس آٹھ مردوں اور چار خواتین کے شرکاء کا باکسنگ دستہ ہوگا۔ زرین کے علاوہ ہندوستانی خواتین کی باکسنگ ٹیم میں اولمپک کانسی کا تمغہ جیتنے والی لولینا بورگوہین (70 کلوگرام)، 2021 کی ایشیائی نوجوان کانسی کا تمغہ جیتنے والی جیسمین (60 کلوگرام) اور نیتو دو بار کی سابق یوتھ ورلڈ چیمپئن رہ چکی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: ثنا خان کا حج کرنے کا خواب ہوا پورا، خوشی کے مارے چھلکے آنکھو سے آنسو

      اولمپیئن امت پنگھل (51 کلوگرام) اور شیوا تھاپا (63.5 کلوگرام) مردوں کی باکسنگ ٹیم کی قیادت کریں گے جس میں چھ دیگر محمد حسام الدین (57 کلوگرام)، روہت ٹوکس (67 کلوگرام)، سمیت کنڈو (75 کلوگرام)، اشیش چودھری (80 کلوگرام)، سنجیت (92 کلوگرام)۔ )، اور ساگر (92+ کلوگرام) شامل ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: Malaysia Masters Badminton:پی وی سندھو اور ایچ ایس پرانئے ملیشیا ماسٹرس کے دوسرے راؤنڈ میں، سائنا نہوال باہر

      زرین پیرس اولمپکس کے لیے وزن کے نئے زمرے کے اعلان کے بعد 50 کلوگرام میں تبدیل ہونے پر مجبور ہونے کے بعد ایک نئے ویٹ ڈویژن میں سی ڈبلیو جی کا آغاز کریں گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: